Super sport

Näitan kõiki 4 tulemust

  • CBR600RR (Uus)

    CBR600RR (Uus)

    Armastatud mudelil CBR600RR on muljetavaldav ja palju võite saavutanud sugupuu. See mudel võitis FIM World Super Sports meistrivõistlused igal aastal vahemikus 2003–2008 ning uuesti aastatel 2010, 2012 ja 2014. Peale selle tuli CBR600RR võitjaks Asia Road Racing meistrivõistlustel aastatel 2012–2016 ja All-Japan Road Race meistrivõistlustel ST600-klassis aastatel 2003–2011 ning seejärel aastal 2013, 2014, 2016 ja 2019. Samuti osales selle mudeli mootor aastatel 2010–2018 Moto 2 sarjas.

    600RR lahkus Honda Euroopa esindussalongidest 2017. aasta alguses, sest supersportmootorratastele hakati eelistama naked- ja seiklusmudeleid. Vahepealsetel aastatel on keskmise kaaluga sportmootorrataste kategooria taaselustunud ning 2021. mudeliaastal tuli CBR600RR Jaapanis ja Tais uuesti müügile.

    Ja nüüd on aeg küps kõige puhtatõulisemate tänavalegaalsete sportmootorrataste naasmiseks Euroopasse. Tipptasemel MotoGP-st inspireeritud elektroonika ja aerodünaamikaga uus 2024. mudeliaasta CBR600RR on haruldane, kaunis ning pöördemaias neljasilindriline mootorratas, millele ei ole võrdset.

    Ta on valmis joonistama elegantseid jooni nii maanteedel kui ka ringrajal ning pakkuma täiesti ainulaadset sõiduelamust.

    HRC võistluspakett
    HRC on välja töötanud CBR600RR võistluspaketi, mis suurendab mootori jõudlust, parandab käitumist ja haarduvust kurvis ning vähendab kaalu. See varustus on saadaval täiskomplektina ja mõeldud ainult ringrajal kasutamiseks. Kõik liiklusohutusega seotud elemendid on eemaldatud ning ECU, juhtmestik, plokikaanetihend, suur radiaator, võidusõidusummuti, esi- ja tagavedrustus ning pidurikettad on asendatud HRC-komplekti osadega.

  • CBR1000RR-R Fireblade 2024

    CBR1000RR-R Fireblade 2024

    2024 CBR1000RR-R Fireblade

    Mudeliuuendused.

    CBR1000RR-R Fireblade astub oma arengus suure sammu edasi oma 1000 cc neljasilindrilise ja kaheastmelise klapiajamiga reasmootoriga, mille uus häälestus võimaldab veelgi paremat kiirendust keskmistel pööretel ja tohutut võimsust kiiretel pööretel. Silindripea, surveaste, klapiajastus ja vedrud on üle vaadatud. Väntvõll ja kepsud on kergemad ning uued ülekandearvud on lühemad. Kahemootoriline Throttle By Wire muudab juhtimise ja tunnetuse aeglasematel pööretel täpsemaks ning parandab vajaduse korral mootorpidurdust. Alumiiniumist teemant-stiilis raam on paindlikum, parandades juhtimise täpsust ja veojõudu. Spetsifikatsioonid sisaldavad ka RC213V-S-lt pärit kiiget, kuueteljelist inertsituvastusplokki (IMU), kolmetasemelist süsteemi Honda Electronic Steering Damper (HESD), Showa 43 mm Big Piston Fork (BPF) kahvlit, tagaamorti Balance Free Rear Cushion Light (BFRC-Lite) ja Nissini neljakolvilisi esipidurisadulaid. Uued tiivakesed säilitavad surujõudu, aga 10% väiksema segamismomendiga kurvis. Sõiduasend pakub juhile paremat kontrolli mootorratta üle. Värviline TFT näidikupaneel võimaldab intuitiivselt sõidurežiime juhtida ning võimsust, mootorpidurdust, HSTC-d ja tagarattal sõitmise abisüsteemi Wheelie Control reguleerida. Kõik seadistused on uut võimsust ja käike arvestades üle vaadatud. Kurvis toimiv ABS sisaldab nüüd uut VÕIDUSÕIDU-seadistust. Täpiks i-l on Smart Key.

    Kategooria:
  • CBR650R ABS (Uus)

    CBR650R ABS (Uus)

    • Sportlik stiil on kiirele sõidukile sobivalt dünaamiline
    • Uus 5-tolline värviline TFT näidikupaneel sisaldab Honda RoadSynci ühenduvust, et pakkuda reaalajas sõidusuuniseid ja ligipääsu teistele nutitelefoni funktsioonidele
    • Uus lihtsustatud vasakpoolne lüliti on lihtsalt kasutatav ja pimedal ajal tagantvalgustusega
    • Kõik tuled on LED-id, esi- ja tagatuli on uued
    • 41 mm Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD-kahvlid
    • Neljakolvilised radiaalpaigutusega esipidurisadulad ja ujuvkettad
    • 120/70-ZR17 esi- ja 180/55-ZR17 tagarehv
    • Tippvõimsus on 70 kW ja suurim pöördemoment 63 Nm
    • Saadaval 35 kW variant A2 juhiloa omanikele
    • Honda Selectable Torque Control (HSTC)

