Big scooters

Näitan kõiki 10 tulemust

  • SH350i

    SH350i

  • Forza750 ABS

    Forza750 ABS

    Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga

    • Forza tippklassi sport-/GT motorollerite valik kasvab ja areneb veelgi.
    • Tootepere tipus on uhiuus Forza 750.
    • Forza 750 pakub Grand Touringi (GT) maanteeomadusi ja mugavust koos sportliku ja erksa juhitavuse, võimsa mootori, tipptasemel disaini ning rohkete funktsioonidega.
    • Forza 350 töömaht ja võimsus on suurenenud, stiil ja jõudlus on täiustunud ning lisandunud on Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem.
    • Forza 125 on saanud stiili-, praktilisuse ja aerodünaamilise soorituse uuendused.
  • PCX 125 ABS

    PCX 125 ABS

    Üha populaarsem PCX125 motoroller saab 2018. aastaks täieliku stiiliuuenduse, kus PCX-i traditsiooniliselt voolavas disainilahenduses on uusi loomulikke kontuure. Samuti on see saanud uue toruterasest kahe külgtalaga raami, uued veljed ja rehvid ning uuendatud tagavedrustuse. Sellele lisaks ABS-i ning mootori, mis toodab rohkem tippvõimsust, olles kütusesäästlikkuselt samas väljapaistev. PCX125 on Honda kaherattaliste mootorsõidukite üks vaiksetest edulugudest, mida on Euroopas 2010. aasta saabumisest alates müüdud juba üle 140000 eksemplari. Selle edu rajaneb valemil, mida Honda on aastatepikkuse kogemusega täiustanud: jõuline kaasaegne disain ühildub elegantselt stiilitundliku linnaliku elustiiliga, samas ratta kompaktsed mõõtmed tagavad läbipääsu tihedast linnaliiklusest – või suisa pargist – imelise kergusega.

  • Forza 350 ABS

    Forza 350 ABS

    Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga

    • Forza tippklassi sport-/GT motorollerite valik kasvab ja areneb veelgi.
    • Tootepere tipus on uhiuus Forza 750.
    • Forza 750 pakub Grand Touringi (GT) maanteeomadusi ja mugavust koos sportliku ja erksa juhitavuse, võimsa mootori, tipptasemel disaini ning rohkete funktsioonidega.
    • Forza 350 töömaht ja võimsus on suurenenud, stiil ja jõudlus on täiustunud ning lisandunud on Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem.
    • Forza 125 on saanud stiili-, praktilisuse ja aerodünaamilise soorituse uuendused.
    Kategooria:
  • VISION 110

    VISION 110

    Uus Vision 110

    Honda osa mopeedide turul on raske ülehinnata. Honda esimene mopeed, 1954 aastal välja lastud Juno K, ühendas endas kaasaegset tehnoloogiat ja materjale nagu näiteks elektrilise starteriga neljataktiline mootor, täismõõdus tuuleklaas ja klaaskiudtugevdustega plastikust kereosad. Neli aastat hiljem toodi turule revolutsiooniline neljataktiline Super Cub, mis muutis Honda väljapaistvaks liiklusvahendite tootjaks rahvastele kogu maailmas. Miljonid kliendid Euroopa linnadest Jaapani küladeni on hankinud endale igapäevaseks kasutamiseks Super Cub’i ja on tundnud rõõmu teadmisest, et see väike ja uskumatult töökindel masin naljalt alt juba ei vea. Aastast 1958 on toodetud umbes 60 miljonit Super Cub’i.

    Kategooria:
  • SH125i ABS

    SH125i ABS

    Värske. Moodne. Rõõm omada.
    “Ülekaalukalt kõige nõutuim SH125i on konkurentsitult kõige praktilisem, mugavam ja turvalisem. Oma madala sadulakõrgusega, suure jalaruumiga ja põhivarustusse kuuluva ning ratta värviga ühilduva pagasikastiga on SH125i vaieldamatult mõnusaim transpordivahend ning populaarseim roller terves Euroopas.

