Big scooters

Näitan kõiki 8 tulemust

  • Forza 750 ABS

    Forza 750 ABS

    Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga

    • Forza tippklassi sport-/GT motorollerite valik kasvab ja areneb veelgi.
    • Tootepere tipus on uhiuus Forza 750.
    • Forza 750 pakub Grand Touringi (GT) maanteeomadusi ja mugavust koos sportliku ja erksa juhitavuse, võimsa mootori, tipptasemel disaini ning rohkete funktsioonidega.
    • Forza 350 töömaht ja võimsus on suurenenud, stiil ja jõudlus on täiustunud ning lisandunud on Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem.
    • Forza 125 on saanud stiili-, praktilisuse ja aerodünaamilise soorituse uuendused.
  • PCX 125 ABS

    PCX 125 ABS

    Üha populaarsem PCX125 motoroller saab 2018. aastaks täieliku stiiliuuenduse, kus PCX-i traditsiooniliselt voolavas disainilahenduses on uusi loomulikke kontuure. Samuti on see saanud uue toruterasest kahe külgtalaga raami, uued veljed ja rehvid ning uuendatud tagavedrustuse. Sellele lisaks ABS-i ning mootori, mis toodab rohkem tippvõimsust, olles kütusesäästlikkuselt samas väljapaistev. PCX125 on Honda kaherattaliste mootorsõidukite üks vaiksetest edulugudest, mida on Euroopas 2010. aasta saabumisest alates müüdud juba üle 140000 eksemplari. Selle edu rajaneb valemil, mida Honda on aastatepikkuse kogemusega täiustanud: jõuline kaasaegne disain ühildub elegantselt stiilitundliku linnaliku elustiiliga, samas ratta kompaktsed mõõtmed tagavad läbipääsu tihedast linnaliiklusest – või suisa pargist – imelise kergusega.

  • Forza 350 ABS

    Forza 350 ABS

    Forza 350

    2018. aasta Forza 300 rolleril on uhiuus raam, mis on sõidukilt maha võtnud 12 kg, tehes kaaluks kõikide vedelikega 182 kg.
    Eelmise mudeliga võrreldes on üldpikkus 25 mm väiksem – kokku 2140 mm. Istet on tõstetud 62 mm võrra 780 mm peale, sealjuures on sõiduasend loomulikult püstine, mis soodustab suurepärast nähtavust igas suunas.
    Uue Forza 300 279-kuubikuline, vedelikjahutuse ja sissepritsega SOHC neljaklapiline mootor on sama kui legendaarsel SH300i-l ning selle jõuomadused on häälestatud nii, et pakkuda nauditavat sõitu nii madalatel, keskmistel kui kõrgetel pööretel – sealjuures suurepärase kütusekokkuhoiuga.
    Märkimisväärne uus funktsioon 2018. aasta Forza 300 juures on Honda Valitav Väändekontroll (HSTC) – see on esimene kord, kui kõnealune süsteem on paigaldatud Honda rollerile.
    Tugev 33 mm teleskoop-tüüpi esihark on koostöös kahe tagumise amortisaatoriga (millel saab reguleerida 7-astmelist vedru eelkoormust) läbi üheosalise alumiiniumkiige.
    15-tolline valualumiiniumist esivelg on varustatud 120/70-15 rehviga ja 14-tollisel tagaveljel (eelmisest mudelist 1 tolli võrra suurema läbimõõduga) on peal 140/70-14 rehv, mis annab maksimaalse haarde ja sõidumugavuse.
    Peatamiskohustusi esirattal täidab 256 mm üksikketas, mille paariliseks taga on 240 mm, neid aitamas kahe kanaliga ABS, mis annab libedal pinnasel pidurdamisel lisakontrolli.
    Vähendatud on ka kütusekulu: 30,8 km/l-lt 31 km/l-le (WMTC režiim). Kütusepaak mahutab 11,5 liitrit, mis annab potentsiaalse 370+ km sõiduulatuse.

