CRF1100L Africa Twin

• Valikvarustusse on lisandunud uus Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERATM) vedrustus. Kasutusel on endiselt ka tavaline Showa vedrustus
• Kerge raam poltkinnitusega alumiiniumalusraamil ja kerge jäik CRF450R-stiilis kiik tagavad suurepärase tagaratta haarduvuse ning tunnetuse
• Kuueteljeline Boschi inertsiaalandur. Cornering ABS tagab kindla pidurduse ja sellel on olemas maastikuseadistus
• 21-/18-tollistele velgedele on nüüd paigaldatud sisekummita rehvid
• 1084-kuupsentimeetrine kahesilindriline mootor genereerib 7% suurema pöördemomendi (kuni 112 Nm), tagades suurema võimsuse ja pöördemomendi aeglaste ning keskmiste pöörete juures
• Surveaste on tõstetud väärtuseni 10,5:1 ning sealjuures on edasi arendatud ka elektroonilise juhtploki seadeid, klapi ajastust, sisse- ja väljalaset
• Kaheksaklapiline Unicami mootor, poolkuiv karter ja liugsidur
• IMU juhitava HSTC sekkumistasemed on suunatud maastikusõidule
• Wheelie Controlil on kolm taset ja seda juhib IMU
• Neli sõidurežiimi: TOUR, URBAN, GRAVEL ja OFF-ROAD
• Kaks kasutajarežiimi pakuvad täieliku kohandamise võimalust
• Lihtne ja otsene süsteem võimaldab ülikiiret käiguvahetust nii manuaalkäigukasti (MT) kui ka automaatkäigukasti D- ja S-režiimis
• Uue masina puhul on kohaltvõtmisel ning väikesel kiirusel sõitmisel sujuvam ja loomulikum tunne
• S-režiim (kolme tasemega) on suurema pöörete arvuga ja vahetab käike alla varem kui D-režiim, võimaldades agressiivsemat sõitu
• G-lüliti tekitab maastikusõidul parema veojõu tunde
• Kalde tuvastus kohandab käiguvahetuse mustrit kallaku järgi
• IMU võimaldab kasutada kurvituvastuse funktsiooni, parandades käiguvahetuse ajastust
• Sõidumugavust lisavad uus viie sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas ja ülavoolundi
• Africa Twin ES on saanud juurde soojendusega käepidemed ja lisapistikupesa
• Maastikusõidu jaoks mõeldud kompaktne kere kitsa istme ja kõrge juhtrauaga
• Multifunktsionaalne näidik (MID) 6,5-tollise TFT-puuteekraaniga, ühildub Apple CarPlay® ja Android Auto®-ga
• Bluetooth-ühendus, päevasõidutuled (DRL) ja kiirushoidik
• Africa Twini jaoks on olemas tohutu valik Honda originaallisavarustust, alates paagikatetest kuni täielike sadulakotte ja kohvreid sisaldavate pagasi terviklahendusteni
• Lisavarustust saab osta üksikult või spetsiaalsete varustuspakettidena
• Paketid Rally, Adventure, Urban ja Travel teevad suurepärase kohandamise lihtsaks

Pakett Rally
See pakett on mõeldud maastikusõidul vastupidavuse ja jõudluse suurendamiseks. Paketti kuuluvad laiad Rally jalatoed, mis lisavad stabiilsust ja kontrolli, ning mootorikaitsmed/radiaatorivõre kahjustuste vähendamiseks. Manuaalkäigukastiga Africa Twini jaoks kuulub komplekti kiirkäiguvaheti, DCT-variandile on olemas käiguvahetuspedaal. Sobivas värvitoonis sõrmenukikaitsmete pikendused annavad lisakaitse ilmastiku eest, rattatriibud lisavad eksklusiivse värvilaigu, täiendades üldist välimust.

Pakett Adventure
Pikaks sõiduks valmis. Uued eesmised külgtorud kaitsevad keret ning on valmistatud 25 mm roostevabast terasest ja kaetud poleeritud elektrolüütkattega, mis peab vastu korrosioonile ning on hõlpsasti puhastatav. Topelt-udutuled on paigaldatud kõrgemale, agressiivsemasse kohta kui eelmistel mudelitel. 4,5-liitrist paagikotti on mugav kasutada, uued külgmised paagikaitsmed kaitsevad värvi põlvekriimustuste eest ja annavad maastikusõidul lisatuge.