    Honda E-Clutch
    • Maailmas esmakordselt kasutusele võetud tehnoloogia võimaldab juhil mootorit käivitada ja seisata ning käiku vahetada ilma sidurihoovata, kasutades ainult käiguvahetuspedaali
    • Saadaval uue mudeli lisavarustusena, süsteem lisab tühimassile 2 kg
    • Honda E-Clutch võimaldab sidurihooba ka tavalisel viisil kasutada
    • Tagab suurema sõidunaudingu ja paindlikkuse erinevate stsenaariumite puhul, pakkudes täiesti uudset sõiduelamust
    Honda E-Clutch kasutab kiirkäiguvahetite, käsitsi juhitavate sidurite ja Honda’s Dual Clutch-tehnoloogia elemente ning omadusi, et pakkuda ainulaadset kooslust nendest end juba tõestanud lahendustest, avades igat tüüpi ja igasuguse tasemega mootorratturitele täiesti uudse võimaluse rattasõitu kogeda. Sidur ja jõuülekandeseadmed iseenesest ei erine traditsioonilise mootorratta omadest ja see ülikompaktne süsteem kaalub kõigest 2 kg.
    Äärmiselt lihtsalt kasutatava Honda E-Clutchiga kaob sidurihoova kasutamise vajadus käigu alla- ja ülesvahetamisel. Mootorrattur peab ülikiireks käiguvahetuseks lihtsalt pedaali kasutama, mis tagab erakordselt nauditava sportliku sõiduelamuse. Sidurihooba pole vaja ka sõidu alustamisel ja peatumisel. Kohe mootori sisselülitumisel aktiveeruv süsteem juhib sujuvalt mõlemat varianti, kõrvaldades mootori väljasuremise võimaluse töötamise ajal ning pakkudes lisamugavust ja meelerahu linnas sagedaste paigaltvõttude ning peatumistega sõitmisel.
    Lisaks sõidunaudingule ja mugavusele tagab Honda E-Clutch ka ülima paindlikkuse. Soovi korral saab juht sidurihooba alati ka tavalisel viisil kasutada. Sidurihoova kasutamisel taasaktiveerub Honda E-Clutch vähem kui sekund pärast mootori teatud pöörete saavutamist ja aeglasematel pööretel 5 sekundi pärast. Kui juht soovib süsteemi sõidu ajaks välja lülitada, saab ta seda teha vasakul juhtraual oleva lüliti abil. Käsitsi juhtimisele vahetamist näitab näidikupaneelil kuvatav M.
    Samuti võimaldab Honda E-Clutch juhil valida nn töötamise tunnetust ja seadistada jõudu, mida on vaja pedaalile käigu vahetamiseks rakendada. Saadaval on kolm seadistust: RASKE, KESKMINE ja PEHME. Igat seadistust saab valida eraldi nii käigu üles- kui ka allavahetamiseks. See tehnoloogia soovitab juhile käigu allavahetamist näidikupaneelil kuvatava sümboli abil, kui tuvastatakse, et mootorratta käik on teatud kiirusel liiga kõrge.
    Honda E-Clutch juhib siduri ühendamist ja lahutamist selliste parameetrite põhjal nagu sõidukiirus, seguklapi avanemise nurk, mootori pöörded, surve käiguvahetuspedaalile, mootorreduktori nurk, mootori ristvõlli kiirus ja valitud käik. Sidur töötab läbi täituri koos parempoolses mootorikattes asuva kahe mootoriga. Siduri ühendamisel ja lahutamisel juhitakse ka süüte ajastust ja kütuse sissepritset ning tulemuseks on sujuv ja jõnksutamiseta käiguvahetus igas olukorras.

     

  • CBR500R ABS (Uus)

    CBR500R ABS (Uus)

    • Uus, CBR1000RR-R Fireblade’ist inspireeritud supersportlik stiil hõlmab uut aerodünaamikat, mis parandab juhitavust ja tunnetust
    • Uus kaheosaline esituli ja tagatuli
    • Uue 5-tollise värvilise TFT-ekraani saab ühendada rakendusega Honda RoadSync, et näha ekraanil üksikasjalikke navigeerimisjuhiseid ja kasutada muid nutitelefoni funktsioone
    • Uus lihtsam vasakul paiknev lüliti on hõlpsasti kasutatav ja öisel ajal taustvalgusega
    • 41 mm Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD kahvel
    • Kaks 296 mm piduriketast koos Nissini radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulatega
    • Kerged rattad ja tagakiige
    • Elavaloomuline kahesilindrine energiapomm, millel on nüüd veojõukontrolli süsteem Honda Selectable Torque Control (HSTC)
    • Uued PGM-FI sätted parandavad kiirendust madalate pöörete juures ja võimsust kogu pöörete vahemikus
    • Assisteeriv liugsidur hõlbustab käikude ülesvahetust ja juhib allavahetamisel tagaratast
    Lisavarustus
    CBR500R-ile on saadaval mitmesuguseid Honda originaallisatarvikuid, nii üksikult kui ka pakettidena.
    Pakett Racing
    Maksimaalselt sportlikus stiilis sobivat värvi istmekate lisab sadulistmele mootorratta välimusega ühtiva terava joone. Velgi ilmestavad rattatriibud, süsinikumustriline CBR-i logoga paagikaitse kaitseb värvi, 400 mm võrra kõrgem suitsuklaas suunab õhku ja tagab kiirel sõidul mugavuse.
    Pakett Comfort
    Pikemateks sõitudeks pakub pakett Comfort soojendusega käepidemeid, millel on viis soojendustaset ja mälufunktsioon ning mis on täielikult integreeritud TFT-ekraaniga. Istme all on nutitelefoni laadimiseks lisapistikupesa, paketti kuuluvad veel hõlpsasti kasutatav 3-liitrine paagikott (läbipaistva taskuga) ja vihmakate.
    Tarvikute sarja täiendavad 15-liitrine istmekott ning 35-liitrine pagasikast ja selle jaoks vajalik pakiraam. Kõiki pakettidesse kuuluvaid lisatarvikuid saab ka eraldi osta.
    Kategooria: