CRF1100L Africa Twin

Africa Twin on teinud läbi arengu. Kergem, võimsam ja energilisem ning tipptehnoloogiast tulvil Africa Twin ja selle sõsarmudel Adventure Sports on läbinud põhjaliku uuenduskuuri, tänu millele on neil veelgi selgemalt äratuntav identiteet, et pakkuda mootorratturitele optimaalset varustust igasuguse tõelise seiklusega toimetulemiseks alates maastikurajast kuni läbi mandri kulgeva maratonini välja.



Kirjeldus

Africa Twin on teinud läbi arengu. Kergem, võimsam ja energilisem ning tipptehnoloogiast tulvil Africa Twin ja selle sõsarmudel Adventure Sports on läbinud põhjaliku uuenduskuuri, tänu millele on neil veelgi selgemalt äratuntav identiteet, et pakkuda mootorratturitele optimaalset varustust igasuguse tõelise seiklusega toimetulemiseks alates maastikurajast kuni läbi mandri kulgeva maratonini välja.

Raam ja mootor

2020. aastal Euroopasse saabuval Africa Twinil on nüüd uus Euro 5 nõuetele vastav 1084 cm3 paralleelne kahesilindriline mootor (998 cm3-st ülespoole). Mootori põhjalikud muudatused ning muudetud klapitõukur, alumiiniumist silindrihülsid ja uus heitgaasiklapp tagavad veelgi paremad sõiduomadused ning vastavad samal ajal 2020. aasta uutele rangeimatele Euro 5 heitenormidele. Tippvõimsus suureneb 7% 75 kW-ni 7500 p/min juures, suurim pöördemoment kuni 6% 105 Nm-ni 6250 p/min juures ning samal ajal tagab mootor endiselt ülisujuva võimsuse ja pöördemomendi ning äratuntava popsumise.

Mootor on uuel alumiiniumist alusraamiga raamil ning on pigem polditud kui keevitatud põhiraami külge. Uhiuue kergema alumiiniumist kiige kujundus on sama nagu krossimootorrattal CRF450R, et pakkuda veelgi paremat tagaratta haarduvust ja mootorratturi tunnetust.

Elektroonika ja näidikupaneel

Uue kuueteljelise inertsiaalanduri abil juhitav põhjalik elektroonikapakett sisaldab süsteeme Ride by Wire ja Honda Selectable Torque Control (HSTC) ning uusi funktsioone, sh kiirushoidikut, Cornering ABSi, Wheelie Controlit, Rear Lift Controlit ja avariipidurduse signaale. Saadaval on kuus sõidurežiimi. Neist neljal on võimsuse, mootoriga pidurdamise ja ABSi eelvalitud seadistused eri sõiduolukordade jaoks: Tour (reis), Urban (linn), Gravel (kruus) ja Off-road (maastik); kaks kasutajarežiimi võimaldavad mootorratturil seadistada nende parameetrite isiklikke eelistatud kombinatsioone.

CRF1100L Africa Twini põhivarustuses on 6,5-tolline TFT-universaalnäidiku puuteekraan. Hõlpsalt kasutataval, stiilsel ja õhukesel ekraanil kuvatud teabe hulka saab kohandada mootorratturi eelistuste järgi; teave kuvatakse selgelt ja täpselt ning on ööpäev läbi kohe arusaadav. TFT-puuteekraan ühildub ka Apple CarPlay®-ga, võimaldades mootorratturitel saada suunajuhiseid, teha kõnesid, võtta vastu sõnumeid ja kuulata muusikat telefonis olevate rakenduste kaudu.

CRF1100L Africa Twin

Veelgi parema maastikuvõimekusega uus CRF1100L Africa Twin on saledam ning uue pilkupüüdva rallistiilis kere, õhema kütusepaagi ja 40 mm kitsama istmega, mille kõrgust saab kohandada 850 mm-lt 870 mm-le.

Madal tuuleklaas võimaldab mootorratturil vabalt ette ja taha liikuda, kas istudes või seistes; kompaktsed käepideme kaitsmed ja karteripõhja kaitse täiendavad stiilset ilmet ning aitavad samas vähendada üldmassi 5 kg võrra. 10% suurem võimsuse ja massi suhe pakub dünaamiliste sõiduomaduste uut taset.

