Big scooters
Näitan kõiki 8 tulemust
-
Forza 750 ABS
Forza 750 ABS
Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga
- Forza tippklassi sport-/GT motorollerite valik kasvab ja areneb veelgi.
- Tootepere tipus on uhiuus Forza 750.
- Forza 750 pakub Grand Touringi (GT) maanteeomadusi ja mugavust koos sportliku ja erksa juhitavuse, võimsa mootori, tipptasemel disaini ning rohkete funktsioonidega.
- Forza 350 töömaht ja võimsus on suurenenud, stiil ja jõudlus on täiustunud ning lisandunud on Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem.
- Forza 125 on saanud stiili-, praktilisuse ja aerodünaamilise soorituse uuendused.
-
PCX 125 ABS
PCX 125 ABS
Üha populaarsem PCX125 motoroller saab 2018. aastaks täieliku stiiliuuenduse, kus PCX-i traditsiooniliselt voolavas disainilahenduses on uusi loomulikke kontuure. Samuti on see saanud uue toruterasest kahe külgtalaga raami, uued veljed ja rehvid ning uuendatud tagavedrustuse. Sellele lisaks ABS-i ning mootori, mis toodab rohkem tippvõimsust, olles kütusesäästlikkuselt samas väljapaistev. PCX125 on Honda kaherattaliste mootorsõidukite üks vaiksetest edulugudest, mida on Euroopas 2010. aasta saabumisest alates müüdud juba üle 140000 eksemplari. Selle edu rajaneb valemil, mida Honda on aastatepikkuse kogemusega täiustanud: jõuline kaasaegne disain ühildub elegantselt stiilitundliku linnaliku elustiiliga, samas ratta kompaktsed mõõtmed tagavad läbipääsu tihedast linnaliiklusest – või suisa pargist – imelise kergusega.
-
Forza 350 ABS
Forza 350 ABS
Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga
- Forza tippklassi sport-/GT motorollerite valik kasvab ja areneb veelgi.
- Tootepere tipus on uhiuus Forza 750.
- Forza 750 pakub Grand Touringi (GT) maanteeomadusi ja mugavust koos sportliku ja erksa juhitavuse, võimsa mootori, tipptasemel disaini ning rohkete funktsioonidega.
- Forza 350 töömaht ja võimsus on suurenenud, stiil ja jõudlus on täiustunud ning lisandunud on Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem.
- Forza 125 on saanud stiili-, praktilisuse ja aerodünaamilise soorituse uuendused.
-
VISION 110
VISION 110
Uus Vision 110
Honda osa mopeedide turul on raske ülehinnata. Honda esimene mopeed, 1954 aastal välja lastud Juno K, ühendas endas kaasaegset tehnoloogiat ja materjale nagu näiteks elektrilise starteriga neljataktiline mootor, täismõõdus tuuleklaas ja klaaskiudtugevdustega plastikust kereosad. Neli aastat hiljem toodi turule revolutsiooniline neljataktiline Super Cub, mis muutis Honda väljapaistvaks liiklusvahendite tootjaks rahvastele kogu maailmas. Miljonid kliendid Euroopa linnadest Jaapani küladeni on hankinud endale igapäevaseks kasutamiseks Super Cub’i ja on tundnud rõõmu teadmisest, et see väike ja uskumatult töökindel masin naljalt alt juba ei vea. Aastast 1958 on toodetud umbes 60 miljonit Super Cub’i.
-
SH125i ABS
SH125i ABS
Värske. Moodne. Rõõm omada.
“Ülekaalukalt kõige nõutuim SH125i on konkurentsitult kõige praktilisem, mugavam ja turvalisem. Oma madala sadulakõrgusega, suure jalaruumiga ja põhivarustusse kuuluva ning ratta värviga ühilduva pagasikastiga on SH125i vaieldamatult mõnusaim transpordivahend ning populaarseim roller terves Euroopas. -
FORZA 125 ABS
FORZA 125 ABS
Honda oma klassi väljapaistev sport/GT Forza 125 motoroller säilitab oma üles suunatud trajektoori, kuid saab põhjaliku stiiliuuenduse, sealhulgas elektriliselt reguleeritava esiklaasi, LED suunatuled, uued näidikud, kaks täiesti uut värvivalikut, suurema istmealuse pagasiruumi ja lisavarustusena 45-liitrise Smart Key’ga ühendatud pagasikasti, mis täiendavad rolleri esinduslikust.