    Kategooria:
  • FORZA 125 ABS

    FORZA 125 ABS

    Honda oma klassi väljapaistev sport/GT Forza 125 motoroller säilitab oma üles suunatud trajektoori, kuid saab põhjaliku stiiliuuenduse, sealhulgas elektriliselt reguleeritava esiklaasi, LED suunatuled, uued näidikud, kaks täiesti uut värvivalikut, suurema istmealuse pagasiruumi ja lisavarustusena 45-liitrise Smart Key’ga ühendatud pagasikasti, mis täiendavad rolleri esinduslikust.
    Forza 125 retsepti peamised koostisosad on 2018. aastal püsinud muutumatuna: neljaklapiline mootor, milles ühinevad oma klassi parim jõudlus ning 490 km tankimisvahemik ja Idling Stop süsteem; kergekaaluline kere, mille puhul on tasakaalus nii stabiilsus suurtel kiirustel kui manööverdusvõime linnas; ning rikkalik varustus, mille hulka kuuluvad LED tuled, Smart Key võtmeta käivitus, pagasimaht kahele kiivrile ja mugavust kahele sõitjale.

    Kategooria:
  • SH300i ABS

    SH300i ABS

    Stiilne roller – SH300i
    SH300i rollerit on oluliselt uuendatud, et pakkuda paremat kiirendust ja kütusesäästlikkust, täiendatud kerel on teravam välimus ja täielik LED-valgustus. Lisaks on ratas tunduvalt praktilisem, seda tänu Honda SMART Key süsteemile, standard-fit ABS-le ja sisemisele panipaigale, kuhu mahub tervet nägu katva visiiriga kiiver. Uuendatud mootor on esimene Honda mootor, mis vastab Euro 4 nõuetele.

    Kategooria:
  • INTEGRA 750 ABS

    INTEGRA 750 ABS

    Uus Integra
    Tsiklisõit on ainukordne elamus. See muudab ahvatlevaks isegi esmaspäevahommikuse tööleminemise, rääkimata pikkade sõitudega kaasnevast põnevusest. Miks siis mitte viia individuaalsust kõrgemale tasemele?

    Uus 750-kuubikuline Integra on ainulaadne, ühendades ühes rattas kavalalt sportlikud omadused ja stiilse tsiklisõidu kombineerituna rolleri praktilisuse ja stiiliga.

    Kategooria:
  • X-ADV

    X-ADV

    LOODUD AVASTUSRETKEDEKS

    Põnev uus crossover mootorratas Honda X-ADV ühendab SUV-stiili ja maastikurataste välimuse. Honda X-ADV sobib seiklusteotsijatele ja tagab jõudluse mis tahes paigas. See on  praktiline ja mugav masin nii linnasõiduks kui ka nädalalõputrippideks.
    Püstine sõiduasend tagab hea nähtavuse ja pikem vedrustus saab hakkama ka kõige karmimal teekattel.
    X-ADV mudelil on samuti praktiline 5 sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas ja hoiukoht maastikusõidu kiivrile.”

    Stiilne vastupidav kere ja tõstetud istumisasend annab Honda X-ADV mudelile maastikuratta välimuse ja valmisoleku. Masina karm välimus on ühitatud praktilisusega. Raami disain jätab istme alla  22 l hoiuruumi. X-ADV on varustatud ka 5 sammu kaupa reguleeritava tuuleklaasiga, kitsenevate otstega alumiiniumist juhtrauaga, Africa Twin käekaitsmetega, ralli-stiilis näidikuteploki ja keskel asuva alusega.  Smart Key süsteem tagab igapäevase mugavuse.

    Pikem vedrustus ees ja taga summutab kõik löögid, seda toetavad ka vastupidavad 17-tolline esivelje ja 15-tolline tagavelje ning plokkmustriga rehvid. Kahed radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulad tagavad tugeva pidurdusjõu koos ABS juhtimisega.

    Honda kaksiksiduriga käigukast (DCT) on standardvarustus ja X-ADV jaoks on valikus D sõidurežiim madalama ülekandearvuga optimaalsemaks reageerimiseks ning 3 taset S-režiimis, mis võimaldavad sportlikumat sõitu. DCT-ga suurepäraselt sobiv X-ADV mudeli 745cc kahesilindriline mootor võimaldab suurt väändemomenti madalalt kuni keskmise kiiruseni, näidates suurepärast kiirendust väga madalatel pööretel. Kütusekulu on 27,9 km /l (WMTC režiim).