Adventure

Näitan kõiki 9 tulemust

  • CRF1100L Africa Twin Adventure Sports (Uus)

    CRF1100L Africa Twin Adventure Sports (Uus)

    CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

    • Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™) vedrustus standardvarustuses
    • Uuele 19-tollisele esiveljele saab paigaldada 110/80-19 rehvi, mis püsib paremini teel
    • Kerge raam poltkinnitusega alumiiniumalusraamil ja kerge jäik CRF450R-stiilis kiiige tagavad suurepärase tagaratta haarduvuse ning tunnetuse
    • Kuueteljeline Boschi inertsiaalandur. Cornering ABS tagab kindla pidurduse ja sellel on olemas maastikuseadistus
    • 1084-kuupsentimeetrine kahesilindriline mootor genereerib 7% suurema pöördemomendi (kuni 112 Nm), tagades suurema võimsuse ja pöördemomendi aeglaste ning keskmiste pöörete juures
    • Surveaste on tõstetud väärtuseni 10,5:1 ning sealjuures on edasi arendatud ka elektroonilise juhtploki seadeid, klapi ajastust, sisse- ja väljalaset
    • Kaheksaklapiline Unicami mootor, poolkuiv karter ja liugsidur
    • IMU juhitava HSTC sekkumistasemed on suunatud maastikusõidule
    • Wheelie Controlil on kolm taset ja seda juhib IMU
    • Neli sõidurežiimi: TOUR, URBAN, GRAVEL ja OFF-ROAD
    • Kaks kasutajarežiimi pakuvad täieliku kohandamise võimalust
    • Uus esikondel lisab välimusele jõulisust ja parandab tuulekaitset
    • Kompaktne reguleeritava kõrgusega tuuleklaas
    • 24,8l kütusepaak, alumiiniumist paneelid, tagumine pakiraam ja mootori põhjakaitse
    • Päevatuled (DRL) koos kurvituledega
    • Kiirushoidik, soojendusega käepidemed ja laadimispesa
    • Multifunktsionaalne näidik (MID) 6,5-tollise TFT-puuteekraaniga
    • Apple CarPlay® ja Android Auto® võimaldavad MID kaudu nutitelefoni kasutamist
    • Africa Twini jaoks on olemas tohutu valik Honda originaallisavarustust, alates paagikatetest kuni täielike sadulakotte ja kohvreid sisaldavate pagasi terviklahendusteni
    • Paketid Rally, Adventure, Urban ja Travel teevad suurepärase kohandamise lihtsaks
    • Kogu sari sobib täiuslikult kokku

    Pakett Rally
    See pakett on mõeldud maastikusõidul vastupidavuse ja jõudluse suurendamiseks. Paketti kuuluvad laiad Rally jalatoed, mis lisavad stabiilsust ja kontrolli, ning mootorikaitsmed/radiaatorivõre kahjustuste vähendamiseks. Manuaalkäigukastiga Africa Twini jaoks kuulub komplekti kiirkäiguvaheti, DCT-variandile on olemas käiguvahetuspedaal. Rattatriibud lisavad eksklusiivse värvilaigu, täiendades üldist välimust.

    Pakett Adventure
    Pikaks sõiduks valmis. Uued eesmised külgtorud kaitsevad keret ning on valmistatud 25 mm roostevabast terasest ja kaetud poleeritud elektrolüütkattega, mis peab vastu korrosioonile ning on hõlpsasti puhastatav. Topelt-udutuled on paigaldatud kõrgemale, agressiivsemasse kohta kui eelmistel mudelitel. 4,5-liitrist paagikotti on mugav kasutada, uued külgmised paagikaitsmed kaitsevad värvi põlvekriimustuste eest ja annavad maastikusõidul lisatuge.

    Pakett Urban
    Saadaval kahes variandis – plast või alumiinium. Plastvariandi korral kuulub komplekti uue triibukujundusega 58-liitrine kohver (kuhu mahub kaks kinnist kiivrit, kaasas on kinnituskronstein, kaassõitja sadula seljatugi ja sisekott). 42-liitrisel alumiiniumkohvril on oma kinnituskronstein ja sisekott. Ja lõpetuseks jalg, tänu millele on tagaratast/ketti lihtne hooldada.