Pakett Urban

Saadaval kahes variandis – plast või alumiinium. Plastvariandi korral kuulub komplekti uue triibukujundusega 58-liitrine kohver (kuhu mahub kaks kinnist kiivrit, kaasas on kinnituskronstein, kaassõitja sadula seljatugi ja sisekott). 42-liitrisel alumiiniumkohvril on oma kinnituskronstein ja sisekott. Pakettides Urban on ka uued hõlpsasti paigaldatavad soojendusega käepidemed ja lisapistikupesa, mis kuuluvad Africa Twin ES-i standardvarustusse. Ja lõpetuseks jalg, tänu millele on tagaratast/ketti lihtne hooldada.

Pakett Travel
Nagu Urbani puhul, on ka Traveli pakett saadaval plast- ja alumiiniumvariandis. 40-liitrine vasakpoolne ja 30-liitrine parempoolne sadulakott – millel on uuele kujundusele omased triibud – sisaldavad ka ühesuuruseid sisekotte. Alumiiniumkohvritel (37-liitrine vasakul ja 33-liitrine paremal) on kaasas kinnitusdetailid ja vastavalt vasakpoolne/parempoolne sisekott. Uue kujundusega ülemised tuulesuunajad juhivad õhuvoolu käsivarte ja õlgade ümber ning jalgade jaoks mõeldud alumised tuulesuunajad suurendavad maanteekiirusel mugavust. Viimase lihvi annavad mugavad kaassõitja jalatoed.

Istmevalikud
Varasemate mudelite tavaliste istmetega võrreldes on mugaval istmel 8% suurem pindala ja selles on kasutatud 15 mm paksemat uretaanvahtpolstrit, mille optimaalne tihedus vähendab pikamaasõitudel väsimust. Mugava istme kõrgusevahemik on 865/885 mm ning seda pakutakse kolmes värvivariandis: must/must, punane/must ja sinine/must. Valikvarustuses sisalduva madala istme kõrgus on 825/845 mm.

Valikut täiendavad 38-liitrine kohver, mustad kummist paagikaitsmed ja SC-Projecti slip-on-summuti, mis on saadaval kahes värvitoonis: Titanium Silver ja Matt Black.



Kirjeldus

2024 CRF1100L Africa Twin

2024. aasta CRF1100L Africa Twini puhul keskendutakse tugevalt põhilistele maastikusõidu omadustele, samal ajal kui välimus ja tunnetus on saleda rallimasina omad. 2024. aasta mudeli 1084-kuupsentimeetrist paralleelset kahesilindrilist mootorit on häälestatud – sisselaske, põlemise ja väljalaske edasiarendamise kaudu – nii, et pöördemoment oleks aeglaste ja keskmiste pöörete juures suurem, ja maksimaalne pöördemoment on 7% suurem (112 Nm). Tippvõimsus on endiselt 75 kW.

Nüüd on saadaval kaks valikut: tavalise Showa vedrustusega CRF1100L Africa Twin ja CRF1100L Africa Twin ES, millel kasutatakse süsteemi Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™). Showa EERA™ optimeerib löögisummutust kõigis sõiduoludes, pakkudes ka võimalust sõidu ajal tagavedru eelkoormust muuta. CRF1100L Africa Twin ES-i standardvarustuses on ka lisapistikupesa ja soojendusega käepidemed, just nagu sõsarmudelil CRF1100L Africa Twin Adventure Sportsil.

Mõlemal Africa Twini variandil on tugev terasraam, CRF450R-ist tuletatud alumiiniumkiik, šassii geomeetria, vedrustuse käik ja kliirens, mis on jäänud samaks. 2024. aasta mudeli uus oluline täiendus on sisekummiga rehvide asemel ilma sisekummita rehvide kasutuselevõtmine, kuna selliseid rehve saab ratast eemaldamata hõlpsamini parandada.

Pikkade maanteesõitude puhul on mugavuse suurendamiseks paigaldatud uuele agressiivse kujundusega esikondlile ka uus suurem viie sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas, mis tagab maksimaalse nähtavuse või parandab kaitset tuule eest, olenevalt sõitja valikust.

Kuueteljeline inertsiaalandur (IMU) juhib lisaks seitsmeastmelisele HSTC-le ka kolmeastmelist Wheelie Controli, Cornering ABS-i (maastikusõidu seadistusega), Rear Lift Controli ja DCT kurvituvastust. Vaikesõidurežiime on neli: URBAN, TOUR, GRAVEL ja OFF-ROAD.

