Enduro

Näitan kõiki 6 tulemust

  • Redmoto CRF250RX Enduro

    Redmoto CRF250RX Enduro

  • Redmoto CRF400RX Enduro

    Redmoto CRF400RX Enduro

  • Redmoto CRF450RX Enduro

    Redmoto CRF450RX Enduro

  • 2021 CRF300L ABS

    2021 CRF300L ABS

    • Pikema kolvikäiguga 286 cm3 mootor toodab 10% rohkem võimsust ja 18% suuremat pöördemomenti
    • 4 kg kergem tühimass tähendab 13% paremat võimsuse ja massi suhet
    • Uus raam, suurema käigupikkusega vedrustus, suurem kliirens, uuendatud sõiduasendi geomeetria ja sõiduasend parandavad juhitavust ning erksust igasugusel maastikul
    • CRF300L mudelil on uus terav LCD-ekraan

  • 2021 CRF300L Rally

    2021 CRF300L Rally

    • Pikema kolvikäiguga 286 cm3 mootor toodab 10% rohkem võimsust ja 18% suuremat pöördemomenti
    • 4 kg kergem tühimass tähendab 13% paremat võimsuse ja massi suhet
    • Uus raam, suurema käigupikkusega vedrustus, suurem kliirens, uuendatud sõiduasendi geomeetria ja sõiduasend parandavad juhitavust ning erksust igasugusel maastikul
    • Mõlemal mudelil on uus terav LCD-ekraan
    • 2,7 liitrit suurem kütusepaagi maht CRF300 RALLY puhul ning suurendatud mugavus pikamaasõiduks ja madalamale viidud iste

  • Montesa COTA 4Ride

    Montesa COTA 4Ride

    Sel hooajal (2016) toob Montesa välja 4RIDE mudeli, millel on kõik Montesale iseloomulikud omadused ja täienduseks nopped kontseptsioonist, mida bränd kasutas trial-sõidu ratastel nagu Cota 247 või Cota 348. Sellele vaatamata märkavad terased fännid sellel ka Evasioni jooni, see oli mudel, mis keskendus krossisõidule ja oli tuletatud otse Cota 310 trial-versioonist. Tegelikult on Montesa 25 aastat hiljem ning kasutajate nõudmisi ja vajadusi arvesse võttes otsustanud minna tagasi seiklusliku trial-sõidu juurde.

    Montesa laiendab nii oma mudelite kui ka kasutajate valikut , tuues turule 4RIDE mudeli, mis uuendab off-road kontseptsiooni. See on mootorratas, millega saab nautida ümbrust ja mägesid lõbusal ja mugaval viisil.

    Kategooriad: ,