    Pakett Travel
    Nagu Urbani puhul, on ka Traveli pakett saadaval plast- ja alumiiniumvariandis. 40-liitrine vasakpoolne ja 30-liitrine parempoolne sadulakott – millel on uuele kujundusele omased triibud – sisaldavad ka ühesuuruseid sisekotte. Alumiiniumkohvritel (37-liitrine vasakul ja 33-liitrine paremal) on kaasas kinnitusdetailid ja vastavalt vasakpoolne/parempoolne sisekott. Viimase lihvi annavad mugavad kaassõitja jalatoed.

    Istmevalikud
    2024. aasta CRF1100L Africa Twin Adventure Sportsil on valikvarustuses madal iste (795/815 mm).

    Valikut täiendavad 38-liitrine kohver, mustade kummist paagikaitsmete komplekt ja SC-Projecti slip-on-summuti, mis on saadaval 2 värvitoonis: Titanium Silver ja Matt Black.
  • CRF300L ABS

    CRF300L ABS

    • Pikema kolvikäiguga 286 cm3 mootor toodab 10% rohkem võimsust ja 18% suuremat pöördemomenti
    • 4 kg kergem tühimass tähendab 13% paremat võimsuse ja massi suhet
    • Uus raam, suurema käigupikkusega vedrustus, suurem kliirens, uuendatud sõiduasendi geomeetria ja sõiduasend parandavad juhitavust ning erksust igasugusel maastikul
    • CRF300L mudelil on uus terav LCD-ekraan

  • CRF300L Rally

    CRF300L Rally

    • Pikema kolvikäiguga 286 cm3 mootor toodab 10% rohkem võimsust ja 18% suuremat pöördemomenti
    • 4 kg kergem tühimass tähendab 13% paremat võimsuse ja massi suhet
    • Uus raam, suurema käigupikkusega vedrustus, suurem kliirens, uuendatud sõiduasendi geomeetria ja sõiduasend parandavad juhitavust ning erksust igasugusel maastikul
    • Mõlemal mudelil on uus terav LCD-ekraan
    • 2,7 liitrit suurem kütusepaagi maht CRF300 RALLY puhul ning suurendatud mugavus pikamaasõiduks ja madalamale viidud iste

  • NC750X ABS / DCT ABS

    NC750X ABS / DCT ABS

  • CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ( 2023 aasta mudel 21″ esimese rattaga )

    CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ( 2023 aasta mudel 21″ esimese rattaga )

    Africa Twin on teinud läbi arengu. Kergem, võimsam ja energilisem ning tipptehnoloogiast tulvil Africa Twin ja selle sõsarmudel Adventure Sports on läbinud põhjaliku uuenduskuuri, tänu millele on neil veelgi selgemalt äratuntav identiteet, et pakkuda mootorratturitele optimaalset varustust igasuguse tõelise seiklusega toimetulemiseks alates maastikurajast kuni läbi mandri kulgeva maratonini välja.

