Enduro

Näitan kõiki 6 tulemust

  • Redmoto CRF250RX Enduro

    Redmoto CRF250RX Enduro

  • Redmoto CRF400RX Enduro

    Redmoto CRF400RX Enduro

  • Redmoto CRF450RX Enduro

    Redmoto CRF450RX Enduro

  • CRF300L ABS

    CRF300L ABS

    • Pikema kolvikäiguga 286 cm3 mootor toodab 10% rohkem võimsust ja 18% suuremat pöördemomenti
    • 4 kg kergem tühimass tähendab 13% paremat võimsuse ja massi suhet
    • Uus raam, suurema käigupikkusega vedrustus, suurem kliirens, uuendatud sõiduasendi geomeetria ja sõiduasend parandavad juhitavust ning erksust igasugusel maastikul
    • CRF300L mudelil on uus terav LCD-ekraan

  • CRF300L Rally

    CRF300L Rally

    • Pikema kolvikäiguga 286 cm3 mootor toodab 10% rohkem võimsust ja 18% suuremat pöördemomenti
    • 4 kg kergem tühimass tähendab 13% paremat võimsuse ja massi suhet
    • Uus raam, suurema käigupikkusega vedrustus, suurem kliirens, uuendatud sõiduasendi geomeetria ja sõiduasend parandavad juhitavust ning erksust igasugusel maastikul
    • Mõlemal mudelil on uus terav LCD-ekraan
    • 2,7 liitrit suurem kütusepaagi maht CRF300 RALLY puhul ning suurendatud mugavus pikamaasõiduks ja madalamale viidud iste

  • Montesa COTA High Ride (4Ride)

    Montesa COTA High Ride (4Ride)

    Sel hooajal (2022)  toob Montesa välja High Ride mudeli, millel on kõik Montesale iseloomulikud omadused ja täienduseks nopped kontseptsioonist, mida bränd kasutas trial-sõidu ratastel nagu Cota 247 või Cota 348. Sellele vaatamata märkavad terased fännid sellel ka Evasioni jooni, see oli mudel, mis keskendus krossisõidule ja oli tuletatud otse Cota 310 trial-versioonist. Tegelikult on Montesa 25 aastat hiljem ning kasutajate nõudmisi ja vajadusi arvesse võttes otsustanud minna tagasi seiklusliku trial-sõidu juurde.

    Montesa laiendab nii oma mudelite kui ka kasutajate valikut , tuues turule Hugh Ride mudeli, mis uuendab off-road kontseptsiooni. See on mootorratas, millega saab nautida ümbrust ja mägesid lõbusal ja mugaval viisil.

    Kategooriad: ,