Forza 125 retsepti peamised koostisosad on 2018. aastal püsinud muutumatuna: neljaklapiline mootor, milles ühinevad oma klassi parim jõudlus ning 490 km tankimisvahemik ja Idling Stop süsteem; kergekaaluline kere, mille puhul on tasakaalus nii stabiilsus suurtel kiirustel kui manööverdusvõime linnas; ning rikkalik varustus, mille hulka kuuluvad LED tuled, Smart Key võtmeta käivitus, pagasimaht kahele kiivrile ja mugavust kahele sõitjale. -
X-ADV
X-ADV
LOODUD AVASTUSRETKEDEKS
Põnev uus crossover mootorratas Honda X-ADV ühendab SUV-stiili ja maastikurataste välimuse. Honda X-ADV sobib seiklusteotsijatele ja tagab jõudluse mis tahes paigas. See on praktiline ja mugav masin nii linnasõiduks kui ka nädalalõputrippideks.
Püstine sõiduasend tagab hea nähtavuse ja pikem vedrustus saab hakkama ka kõige karmimal teekattel.
X-ADV mudelil on samuti praktiline 5 sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas ja hoiukoht maastikusõidu kiivrile.”Stiilne vastupidav kere ja tõstetud istumisasend annab Honda X-ADV mudelile maastikuratta välimuse ja valmisoleku. Masina karm välimus on ühitatud praktilisusega. Raami disain jätab istme alla 22 l hoiuruumi. X-ADV on varustatud ka 5 sammu kaupa reguleeritava tuuleklaasiga, kitsenevate otstega alumiiniumist juhtrauaga, Africa Twin käekaitsmetega, ralli-stiilis näidikuteploki ja keskel asuva alusega. Smart Key süsteem tagab igapäevase mugavuse.
Pikem vedrustus ees ja taga summutab kõik löögid, seda toetavad ka vastupidavad 17-tolline esivelje ja 15-tolline tagavelje ning plokkmustriga rehvid. Kahed radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulad tagavad tugeva pidurdusjõu koos ABS juhtimisega.
Honda kaksiksiduriga käigukast (DCT) on standardvarustus ja X-ADV jaoks on valikus D sõidurežiim madalama ülekandearvuga optimaalsemaks reageerimiseks ning 3 taset S-režiimis, mis võimaldavad sportlikumat sõitu. DCT-ga suurepäraselt sobiv X-ADV mudeli 745cc kahesilindriline mootor võimaldab suurt väändemomenti madalalt kuni keskmise kiiruseni, näidates suurepärast kiirendust väga madalatel pööretel. Kütusekulu on 27,9 km /l (WMTC režiim).
-
ADV350
ADV350
ADV350 kujundus pakub enamat kui kerge seiklusmaitse. Topelt-LED-esituled (kõik valgustid on LED-id) on seatud kõrgele esiratta kohale, voolundi küljed on aga USD kahvlite esiletoomiseks välja lõigatud. Maastikutunnet rõhutavad värvitud paneelid, mis on seatud kõrgele tumedale madalamale ja tagumisele istmekattele, jättes mulje selliste masinate nagu X-ADV ja võistlusomadustega CRF450R kõrgemast raskuskeskmest.
ADV350-l on palju mitmekülgsust lisavaid detaile. Ekraani saab hõlpsalt reguleerida liuglukumehhanismi abil kaheastmeliselt ja 133 mm võrra. Kõrgemas asendis juhitakse õhuvool ümber õlgade, et vähendada väsimust pikkadel ja kiiretel sõitudel. Linnakeskkonnas, kus tihti hinnatakse veidi jahedat õhku ning avatud nähtavust, on madal asend ideaalne.
Istme all on ohtralt ruumi: kokku 48 liitrit. See tähendab, et sinna on võimalik kenasti ära mahutada kaks kogu nägu katvat kiivrit. Panipaika saab eraldusplaadi abil jagada omaniku eelistuste järgi. Ees vasakul asuvast lukustatavast kindalaekast leiab USB-C pesa nutitelefoni laadimiseks. Istme kõrgust saab 795 mm hõlpsalt muuta.