  • CRF1100L Africa Twin

    CRF1100L Africa Twin

    • Valikvarustusse on lisandunud uus Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERATM) vedrustus. Kasutusel on endiselt ka tavaline Showa vedrustus
    • Kerge raam poltkinnitusega alumiiniumalusraamil ja kerge jäik CRF450R-stiilis kiik tagavad suurepärase tagaratta haarduvuse ning tunnetuse
    • Kuueteljeline Boschi inertsiaalandur. Cornering ABS tagab kindla pidurduse ja sellel on olemas maastikuseadistus
    • 21-/18-tollistele velgedele on nüüd paigaldatud sisekummita rehvid
    • 1084-kuupsentimeetrine kahesilindriline mootor genereerib 7% suurema pöördemomendi (kuni 112 Nm), tagades suurema võimsuse ja pöördemomendi aeglaste ning keskmiste pöörete juures
    • Surveaste on tõstetud väärtuseni 10,5:1 ning sealjuures on edasi arendatud ka elektroonilise juhtploki seadeid, klapi ajastust, sisse- ja väljalaset
    • Kaheksaklapiline Unicami mootor, poolkuiv karter ja liugsidur
    • IMU juhitava HSTC sekkumistasemed on suunatud maastikusõidule
    • Wheelie Controlil on kolm taset ja seda juhib IMU
    • Neli sõidurežiimi: TOUR, URBAN, GRAVEL ja OFF-ROAD
    • Kaks kasutajarežiimi pakuvad täieliku kohandamise võimalust
    • Lihtne ja otsene süsteem võimaldab ülikiiret käiguvahetust nii manuaalkäigukasti (MT) kui ka automaatkäigukasti D- ja S-režiimis
    • Uue masina puhul on kohaltvõtmisel ning väikesel kiirusel sõitmisel sujuvam ja loomulikum tunne
    • S-režiim (kolme tasemega) on suurema pöörete arvuga ja vahetab käike alla varem kui D-režiim, võimaldades agressiivsemat sõitu
    • G-lüliti tekitab maastikusõidul parema veojõu tunde
    • Kalde tuvastus kohandab käiguvahetuse mustrit kallaku järgi
    • IMU võimaldab kasutada kurvituvastuse funktsiooni, parandades käiguvahetuse ajastust
    • Sõidumugavust lisavad uus viie sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas ja ülavoolundi
    • Africa Twin ES on saanud juurde soojendusega käepidemed ja lisapistikupesa
    • Maastikusõidu jaoks mõeldud kompaktne kere kitsa istme ja kõrge juhtrauaga
    • Multifunktsionaalne näidik (MID) 6,5-tollise TFT-puuteekraaniga, ühildub Apple CarPlay® ja Android Auto®-ga
    • Bluetooth-ühendus, päevasõidutuled (DRL) ja kiirushoidik
    • Africa Twini jaoks on olemas tohutu valik Honda originaallisavarustust, alates paagikatetest kuni täielike sadulakotte ja kohvreid sisaldavate pagasi terviklahendusteni
    • Lisavarustust saab osta üksikult või spetsiaalsete varustuspakettidena
    • Paketid Rally, Adventure, Urban ja Travel teevad suurepärase kohandamise lihtsaks

    Pakett Rally
    See pakett on mõeldud maastikusõidul vastupidavuse ja jõudluse suurendamiseks. Paketti kuuluvad laiad Rally jalatoed, mis lisavad stabiilsust ja kontrolli, ning mootorikaitsmed/radiaatorivõre kahjustuste vähendamiseks. Manuaalkäigukastiga Africa Twini jaoks kuulub komplekti kiirkäiguvaheti, DCT-variandile on olemas käiguvahetuspedaal. Sobivas värvitoonis sõrmenukikaitsmete pikendused annavad lisakaitse ilmastiku eest, rattatriibud lisavad eksklusiivse värvilaigu, täiendades üldist välimust.

    Pakett Adventure
    Pikaks sõiduks valmis. Uued eesmised külgtorud kaitsevad keret ning on valmistatud 25 mm roostevabast terasest ja kaetud poleeritud elektrolüütkattega, mis peab vastu korrosioonile ning on hõlpsasti puhastatav. Topelt-udutuled on paigaldatud kõrgemale, agressiivsemasse kohta kui eelmistel mudelitel. 4,5-liitrist paagikotti on mugav kasutada, uued külgmised paagikaitsmed kaitsevad värvi põlvekriimustuste eest ja annavad maastikusõidul lisatuge.

    Pakett Urban

    Saadaval kahes variandis – plast või alumiinium. Plastvariandi korral kuulub komplekti uue triibukujundusega 58-liitrine kohver (kuhu mahub kaks kinnist kiivrit, kaasas on kinnituskronstein, kaassõitja sadula seljatugi ja sisekott). 42-liitrisel alumiiniumkohvril on oma kinnituskronstein ja sisekott. Pakettides Urban on ka uued hõlpsasti paigaldatavad soojendusega käepidemed ja lisapistikupesa, mis kuuluvad Africa Twin ES-i standardvarustusse. Ja lõpetuseks jalg, tänu millele on tagaratast/ketti lihtne hooldada.

    Pakett Travel
    Nagu Urbani puhul, on ka Traveli pakett saadaval plast- ja alumiiniumvariandis. 40-liitrine vasakpoolne ja 30-liitrine parempoolne sadulakott – millel on uuele kujundusele omased triibud – sisaldavad ka ühesuuruseid sisekotte. Alumiiniumkohvritel (37-liitrine vasakul ja 33-liitrine paremal) on kaasas kinnitusdetailid ja vastavalt vasakpoolne/parempoolne sisekott. Uue kujundusega ülemised tuulesuunajad juhivad õhuvoolu käsivarte ja õlgade ümber ning jalgade jaoks mõeldud alumised tuulesuunajad suurendavad maanteekiirusel mugavust. Viimase lihvi annavad mugavad kaassõitja jalatoed.

