Big scooters

Näitan kõiki 8 tulemust

  • SH300i ABS

    SH300i ABS

    Stiilne roller – SH300i
    SH300i rollerit on oluliselt uuendatud, et pakkuda paremat kiirendust ja kütusesäästlikkust, täiendatud kerel on teravam välimus ja täielik LED-valgustus. Lisaks on ratas tunduvalt praktilisem, seda tänu Honda SMART Key süsteemile, standard-fit ABS-le ja sisemisele panipaigale, kuhu mahub tervet nägu katva visiiriga kiiver. Uuendatud mootor on esimene Honda mootor, mis vastab Euro 4 nõuetele.

    Kategooria:
  • INTEGRA 750 ABS

    INTEGRA 750 ABS

    Uus Integra
    Tsiklisõit on ainukordne elamus. See muudab ahvatlevaks isegi esmaspäevahommikuse tööleminemise, rääkimata pikkade sõitudega kaasnevast põnevusest. Miks siis mitte viia individuaalsust kõrgemale tasemele?

    Uus 750-kuubikuline Integra on ainulaadne, ühendades ühes rattas kavalalt sportlikud omadused ja stiilse tsiklisõidu kombineerituna rolleri praktilisuse ja stiiliga.

    Kategooria:
  • FORZA 125 ABS

    FORZA 125 ABS

    Honda oma klassi väljapaistev sport/GT Forza 125 motoroller säilitab oma üles suunatud trajektoori, kuid saab põhjaliku stiiliuuenduse, sealhulgas elektriliselt reguleeritava esiklaasi, LED suunatuled, uued näidikud, kaks täiesti uut värvivalikut, suurema istmealuse pagasiruumi ja lisavarustusena 45-liitrise Smart Key’ga ühendatud pagasikasti, mis täiendavad rolleri esinduslikust.
    Forza 125 retsepti peamised koostisosad on 2018. aastal püsinud muutumatuna: neljaklapiline mootor, milles ühinevad oma klassi parim jõudlus ning 490 km tankimisvahemik ja Idling Stop süsteem; kergekaaluline kere, mille puhul on tasakaalus nii stabiilsus suurtel kiirustel kui manööverdusvõime linnas; ning rikkalik varustus, mille hulka kuuluvad LED tuled, Smart Key võtmeta käivitus, pagasimaht kahele kiivrile ja mugavust kahele sõitjale.

    Kategooria:
  • PCX 125 ABS

    PCX 125 ABS

    Üha populaarsem PCX125 motoroller saab 2018. aastaks täieliku stiiliuuenduse, kus PCX-i traditsiooniliselt voolavas disainilahenduses on uusi loomulikke kontuure. Samuti on see saanud uue toruterasest kahe külgtalaga raami, uued veljed ja rehvid ning uuendatud tagavedrustuse. Sellele lisaks ABS-i ning mootori, mis toodab rohkem tippvõimsust, olles kütusesäästlikkuselt samas väljapaistev. PCX125 on Honda kaherattaliste mootorsõidukite üks vaiksetest edulugudest, mida on Euroopas 2010. aasta saabumisest alates müüdud juba üle 140000 eksemplari. Selle edu rajaneb valemil, mida Honda on aastatepikkuse kogemusega täiustanud: jõuline kaasaegne disain ühildub elegantselt stiilitundliku linnaliku elustiiliga, samas ratta kompaktsed mõõtmed tagavad läbipääsu tihedast linnaliiklusest – või suisa pargist – imelise kergusega.

  • SH125i ABS

    SH125i ABS

    Värske. Moodne. Rõõm omada.
    “Ülekaalukalt kõige nõutuim SH125i on konkurentsitult kõige praktilisem, mugavam ja turvalisem. Oma madala sadulakõrgusega, suure jalaruumiga ja põhivarustusse kuuluva ning ratta värviga ühilduva pagasikastiga on SH125i vaieldamatult mõnusaim transpordivahend ning populaarseim roller terves Euroopas.

    Kategooria:
  • PCX 125

    PCX 125

    PCX125 on juba viimased kaks aastat hoidnud Euroopa kaherattaliste mootorsõidukite müügi edetabeli esikohta. Selle ratta edu rajaneb Honda aastatepikkusel kogemusel ja arendustööl.

  • VISION 110

    VISION 110

    Honda osa mopeedide turul on raske ülehinnata. Honda esimene mopeed, 1954 aastal välja lastud Juno K, ühendas endas kaasaegset tehnoloogiat ja materjale nagu näiteks elektrilise starteriga neljataktiline mootor, täismõõdus tuuleklaas ja klaaskiudtugevdustega plastikust kereosad. Neli aastat hiljem toodi turule revolutsiooniline neljataktiline Super Cub, mis muutis Honda väljapaistvaks liiklusvahendite tootjaks rahvastele kogu maailmas. Miljonid kliendid Euroopa linnadest Jaapani küladeni on hankinud endale igapäevaseks kasutamiseks Super Cub’i ja on tundnud rõõmu teadmisest, et see väike ja uskumatult töökindel masin naljalt alt juba ei vea. Aastast 1958 on toodetud umbes 60 miljonit Super Cub’i.

    Kategooria:
  • Forza 300

    Forza 300

    2018. aasta Forza 300 on uue karastavalt sportliku väljanägemisega ja eelmise disainiga võrreldes palju kompaktsemate, teravamate joontega. Teljevahe ja pikkus on väiksem ning roller on ka kitsam, ent kõrgema istmega, et nähtavus oleks parem. Hoolimata suurema läbimõõduga tagaveljest, on see tänu kohendatud kerele ja rekonstrueeritud raamile 12 kg kergem, mis parandab kiirendust, tippkiirust ja kütusekulu.
    Uus elektriline esiklaas tagab sujuva reguleerimisega maksimaalse tuulekaitse maanteel või ülima vabaduse linnasõidul. Lisatud on Honda Valitav Väändekontroll (HSTC), mida saab sisse ja välja lülitada vasakpoolsel juhtraual.
    Kohendatud näidikuplokk näitab lisateavet digitaalselt, olles toeks analoognäidikutele ja kõik tuled on LED. Smart Key võimaldab juhtida lisavarustusena saadavat 45-liitrist pagasikasti.”

    Kategooria: