Enduro

Näitan kõiki 4 tulemust

  • CRF250L Rally

    CRF250L Rally

    CRF250 RALLY on ühtviisi valmis nädalalõpu seikluseks, pikamaasõiduks või igapäevaseks töölesõiduks tänu pikemale vedrustusele, suure kettaga ABS piduritele, suurepärasele ilmastikukaitsele, samuti CRF450 RALLY mudelist inspireeritud kerele ja muljetavaldavale läbisõidu ulatusele. Mootori suutlikus on kombineeritud ühtlase väändemomendiga madalatel pööretel koos märkimisväärse väändemomendiga kõrgetel pööretel.

    Kategooriad: ,
  • CRF250L ABS

    CRF250L ABS

    Uue terava, CRF450R mudelist tuletatud kerega kaheotstarbeline ja kõigeks valmis CRF250L mudel on tänu uuendatud sisse- ja väljalaskesüsteemile võimsam ja suurema väändemomendiga, lisaks on sellel ABS pidurid ja uus digitaalne näidik koos tahhomeetri ja kütuse näidikuga.

    Kategooriad: ,
  • Montesa COTA 4Ride

    Montesa COTA 4Ride

    Sel hooajal (2016) toob Montesa välja 4RIDE mudeli, millel on kõik Montesale iseloomulikud omadused ja täienduseks nopped kontseptsioonist, mida bränd kasutas trial-sõidu ratastel nagu Cota 247 või Cota 348. Sellele vaatamata märkavad terased fännid sellel ka Evasioni jooni, see oli mudel, mis keskendus krossisõidule ja oli tuletatud otse Cota 310 trial-versioonist. Tegelikult on Montesa 25 aastat hiljem ning kasutajate nõudmisi ja vajadusi arvesse võttes otsustanud minna tagasi seiklusliku trial-sõidu juurde.

    Montesa laiendab nii oma mudelite kui ka kasutajate valikut , tuues turule 4RIDE mudeli, mis uuendab off-road kontseptsiooni. See on mootorratas, millega saab nautida ümbrust ja mägesid lõbusal ja mugaval viisil.

    Kategooriad: ,
  • CRF450L

    CRF450L

    2019. aasta CRF450R saab tippvõimsust ja väändemomenti oluliselt juurde ning paranenud on jõudlus kõikidel pööretel; samuti on sellel kolmeastmeline HRC Launch Control, lisaks vastupidavusele keskenduvatele uuendustele. Raamil esineb kohendatud vedrustuse seadistamist, igasuguseid kaalu säästvad uuendusi ja uus Renthal Fatbar juhtraud. Suutelisus väljuda stardiväravast esimesena ja püstitada välkkiireid ringiaegu on CRF450R-i peamine mõte olnud viimased kaks aastat. 19YM mudelil suureneb jõudlus veelgi; mootorist on pigistatud välja rohkem võimsust ja väändemomenti, seda läbi HRC-põhise silindripea, sisse- ja väljalaske seadistamise – ilma juhitavust ohverdamata madalatel pööretel. Kolmeastmeline HRC Launch Control on lisandus, mis aitab igat juhti algajast eksperdini igal ajal stardipaugule pihta saama. Käiguandur võimaldab iga käigu jaoks konkreetseid süüteprogramme ning PGM-FI on optimeeritud pritsima kütust iga tsükli jooksul kaks korda. Õlipumba võimsust on suurendatud ning rekonstrueeritud on siduri tõukur ja surveplaat. Alumiiniumist kahe külgtalaga raam on põhimõtteliselt sama, kuid tehtud veidi kergemaks, nagu ka tagakiige. Uus esipidurisadul võtab gramme veelgi vähemaks. 49 mm Showa ümberpööratud esihargil kohendatud õli ja vedru/summutuse seadistused parandavad toimivust ning sellele lisaks on tagumine võnkesummuti saanud “Super Finish” töötluse ja ka kohendatud Pro-Link suhte. Uut Renthali painutatud juhtrauda saab nüüdsest kinnitada ette- ja tahapoole ülemisel traaversil.