ADV350 LCD-näidikupaneel hoiab mootorratturit täielikult ühendatuna ja sisaldab Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteemi, mis ühendab mootorratturi liikvel olles nutitelefoniga ning võimaldab telefonikõnesid ja muusikat hääljuhtimise teel hallata. Süsteemi aktiveerimiseks läheb vaja ainult kiivrisse paigaldatud kõrvaklappe ja Honda rakendust RoadSync ning nutitelefon loob Bluetoothi kaudu ühenduse. Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteemi juhitakse vasaku lülitihoova abil.
Veel üks mugav funktsioon on nutikas võti, mis juhib peamist süütelülitit ja istmelukustust sõitja taskust ning lukustab ADV350 automaatselt, kui sõitja minema kõnnib. See juhib ka lisavarustusse kuuluvat 50-liitirist nutikat ülemist panipaika. Kui nutikas võti on lähedal, on panipaik lukustamata. Vastamise lüliti vilgutab asukoha hõlpsaks tuvastamiseks tulesid.
Kuna ADV350 on loodud taluma linna ebatasaseid teekatteid ja isegi kergeid maastikuolusid, on rolleri šassii ehitatud nii, et see tekitaks enesekindlust. Kerge terasest toruraam tagab keskse tugevuse. Teljevahe on 1520 mm, kaldenurk ja järeljooks vastavalt 26,5° ja 89 mm. Märgkaal on 186 kg.
Mootorrattastiilis 37 mm USD kahvlid (125 mm käiguga) on kinnitatud mootorrattastiilis ülemise ja alumise kinnituskahvli külge, suurendades kogu esiosa jäikust. Kahe eraldi mahutiga amortisaatorites on kasutatud progresseeruvaid kahe pingega vedrusid ning need pakuvad suurepärast vedrustust mitmesugustel teekatetel ja kahekesi sõites. 130 mm käiguga toimivad nad ühes tükis alumiiniumist kiigena.
Honda rolleri ratta kujundus on uudne. Valualumiiniumist ja musta viimistlusega kergel 15-tollisel esirattal ja 14-tollisel tagarattal on X-kujuline kuue kodaraga risti-rästi muster. Kujundus parandab teetunnetust ja igakülgset väledust. 120/70-15 ees ja 140/70-14 taga plokkmustriga tihtrehvid pakuvad paindlikku sõitu tänu laiale rehvimustrile ja piisavale õhuhulgale.
Üks 256 mm ketas täidab ees peatumisülesannet ning on ühendatud 240 mm tagakettaga, mis tagab kahe kanaliga ABS-i eelise pidurdamise juhtimisel. Hädapidurdustule (ESS) süsteem käivitab (ja lülitab ise välja) ka tagumised suunatuled äkkpidurdamisel, hoiatades tagapool liiklejaid.
ADV350 330 cm3, täiustatud Smart Power+ (eSP+) SOHC neljaklapiline mootor saavutab madala hõõrdumisega tehnoloogia laiaulatusliku kasutuselevõtu kaudu suure keskkonnasäästlikkuse ja võimsuse nii linnas kui ka sellest väljaspool.
Tippvõimsus 21,5 kW 7500 p/min juures on sobitatud pöördemomendiga 31,5 Nm 5250 p/min juures.
Automaatne tsentrifugaalsidur töötab V-Maticu käigukasti (mille ülekandearvud on seadistatud kiireks väikesel kiirusel reageerimiseks ja nutikaks kiirendamiseks) ning rihma peaülekandega.
ADV350 mootoril on ka kaheastmeline veojõusüsteem Honda Selectable Torque Control (HSTC). Süsteem tuvastab esi- ja tagaratta kiiruste erinevused, arvutab libisemisastme ning seejärel juhib kütuse sissepritse kaudu mootori pöördemomenti, et taastada tagaratta haardumine. HSTC saab sisse ja välja lülitada juhtraua vasakul pool oleva lüliti abil. Märgutuli „T“ vilgub ekraanil, kui süsteem näeb haardumise haldamisel vaeva.
Kütusekulu on säästlikud 30 km/l (WMTC režiim); 11,5-liitrine paagimaht tagab võimaliku üle 340 km sõiduulatuse.