    Kategooria:
  • VISION 110

    VISION 110

    Uus Vision 110

    Honda osa mopeedide turul on raske ülehinnata. Honda esimene mopeed, 1954 aastal välja lastud Juno K, ühendas endas kaasaegset tehnoloogiat ja materjale nagu näiteks elektrilise starteriga neljataktiline mootor, täismõõdus tuuleklaas ja klaaskiudtugevdustega plastikust kereosad. Neli aastat hiljem toodi turule revolutsiooniline neljataktiline Super Cub, mis muutis Honda väljapaistvaks liiklusvahendite tootjaks rahvastele kogu maailmas. Miljonid kliendid Euroopa linnadest Jaapani küladeni on hankinud endale igapäevaseks kasutamiseks Super Cub’i ja on tundnud rõõmu teadmisest, et see väike ja uskumatult töökindel masin naljalt alt juba ei vea. Aastast 1958 on toodetud umbes 60 miljonit Super Cub’i.

    Kategooria:
  • SH125i ABS

    SH125i ABS

    Värske. Moodne. Rõõm omada.
    “Ülekaalukalt kõige nõutuim SH125i on konkurentsitult kõige praktilisem, mugavam ja turvalisem. Oma madala sadulakõrgusega, suure jalaruumiga ja põhivarustusse kuuluva ning ratta värviga ühilduva pagasikastiga on SH125i vaieldamatult mõnusaim transpordivahend ning populaarseim roller terves Euroopas.

    Kategooria:
  • FORZA 125 ABS

    FORZA 125 ABS

    Forza 125

    Uut elektrilist esiklaasi saab sujuvalt reguleerida 180 mm ulatuses ning on mõeldud tuulekaitseks ja tuulemüra vähendamiseks.
    Ees ja taga on LED suunatuled, mis ühtivad esi- ja tagatuledega.
    Istme all on võimalik hoida kaht kogu nägu katvat kiivrit – panipaiga mahutavus on 53,5 liitrit.
    Eesmine vasak sisemine gondlitasku on lukustatav, kusjuures selle siseruumi saab sõitja soovi järgi muuta, et hoida seal näiteks telefoni või joogipudelit. Selles asub ka 12V USB-laadur
    Forza 125 Smart Key’ga saab lisaks pea süüteluku lülitamisele ja panipaikade lukustamisele esmakordselt Honda rolleri puhul hallata ka lisavarustusena saadavat 45-liitrist eemaldatavat pagasikasti.
    Kohendatud näidikuteplokis on spidomeeter ja pöörete näidik esitatud kummalgi pool digitaalekraani, mida saab lülitada 3 režiimi vahel (lülitiga vasakul käepidemel); odomeeter, järelejäänud sõiduulatus ja hetke kütusekulu; reisi läbisõit, keskmine kütusekulu ja taimer; või õhutermomeeter ja aku andur.
    2021. aasta mudeli väljanägemist on oluliselt muudetud. Kuigi julged disainilahendused on endiselt äratuntavalt Forza 125 moodi, on igat paneeli kohendatud selliselt, et anda rollerile veidi sujuvam, küpsem väljanägemine – ümaram, “töntsakama” olemisega esiots ja läbivalt veidi pehmemad disainilahendused.
    Paigalseisust kiirendus on Forza 125-l kärme (0–200 m läbib kõigest 13,4 sekundiga), samas kui erksad keskmised pöörded annavad jõudlustundlikkuse tüüpilises 40–60 km/h linnakiiruse vahemikus. Sellega saab vabalt sõita kiirusel 90 km/h, maksimumkiiruseks on 108 km/h.
    Idling Stop seiskab mootori automaatselt, kui roller on seisnud kolm sekundit tühikäigul ja pidurid on peal, ning käivitab otsekohe, kui keerata käepidemest gaasi peale.
    Üks algseid Forza 125 püüdlusi on, et sõit bensiinijaama peaks keskmisele kasutajale ette tulema vaid korra nädalas, sellega seoses on pea 500 km tankimisvahemik võimalik tänu mootori kütusekulule, mis on ligikaudu 42,7 km/l (WMTC režiim), ja 11,5-liitrisele kütusepaagile.
    Forza 125 kerge kaalu tõttu – kõigest 162 kg – on seda kõndimiskiirusel hõlbus ohjata ja lihtne parkida.
    Kahe kanaliga ABS annab libedal pinnasel pidurdamisel lisakontrolli.
    2021. aasta Forza 125 põhivarustusse kuulub Honda valitava veojõu kontrollsüsteem (HSTC).