    Istmevalikud
    Varasemate mudelite tavaliste istmetega võrreldes on mugaval istmel 8% suurem pindala ja selles on kasutatud 15 mm paksemat uretaanvahtpolstrit, mille optimaalne tihedus vähendab pikamaasõitudel väsimust. Mugava istme kõrgusevahemik on 865/885 mm ning seda pakutakse kolmes värvivariandis: must/must, punane/must ja sinine/must. Valikvarustuses sisalduva madala istme kõrgus on 825/845 mm.

    Valikut täiendavad 38-liitrine kohver, mustad kummist paagikaitsmed ja SC-Projecti slip-on-summuti, mis on saadaval kahes värvitoonis: Titanium Silver ja Matt Black.

  • NX500 (Uus)

    NX500 (Uus)

    Tulekul !

    Kategooria:
  • X-ADV

    X-ADV

    Loodud avastusretkedeks

    Põnev uus crossover mootorratas Honda X-ADV ühendab SUV-stiili ja maastikurataste välimuse. Honda X-ADV sobib seiklusteotsijatele ja tagab jõudluse mis tahes paigas. See on  praktiline ja mugav masin nii linnasõiduks kui ka nädalalõputrippideks.
    Püstine sõiduasend tagab hea nähtavuse ja pikem vedrustus saab hakkama ka kõige karmimal teekattel.
    X-ADV mudelil on samuti praktiline 5 sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas ja hoiukoht maastikusõidu kiivrile.”

    Stiilne vastupidav kere ja tõstetud istumisasend annab Honda X-ADV mudelile maastikuratta välimuse ja valmisoleku. Masina karm välimus on ühitatud praktilisusega. Raami disain jätab istme alla  22 l hoiuruumi. X-ADV on varustatud ka 5 sammu kaupa reguleeritava tuuleklaasiga, kitsenevate otstega alumiiniumist juhtrauaga, Africa Twin käekaitsmetega, ralli-stiilis näidikuteploki ja keskel asuva alusega.  Smart Key süsteem tagab igapäevase mugavuse.

    Pikem vedrustus ees ja taga summutab kõik löögid, seda toetavad ka vastupidavad 17-tolline esivelje ja 15-tolline tagavelje ning plokkmustriga rehvid. Kahed radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulad tagavad tugeva pidurdusjõu koos ABS juhtimisega.

    Honda kaksiksiduriga käigukast (DCT) on standardvarustus ja X-ADV jaoks on valikus D sõidurežiim madalama ülekandearvuga optimaalsemaks reageerimiseks ning 3 taset S-režiimis, mis võimaldavad sportlikumat sõitu. DCT-ga suurepäraselt sobiv X-ADV mudeli 745cc kahesilindriline mootor võimaldab suurt väändemomenti madalalt kuni keskmise kiiruseni, näidates suurepärast kiirendust väga madalatel pööretel. Kütusekulu on 27,9 km /l (WMTC režiim).

  • Transalp XL750 ABS

    Transalp XL750 ABS

    Honda uus XL750 Transalp viib seikluse uuele tasemele, olgu linnas või kogu maailmas. Tegu on tuntud originaali täiustusega, millega uus sõitjate põlvkond saab reisida kõikjale, kuhu tee viib. Selle kaheksaklapiline kahe paralleelse silindriga mootor annab 67,5 kW võimsust ja 75 Nm pöördemomenti, Throttle By Wire (TBW) pakub nelja vaikimisi sõidurežiimi ja valikut User, viieastmelist veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control (HSTC) koos sisseehitatud tagarattal sõitmise abisüsteemiga Wheelie Control ning mootorpiduri ja võimsuse kolme taset. Terasraamil on Showa täisvedrustus: 43 mm SFF-CATM USD kahvlid ja Pro-Linki kaudu töötav tagumine amortisaator. Kaks kahe kolviga pidurisadulat pidurdavad ees tugevalt ning 21- ja 18-tollistel velgedel on sisekummiga rehvid. Esmaklassilise varustuse hulka kuuluvad 5-tolline värviline TFT-näidikupaneel, Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem, täielikult LED-lampidega tuled, suunatulede automaatne väljalülitus ja hädapidurduse signaali (ESS) tehnoloogia. Saadaval on ka A2 juhiloale mõeldud versioon.