Topeltsiduriga käigukast

Honda on müünud Euroopas üle 100 000 mootorratta, millel on topeltsiduriga käigukast, alates sellest ajast, mil see mootorrattatööstuses endiselt ainulaadne süsteem võeti esimest korda kasutusele VFR1200Fi lisavarustusena 2009. aastal, ning umbes pooled Africa Twini klientidest valivad selle variandi.

Süsteem on viimase kümnendi jooksul teinud läbi pideva arengu. Uue Africa Twini topeltsiduriga käigukastil juhitakse kurvi tuvastamise funktsiooni inertsiaalanduri abil, mis võimaldab veelgi loomulikumaid käiguvahetusmustreid automaatrežiimides D või S.

Alates 2016. aastast on müüdud üle kogu maailma üle 87 000 Africa Twini. Tänu laialdastele täiustustele, mille väljatöötamine hõlmas 21 uut patenditaotlust, on Honda seadnud eesmärgiks meelitada veel tuhandeid kliente hulgaliste elujaatavate kogemuste juurde, mida võimaldab tema True Adventure mootorrataste lipulaev.

Failinimi Tüüp Maht
Lisavarustus application/pdf 13 MB

Tehnilised andmed

CRF1100L Africa Twin CRF1100L Africa Twin DCT
Mootor
Tüüp Vedelikjahutusega neljataktiline kaheksaklapiline Parallel Twin
Kubatuur (cm3) 1084cm3
Läbimõõt x Käik (mm) 92 x 81,5mm
Võimsus kW / pmin 75kW/7 500min-1 (95/1/EC)
Max väändemoment Nm/pmin 105Nm/6 250min-1 (95/1/EC)
Toitesüsteem Sissepritse
Käivitus Elektistarter
Jõuülekanne
Käigukast 6-käiku 6-käiku DCT
Peaülekanne O-rõngastihendiga kett
Mõõdud (LxWxH)
Pikkus (mm) 2330mm
Laius (mm) 960mm
Kõrgus (mm) 1395mm
Teljevahe (mm) 1575mm
Sadula kõrgus (mm) 850/870mm
Kliirens (mm) 250mm
Kütusepaagi maht (l) 18,8L
CO2 heitkogused (g/km) 112 110
Kütusekulu (l/100km) 4,9 4,8
Rehvid
Ees 90/90-R21, siserehviga
Taga 150/70-R18, tubeless
Raam
Järeljooksu nurk 27.5°
Järeljooks 113mm
Tühikaal 226kg 236kg
Pöörderaadius 2,6m

Hinnakiri

Võimsus kW / pmin Maksumus*

EUR sis. km 20%
CRF1100L Africa Twin 75kW/7 500min-1 (95/1/EC) 14 990,00€
CRF1100L Africa Twin DCT 75kW/7 500min-1 (95/1/EC) 15 990,00€

Argumendid

CRF1100L Africa Twin

LAIENDA OMA SEIKLUST

• Honda kuulsa seiklusratta sõiduomadusi ja tehnoloogiat on laialdaselt täiustatud

• Euro 5 nõuetele vastava uue 1100 cm3 paralleelse kahesilindrilise mootori tippvõimsus on 75 kW ja suurim pöördemoment 105 Nm, mis on suurenenud vastavalt 7% ja 6%

• 5 kg kergem ning 10% suurem võimsuse ja massi suhe, mis on saavutatud tänu mootori, raami ja kiige kergemale kaalule

• Uhiuus 6,5-tolline TFT-universaalnäidik hõlmab Apple CarPlay® ja Bluetoothi ühenduvust ning sel on puuteekraani funktsionaalsus

• Neli eelseadistatud sõidurežiimi ning kaks kasutaja valitavat varianti pakuvad võimsuse, mootoriga pidurdamise, Honda Selectable Torque Controli ehk HSTC (valitava veojõu kontrollsüsteemi), Wheelie Controli (tagarattal sõitmise abisüsteemi) ja Cornering ABSi (kurvides toimivate ABS-pidurite) seadistuste kohandamist olukorra järgi

• HSTCd ning uusi Cornering ABSi, Wheelie Controli ja Rear Lift Controli (tagaosa tõstmissüsteemi) funktsioone juhitakse nüüd kuueteljelise inertsiaalanduri abil; kiirushoidik kuulub põhivarustusse

• CRF1100L Africa Twin on veelgi selgemalt keskendunud maastikule

• Endiselt pakutakse mõlemale mudelile ainulaadset topeltsiduriga käigukasti