Täielikku kontrolli võimaldava sõiduasendi tagamiseks on iste kitsas ja juhtraud kõrge. Topelt-LED-päevatuled (DRL) tagavad optimaalse nähtavuse, kiirushoidik on standardvarustuses. Värvilise universaalekraani (MID) (6,5-tollise TFT-puuteekraani) abil saab mugavalt suhelda masina süsteemidega, peale selle on olemas ka Apple CarPlay®, Android Auto® ja Bluetoothi ühendus.

2024. aasta CRF1100L Africa Twin on saadaval kolmes värvivariandis, millest kõiki kaunistab julge mäegraafika:
Grand Prix Red
Matt Ballistic Black Metallic
Pearl Glare White Tricolour (ainult mudelil CRF1100L Africa Twin ES)

Failinimi Tüüp Maht
Tootekataloog application/pdf 3 MB
Lisavarustus application/pdf 4 MB

Tehnilised andmed

2024 CRF1100L Africa Twin DCT ES 2024 CRF1100L Africa Twin MT ES 2024 CRF1100L Africa Twin DCT 2024 CRF1100L Africa Twin MT
Mootor Näita kogu sisu
Tüüp Vedelikjahutusega neljataktiline kaheksaklapiline Parallel Twin
Kubatuur (cm3) 1084cm3
Võimsus kW / pmin 75kW/7 500min-1 (95/1/EC)
Max väändemoment Nm/pmin 112Nm/5 500min-1 (95/1/EC)
Jõuülekanne
Käigukast 6-käiku DCT 6-käiku 6-käiku DCT 6-käiku
Peaülekanne O-rõngastihendiga kett
Mõõdud (LxWxH)
Pikkus (mm) 2330mm
Laius (mm) 960mm
Kõrgus (mm) 1485mm
Teljevahe (mm) 1575mm
Sadula kõrgus (mm) 850/870mm
Kliirens (mm) 250mm
Kütusepaagi maht (l) 18,8L
CO2 heitkogused (g/km) 114
Kütusekulu (l/100km) 4,9
Vedrustus
Ees SHOWA pööratud teleskoophark, toru siseläbimõõt 45 mm, ja elektrooniline juhtplokk (SHOWA EERATM) surve ja tagasilöögi summutuse reguleerimisega, 230 mm käik Showa 45 mm padrun-tüüpi pööratud teleskoophark ketta tüüpi eelkoormuse regulaatori ja DF-i reguleerimisega, käik 230 mm
Taga alumiiniumist monoplokk-kiik Pro-Linki ja SHOWA gaasiamortisaatoriga, hüdrauliline kaugjuhtimisega eelkoormuse regulaator ja elektrooniline juhtseade (SHOWA EERATM) surve ja tagasilöögi summutuse reguleerimisega, 220 mm tagaratta käik Alumiiniumist monoplokk-kiik Pro-Linki ja SHOWA gaasiamortisaatoriga, hüdrauliline ketta tüüpi eelkoormuse regulaator ja tagasilöögi summutuse reguleerimine, tagaratta käik 220 mm.
Rehvid
Ees 90/90-R21 M/C 54H
Taga 150/70-R18 M/C 70H
Pidurid
Ees 310 mm 2-osaline hüdrauliline alumiiniumist keskosaga piduriketas ja 4 kolviga pidurisadulad ning paagutatud metallist piduriklotsid
Taga 256 mm laineline hüdrauliline piduriketas 1 kolviga pidurisadula ning paagutatud metallist piduriklotsidega.
Raam
Järeljooksu nurk 27,5°
Järeljooks 113mm
Tühikaal 244kg 233kg 242kg 231kg
Pöörderaadius 2,6m

Hinnakiri

Võimsus kW / pmin Maksumus*

EUR sis. km 22%
2024 CRF1100L Africa Twin DCT ES 75kW/7 500min-1 (95/1/EC) 18 240,00
2024 CRF1100L Africa Twin MT ES 75kW/7 500min-1 (95/1/EC) 17 030,00
2024 CRF1100L Africa Twin DCT 75kW/7 500min-1 (95/1/EC) 16 324,00
2024 CRF1100L Africa Twin MT 75kW/7 500min-1 (95/1/EC) 15 144,00
2023 CRF1100L Africa Twin DCT 75kW/7 500min-1 (95/1/EC) 16 257,00