Transalp XL750 ABS

Honda uus XL750 Transalp viib seikluse uuele tasemele, olgu linnas või kogu maailmas. Tegu on tuntud originaali täiustusega, millega uus sõitjate põlvkond saab reisida kõikjale, kuhu tee viib. Selle kaheksaklapiline kahe paralleelse silindriga mootor annab 67,5 kW võimsust ja 75 Nm pöördemomenti, Throttle By Wire (TBW) pakub nelja vaikimisi sõidurežiimi ja valikut User, viieastmelist veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control (HSTC) koos sisseehitatud tagarattal sõitmise abisüsteemiga Wheelie Control ning mootorpiduri ja võimsuse kolme taset. Terasraamil on Showa täisvedrustus: 43 mm SFF-CATM USD kahvlid ja Pro-Linki kaudu töötav tagumine amortisaator. Kaks kahe kolviga pidurisadulat pidurdavad ees tugevalt ning 21- ja 18-tollistel velgedel on sisekummiga rehvid. Esmaklassilise varustuse hulka kuuluvad 5-tolline värviline TFT-näidikupaneel, Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem, täielikult LED-lampidega tuled, suunatulede automaatne väljalülitus ja hädapidurduse signaali (ESS) tehnoloogia. Saadaval on ka A2 juhiloale mõeldud versioon.



Kirjeldus

Transalpi disain väljendab eksimatult seiklushõngu ja kogupakett töötab maanteel suurepäraselt. Jalgade sirgemat asendit võimaldav hoiak annab märku seiklusvalmidusest, samal ajal kui kerekatted ja tuuleklaas pakuvad tuule eest kaitset ilma massi lisamata. Üldilme on stiilne, lihtne ja puhas.Mootor mahutab väikesesse ruumi palju Honda tehnilist võimekust ja pakub jõulist reaktsiooni kõigil pööretel – just seda on vaja nii üksi kui ka kahekesi sõitmiseks. Uus 755 cm³ kahe paralleelse silindriga jõuseade (mida kasutatakse ka uuel CB750 Hornetil) pakub 67,5 kW tippvõimsust ja jõulist pöördemomenti kuni 75 Nm kogu pöördevahemikus. Süsteemi Throttle By Wire (TBW) täiustatud sätted muudavad mootori iseloomu pikamaasõiduks sobivaks ja mugavaks.

Kompaktsed, võistlusmudelist CRF tuletatud universaalse nukkvõlliga kaheksaklapilised silindripead kasutavad allavooluõhu sisselaskeavasid ja õhukanalit Vortex Flow Duct, et tagada optimaalne põlemine. 270° faasinurgaga väntvõll lisab tunnetust ja iseloomu. Elektroonilised juhiabisüsteemid töötavad digigaasi Throttle By Wire (TBW) vahedusel ja hõlmavad viit sõidurežiimi, millest neli koosnevad võimsuse, mootorpiduri, ABS-i ja veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control (HSTC) koos sisseehitatud tagarattal sõitmise abisüsteemiga Wheelie Control eelseadistatud kombinatsioonidest. Viies sõidurežiim User võimaldab sõitjal määrata enda eelistatud kombinatsiooni.

Juhitavus on kerge, väle ja kindel. Terasest teemandikujuline raam on tänu toruseinte paksuse ja jäikuse optimeerimisele kerge. Paindliku maanteesõidu ja maastikul põrutuste summutamise tagamiseks on vedrustus tippkvaliteediga: kasutatud on Showa 43 mm SFF-CA USD kahvleid ja Pro-Linki kaudu töötavat tagumist amortisaatorit. Kaks kahe kolviga pidurisadulat pidurdavad tõhusalt ning rehvid mõõduga 90/90-21 ees ja 150/70-18 taga tagavad mitmekülgse võimekuse nii teel kui ka maastikul.