    Kategooria:
  • X-ADV

    X-ADV

    Loodud avastusretkedeks

    Põnev uus crossover mootorratas Honda X-ADV ühendab SUV-stiili ja maastikurataste välimuse. Honda X-ADV sobib seiklusteotsijatele ja tagab jõudluse mis tahes paigas. See on  praktiline ja mugav masin nii linnasõiduks kui ka nädalalõputrippideks.
    Püstine sõiduasend tagab hea nähtavuse ja pikem vedrustus saab hakkama ka kõige karmimal teekattel.
    X-ADV mudelil on samuti praktiline 5 sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas ja hoiukoht maastikusõidu kiivrile.”

    Stiilne vastupidav kere ja tõstetud istumisasend annab Honda X-ADV mudelile maastikuratta välimuse ja valmisoleku. Masina karm välimus on ühitatud praktilisusega. Raami disain jätab istme alla  22 l hoiuruumi. X-ADV on varustatud ka 5 sammu kaupa reguleeritava tuuleklaasiga, kitsenevate otstega alumiiniumist juhtrauaga, Africa Twin käekaitsmetega, ralli-stiilis näidikuteploki ja keskel asuva alusega.  Smart Key süsteem tagab igapäevase mugavuse.

    Pikem vedrustus ees ja taga summutab kõik löögid, seda toetavad ka vastupidavad 17-tolline esivelje ja 15-tolline tagavelje ning plokkmustriga rehvid. Kahed radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulad tagavad tugeva pidurdusjõu koos ABS juhtimisega.

    Honda kaksiksiduriga käigukast (DCT) on standardvarustus ja X-ADV jaoks on valikus D sõidurežiim madalama ülekandearvuga optimaalsemaks reageerimiseks ning 3 taset S-režiimis, mis võimaldavad sportlikumat sõitu. DCT-ga suurepäraselt sobiv X-ADV mudeli 745cc kahesilindriline mootor võimaldab suurt väändemomenti madalalt kuni keskmise kiiruseni, näidates suurepärast kiirendust väga madalatel pööretel. Kütusekulu on 27,9 km /l (WMTC režiim).

  • ADV350

    ADV350

    ADV350 kujundus pakub enamat kui kerge seiklusmaitse. Topelt-LED-esituled (kõik valgustid on LED-id) on seatud kõrgele esiratta kohale, voolundi küljed on aga USD kahvlite esiletoomiseks välja lõigatud. Maastikutunnet rõhutavad värvitud paneelid, mis on seatud kõrgele tumedale madalamale ja tagumisele istmekattele, jättes mulje selliste masinate nagu X-ADV ja võistlusomadustega CRF450R kõrgemast raskuskeskmest.

    ADV350-l on palju mitmekülgsust lisavaid detaile. Ekraani saab hõlpsalt reguleerida liuglukumehhanismi abil kaheastmeliselt ja 133 mm võrra. Kõrgemas asendis juhitakse õhuvool ümber õlgade, et vähendada väsimust pikkadel ja kiiretel sõitudel. Linnakeskkonnas, kus tihti hinnatakse veidi jahedat õhku ning avatud nähtavust, on madal asend ideaalne.

    Istme all on ohtralt ruumi: kokku 48 liitrit. See tähendab, et sinna on võimalik kenasti ära mahutada kaks kogu nägu katvat kiivrit. Panipaika saab eraldusplaadi abil jagada omaniku eelistuste järgi. Ees vasakul asuvast lukustatavast kindalaekast leiab USB-C pesa nutitelefoni laadimiseks. Istme kõrgust saab 795 mm hõlpsalt muuta.

    ADV350 LCD-näidikupaneel hoiab mootorratturit täielikult ühendatuna ja sisaldab Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteemi, mis ühendab mootorratturi liikvel olles nutitelefoniga ning võimaldab telefonikõnesid ja muusikat hääljuhtimise teel hallata. Süsteemi aktiveerimiseks läheb vaja ainult kiivrisse paigaldatud kõrvaklappe ja Honda rakendust RoadSync ning nutitelefon loob Bluetoothi kaudu ühenduse. Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteemi juhitakse vasaku lülitihoova abil.

    Veel üks mugav funktsioon on nutikas võti, mis juhib peamist süütelülitit ja istmelukustust sõitja taskust ning lukustab ADV350 automaatselt, kui sõitja minema kõnnib. See juhib ka lisavarustusse kuuluvat 50-liitirist nutikat ülemist panipaika. Kui nutikas võti on lähedal, on panipaik lukustamata. Vastamise lüliti vilgutab asukoha hõlpsaks tuvastamiseks tulesid.

    Kuna ADV350 on loodud taluma linna ebatasaseid teekatteid ja isegi kergeid maastikuolusid, on rolleri šassii ehitatud nii, et see tekitaks enesekindlust. Kerge terasest toruraam tagab keskse tugevuse. Teljevahe on 1520 mm, kaldenurk ja järeljooks vastavalt 26,5° ja 89 mm. Märgkaal on 186 kg.

    Mootorrattastiilis 37 mm USD kahvlid (125 mm käiguga) on kinnitatud mootorrattastiilis ülemise ja alumise kinnituskahvli külge, suurendades kogu esiosa jäikust. Kahe eraldi mahutiga amortisaatorites on kasutatud progresseeruvaid kahe pingega vedrusid ning need pakuvad suurepärast vedrustust mitmesugustel teekatetel ja kahekesi sõites. 130 mm käiguga toimivad nad ühes tükis alumiiniumist kiigena.

    Honda rolleri ratta kujundus on uudne. Valualumiiniumist ja musta viimistlusega kergel 15-tollisel esirattal ja 14-tollisel tagarattal on X-kujuline kuue kodaraga risti-rästi muster. Kujundus parandab teetunnetust ja igakülgset väledust. 120/70-15 ees ja 140/70-14 taga plokkmustriga tihtrehvid pakuvad paindlikku sõitu tänu laiale rehvimustrile ja piisavale õhuhulgale.

    Üks 256 mm ketas täidab ees peatumisülesannet ning on ühendatud 240 mm tagakettaga, mis tagab kahe kanaliga ABS-i eelise pidurdamise juhtimisel. Hädapidurdustule (ESS) süsteem käivitab (ja lülitab ise välja) ka tagumised suunatuled äkkpidurdamisel, hoiatades tagapool liiklejaid.

    ADV350 330 cm3, täiustatud Smart Power+ (eSP+) SOHC neljaklapiline mootor saavutab madala hõõrdumisega tehnoloogia laiaulatusliku kasutuselevõtu kaudu suure keskkonnasäästlikkuse ja võimsuse nii linnas kui ka sellest väljaspool.

    Tippvõimsus 21,5 kW 7500 p/min juures on sobitatud pöördemomendiga 31,5 Nm 5250 p/min juures.

    Automaatne tsentrifugaalsidur töötab V-Maticu käigukasti (mille ülekandearvud on seadistatud kiireks väikesel kiirusel reageerimiseks ja nutikaks kiirendamiseks) ning rihma peaülekandega.

    ADV350 mootoril on ka kaheastmeline veojõusüsteem Honda Selectable Torque Control (HSTC). Süsteem tuvastab esi- ja tagaratta kiiruste erinevused, arvutab libisemisastme ning seejärel juhib kütuse sissepritse kaudu mootori pöördemomenti, et taastada tagaratta haardumine. HSTC saab sisse ja välja lülitada juhtraua vasakul pool oleva lüliti abil. Märgutuli „T“ vilgub ekraanil, kui süsteem näeb haardumise haldamisel vaeva.

    Kütusekulu on säästlikud 30 km/l (WMTC režiim); 11,5-liitrine paagimaht tagab võimaliku üle 340 km sõiduulatuse.

    22YM Scooter Category Brochure