Trial

Näitan kõiki 3 tulemust

  • Montesa COTA MRT 301N

    Montesa COTA MRT 301N

    Siiani pakkus Montesa valikuvõimalust kahe väga kvaliteetse mudeli vahel, Cota MRT260N ja Race Replica, mille põhieelisteks on nende kaasaegne tehnoloogia, töökindlus ja komponentide kõrge kvaliteet. Kuid enam võidusõidule orienteeritud kliendid ootasid brändilt võimsamat mootorit ja kergemat mudelit, et saaks võistelda otse kahetaktiliste mootorrataste vastu. Neid kahte aspekti arvesse võttes ja säilitades Cota 4RT mudelite peamised omadused, töötas Montesa välja uue Cota MRT301N, võidusõidule orienteeritud mudeli, mis vastab endiselt brändi kvaliteedistandarditele.

    Kategooria:
  • Montesa COTA MRT 260N

    Montesa COTA MRT 260N

    Montesa Cota MRT260N mudel on algusest peale olnud triali maailmas teerajaja rollis. Trial oli muidu ikka kahetaktiliste mootoritega tehnika pärusmaa. Kahetaktiliste näol on küll tegemist kompaktsete, väga töökindlate ja käepäraste, kuid samas väga suure saastega jõuallikatega. Just seetõttu töötas Montesa tihedas koostöös Honda Motor Co-ga välja 2006. aastal jõustuma pidanud saastenormidele vastava Montesa Cota MRT260N, mille näol on tegemist kõrgest klassist trial mootorrattaga, mis on varustatud kompaktse ja uuendusliku, elektroonilise PGM-FI sissepritsega, neljataktilise ja neljaklapilise mootoriga. Inseneride jõupingutused realiseerusid väga tõhusas, keskkonnasäästlikus, kuid märkimisväärse võimsuse ja väändemomendiga tsiklis. Selle mootorratta uuenduslikkus väljendub ka alumiiniumraamis, millega on kombineeritud kõrgkvaliteetne SHOWA vedrustus, mis on eriti kuulus just oma tagavedrustuse tõhusa kontseptsiooni poolest. Üllatuslikult osutus 250kuubikuline mootor vägagi konkurentsivõimeliseks sama kolvikäigu juures teoreetiliselt paremate omadustega kahetaktiliste mootorite kõrval.

    Kategooria:
  • Montesa COTA High Ride (4Ride)

    Montesa COTA High Ride (4Ride)

    Sel hooajal (2022)  toob Montesa välja High Ride mudeli, millel on kõik Montesale iseloomulikud omadused ja täienduseks nopped kontseptsioonist, mida bränd kasutas trial-sõidu ratastel nagu Cota 247 või Cota 348. Sellele vaatamata märkavad terased fännid sellel ka Evasioni jooni, see oli mudel, mis keskendus krossisõidule ja oli tuletatud otse Cota 310 trial-versioonist. Tegelikult on Montesa 25 aastat hiljem ning kasutajate nõudmisi ja vajadusi arvesse võttes otsustanud minna tagasi seiklusliku trial-sõidu juurde.

    Montesa laiendab nii oma mudelite kui ka kasutajate valikut , tuues turule Hugh Ride mudeli, mis uuendab off-road kontseptsiooni. See on mootorratas, millega saab nautida ümbrust ja mägesid lõbusal ja mugaval viisil.

    Kategooriad: ,