Adventure

Näitan kõiki 7 tulemust

  • NC750X ABS / DCT ABS

    NC750X ABS / DCT ABS

  • CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

    CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

    Africa Twin on teinud läbi arengu. Kergem, võimsam ja energilisem ning tipptehnoloogiast tulvil Africa Twin ja selle sõsarmudel Adventure Sports on läbinud põhjaliku uuenduskuuri, tänu millele on neil veelgi selgemalt äratuntav identiteet, et pakkuda mootorratturitele optimaalset varustust igasuguse tõelise seiklusega toimetulemiseks alates maastikurajast kuni läbi mandri kulgeva maratonini välja.

  • CRF1100L Africa Twin

    CRF1100L Africa Twin

    Africa Twin on teinud läbi arengu. Kergem, võimsam ja energilisem ning tipptehnoloogiast tulvil Africa Twin ja selle sõsarmudel Adventure Sports on läbinud põhjaliku uuenduskuuri, tänu millele on neil veelgi selgemalt äratuntav identiteet, et pakkuda mootorratturitele optimaalset varustust igasuguse tõelise seiklusega toimetulemiseks alates maastikurajast kuni läbi mandri kulgeva maratonini välja.

  • CB500X ABS

    CB500X ABS

    Ehkki CB500Xi mootor ei ületa A2-kategooria juhiloa omanikele lubatud 35kW tippvõimsust, on selle võimsus  ja väändemoment vahemikus 3-7000 p/min nüüd 4% suurem, seda tänu sisselaske, väljalaske ja klapi muudetud ajastusele. Kahe väljalaskeavaga heitgaasisummutil on täiustatud heitgaasitähis ja mootoril on nüüd ka assisteeriv- / läbilibisev sidur.
    LCD-näidikud sisaldavad käigu ülesvahetuse ja käigu asendi märguande funktsiooni ning LED suunatuled harmoneeruvad ülejäänud valgustusega.
    2022 raami uuenduste hulka kuuluvad Showa 41 mm SFF-BP USD kahvlid, uus kergem kiige, kergemad rattad ja kaks uut 296 mm esipiduriketast. Uued kütuse sissepritse seadistused parandavad pöördemomendi iseloomu ja tunnetust.

    Kategooria:
  • NT1100 ABS/DCT

    NT1100 ABS/DCT

     

    Mootorrataste turul haigutab seiklusstiilis mootorrataste keskel tühimik. Seda tühimikku tunnetavad teravalt need sõitjad, kes ihaldavad sõiduomadusi, juhitavust, pikaajalist mugavust ja tehnoloogiat, kuid mitte tingimata seikluse imagot või füüsilisi mõõtmeid. Teisisõnu, nad tahavad lihtsat, kuid rikkaliku varustuse ja sportlike sõiduomadustega matkamasinat – sellist mootorratast, mis saab argipäeviti tõhusalt ja kasulikult hakkama, aga on samas valmis ka pikemaks täislastis sõiduks.

    NT1100 on just selline ratas.  NT1100, mille puhul on aluseks võetud CRF1100L Africa Twin, on rajatud platvormile, mis pakub mugavaid, kiireid ja nauditavaid sõiduomadusi. Madal istmekõrgus ja terav rooligeomeetria koos kõrgendatud nõudmistele vastava vedrustusega loovad sportliku paketi. Viies astmes reguleeritava kõrguse ja kaldega tuuleklaas ning ülemised ja alumised tuulesuunajad tagavad suurel kiirusel hea aerodünaamika ja suurepärase ilmastikukaitse. Kiirushoidik kuulub standardvarustusse, nagu ka õhukesed küljekohvrid ja soojendusega käepidemed.  Juhiabisüsteemide hulka kuuluvad kolm vaikesõidurežiimi ja kaks kasutaja kohandatavat varianti, Honda Selectable Torque Control ehk HSTC (valitava veojõu kontrollsüsteem) ja Wheelie Control (esiratta tõusu vältiv abisüsteem). Neljakolvilised radiaalpaigaldusega eesmised pidurisadulad tagavad pidurdusjõu ning 120/70-17 ja 180/55-17 mõõtudega esi- ja tagarehv haarduvuse. 6,5-tolline TFT-puuteekraan täiustab esmaklassilist varustust ning hõlmab Apple CarPlay® ja Android Auto® ühenduvust.