Ulatusliku tehniliste andmete loendi eesotsas on 5-tolline värviline TFT-ekraan, mis pakub väljendusrikast teavet ja kõigi süsteemide juhtimist, samuti Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteemi (HSVC) ühenduvust nii Androidi kui ka iOS-i seadmetega. Kõik tuled on LED-lampidega, suunatuled lülituvad automaatselt välja ja neile on lisatud ka hädapidurduse signaali (ESS) tehnoloogia, et hoiatada teisi liiklejaid ootamatu pidurdamise korral.

XL750 Transalpile on saadaval lai valik lisatarvikuid, mida saab omaniku eelistuste ja kasutamise järgi isikupärastada, sh kiirkäiguvaheti ja valikuline madal iste.
Et asi oleks lihtne, on saadaval viis paketti, mis koondavad lisatarvikud kenasti kokku.
PAKETT URBAN (praktilisus ja hoiustamine)
50 l pagasikast, alumiiniumpaneel, kinnitusalus, tagaistme padi ja sisemine kott, lisaks kõrge tuuleklaas ja keskhark.
PAKETT TOURING (mugavus ja hoiustamine)
Tagumised küljekohvrid (P 26 l / V 33 l), alumiiniumpaneelid, kinnitusraamid, sisemised kotid ja soojendusega käepidemed.
PAKETT ADVENTURE (stiil ja praktilisus)
Küljetorud, LED-udutuled ja radiaatorivõre.
PAKETT RALLY (stiil ja praktilisus)
Kiirkäiguvaheti, mootorikaitse, põhjakaitse, maastikusõidu jalatoed ja pikendustega käekaitsmed.
PAKETT COMFORT (mugavus ja praktilisus)
3 l kütusepaagi kott, tuulesuunajad, mugavad tagaistme jalatoed ja AAC-laadimispesa.
Kõik lisatarvikud on saadaval ka eraldi.

Failinimi Tüüp Maht
23YM Transalp Product Brochure application/pdf 1 MB
23YM Adventure Catgory Brochure application/pdf 4 MB
Adventure Lisavarustus application/pdf 6 MB

Hinnakiri

Võimsus kW / pmin Maksumus*

EUR sis. km 22%
XL750ABS 67,5kW/9,500min-1 (95/1/EC) 11 173,00

* Soovituslikud jaemüügihinnad.

Tehnilised andmed

Tüüp Vedelikjahutusega, 4-takti, rida-2
Kubatuur (cm3) 755 cm3
Võimsus kW / pmin 67,5kW/9,500min-1 (95/1/EC)
Max väändemoment Nm/pmin 75Nm/7,250min-1 (95/1/EC)
Jõuülekanne
Käigukast 6-käiku
Peaülekanne O-rõngastega kett
Mõõdud (LxWxH)
Pikkus (mm) 2325mm
Laius (mm) 838mm
Kõrgus (mm) 1450mm
Teljevahe (mm) 1560mm
Sadula kõrgus (mm) 850mm
Kliirens (mm) 210mm
Kütusepaagi maht (l) 16,9L
CO2 heitkogused (g/km) 103
Kütusekulu (l/100km) 4,35
Vedrustus
Ees Showa 43 mm SFF-CA USD kahvlid, 200mm käik
Taga Üks amortisaator, Pro-Linki õõtshoob, 190mm käik
Veljed
Ees 21-tollised kodaratega veljed (roostevaba teras)
Taga 18-tollised kodaratega veljed (roostevaba teras)
Rehvid
Ees 90/90-R21 M/C 54H
Taga 150/70-R18 M/C 70H
Pidurid
Ees Kaks aksiaalse asetusega 310 × 4,5 mm laineketast Kahe kolviga pidurisadulad
Taga Üks 256 × 6,0 mm laineketas töötab ühe kolviga pidurisadulaga
Raam
Järeljooksu nurk 27°
Järeljooks 11mm
Tühikaal 208kg
Pöörderaadius 2,6m