    Mootorrattal on võimas kahesilindriline mootor, mille võimsuse ja pöördemomendi näitajad (75 kW / 104 Nm) on samad nagu Africa Twinil, kuid sisselaske- ja väljalaskesüsteem on häälestatud ülisujuvaks kiirendamiseks ja mõnusaks heliks madalatel pööretel. Jõudlus ei mõju negatiivselt kütusekulule: mootori tõhusus võimaldab 20-liitrise kütusepaagiga läbida 400 km.

  • X-ADV

    X-ADV

    LOODUD AVASTUSRETKEDEKS

    Põnev uus crossover mootorratas Honda X-ADV ühendab SUV-stiili ja maastikurataste välimuse. Honda X-ADV sobib seiklusteotsijatele ja tagab jõudluse mis tahes paigas. See on  praktiline ja mugav masin nii linnasõiduks kui ka nädalalõputrippideks.
    Püstine sõiduasend tagab hea nähtavuse ja pikem vedrustus saab hakkama ka kõige karmimal teekattel.
    X-ADV mudelil on samuti praktiline 5 sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas ja hoiukoht maastikusõidu kiivrile.”

    Stiilne vastupidav kere ja tõstetud istumisasend annab Honda X-ADV mudelile maastikuratta välimuse ja valmisoleku. Masina karm välimus on ühitatud praktilisusega. Raami disain jätab istme alla  22 l hoiuruumi. X-ADV on varustatud ka 5 sammu kaupa reguleeritava tuuleklaasiga, kitsenevate otstega alumiiniumist juhtrauaga, Africa Twin käekaitsmetega, ralli-stiilis näidikuteploki ja keskel asuva alusega.  Smart Key süsteem tagab igapäevase mugavuse.

    Pikem vedrustus ees ja taga summutab kõik löögid, seda toetavad ka vastupidavad 17-tolline esivelje ja 15-tolline tagavelje ning plokkmustriga rehvid. Kahed radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulad tagavad tugeva pidurdusjõu koos ABS juhtimisega.

    Honda kaksiksiduriga käigukast (DCT) on standardvarustus ja X-ADV jaoks on valikus D sõidurežiim madalama ülekandearvuga optimaalsemaks reageerimiseks ning 3 taset S-režiimis, mis võimaldavad sportlikumat sõitu. DCT-ga suurepäraselt sobiv X-ADV mudeli 745cc kahesilindriline mootor võimaldab suurt väändemomenti madalalt kuni keskmise kiiruseni, näidates suurepärast kiirendust väga madalatel pööretel. Kütusekulu on 27,9 km /l (WMTC režiim).

  • Transalp XL750 ABS

    Transalp XL750 ABS

    Honda uus XL750 Transalp viib seikluse uuele tasemele, olgu linnas või kogu maailmas. Tegu on tuntud originaali täiustusega, millega uus sõitjate põlvkond saab reisida kõikjale, kuhu tee viib. Selle kaheksaklapiline kahe paralleelse silindriga mootor annab 67,5 kW võimsust ja 75 Nm pöördemomenti, Throttle By Wire (TBW) pakub nelja vaikimisi sõidurežiimi ja valikut User, viieastmelist veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control (HSTC) koos sisseehitatud tagarattal sõitmise abisüsteemiga Wheelie Control ning mootorpiduri ja võimsuse kolme taset. Terasraamil on Showa täisvedrustus: 43 mm SFF-CATM USD kahvlid ja Pro-Linki kaudu töötav tagumine amortisaator. Kaks kahe kolviga pidurisadulat pidurdavad ees tugevalt ning 21- ja 18-tollistel velgedel on sisekummiga rehvid. Esmaklassilise varustuse hulka kuuluvad 5-tolline värviline TFT-näidikupaneel, Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem, täielikult LED-lampidega tuled, suunatulede automaatne väljalülitus ja hädapidurduse signaali (ESS) tehnoloogia. Saadaval on ka A2 juhiloale mõeldud versioon.