CRF300L ABS

• Pikema kolvikäiguga 286 cm3 mootor toodab 10% rohkem võimsust ja 18% suuremat pöördemomenti
• 4 kg kergem tühimass tähendab 13% paremat võimsuse ja massi suhet
• Uus raam, suurema käigupikkusega vedrustus, suurem kliirens, uuendatud sõiduasendi geomeetria ja sõiduasend parandavad juhitavust ning erksust igasugusel maastikul
• CRF300L mudelil on uus terav LCD-ekraan



Kirjeldus



2012. aastal kogu Euroopas turule tulnud CRF250L on vaikselt ja järjekindlalt tõestanud kerge kaheotstarbelise mudeli igakülgset väärtust ja meeldivust. 2017. aastal liitus sellega otse Dakari rallilt saabunu välimusega CRF250 RALLY, mis keskendus kaugematele seiklustele.  2021. mudeliaastal tehakse mõlemale mootorrattale olulisi uuendusi, mille aluseks on uus võimsam jõuallikas, mis on paigutatud tunduvalt kergemale raamile, parandades võimsuse ja massi suhet märkimisväärselt 13%.

Nüüd 286 cm3, EURO 5 nõuetele vastav, vesijahutusega, DOHC, neljaklapiline, ühesilindriline mootor arendab tippvõimsust 20,1 kW 8500 p/min juures ja tänu pikemale kolvikäigule 18% suuremat ehk 26,6 Nm pöördemomenti 6500 p/min juures (kuni 18,2 kW 8500 p/min juures / 22,6 Nm 6750 p/min juures). Mootori „hingamist“ on parandatud tänu uuele sisselaskenukkvõlli ajastusele ning uuendatud sisse- ja väljalaskesüsteemidele. Lühemad ülekandearvud esimese viie käigu puhul suurendavad suurema pöördemomendi ja võimsuse pakutavaid hüvesid, samas kui 6. käik on pikem, et suurel kiirusel sõitmine oleks pingevabam. Assisteeriv- / läbilibisev sidur juhib nüüd tagaratast ja pakub 20% väiksemat koormust sidurilingile.

Uue konstruktsiooniga terasest pooltopelt-toruraam, alumiinumist kiige ja alumine link on aidanud üldmassi 4 kg võrra vähendada ning on reaktsiooni ja tunnetuse parandamiseks uuendatud jäikustasakaaluga – külgsuunas painduvam. Suurema käigupikkusega vedrustusele (10 mm ees / 20 mm taga CRF300L-i puhul) ja suuremale kliirensile lisaks on juhitavuse geomeetriat üksikasjalikult sobivaks reguleeritud.

CRF300L-i värskele konkreetsele kerele on iseloomulik kitsam 7,8-liitrine kütusepaak ja õhem iste ning uus kergemini loetav püstine LCD-näidikupaneel. Ka sõiduasendit on täiustatud, et juhtimine oleks kergem – juhtrauda on veidi tahapoole tõmmatud ning jalatoed paiknevad madalamal ja tagapool. Istme kõrgus on suurenenud 5 mm võrra 880 mm-ni.

CRF300L ja CRF300 RALLY on endiselt ülimalt praktilised, universaalsed ja kaheotstarbelised mootorrattad, mis põhinevad algsel valemil. Tänu 2021. aasta täiustustele on need rohkem kui kunagi varem valmis toime tulema kõiksugu katsumustega – nii linnas kui ka üle kogu maailma.

Tehnilised andmed

CRF300L ABS
Mootor
Tüüp Vedelikjahutusega, 4-takti, 4-klappi, DOHC ühesilindriline
Kubatuur (cm3) 286cm3
Läbimõõt x Käik (mm) 76 x 63mm
Surveaste 10,7: 1
Võimsus kW / pmin 20,1kW/8500min-1 (95/1/EC)
Max väändemoment Nm/pmin 26,6Nm/6500min-1 (95/1/EC)
Toitesüsteem Sissepritse
Käivitus Elektristarter
Jõuülekanne
Käigukast 6 käiku
Peaülekanne Kettülekanne
Mõõdud (LxWxH)
Pikkus (mm) 2230mm
Laius (mm) 820mm
Kõrgus (mm) 1200mm
Teljevahe (mm) 1455mm
Sadula kõrgus (mm) 880mm
Kliirens (mm) 285mm
Kütusepaagi maht (l) 7,8L
CO2 heitkogused (g/km) 73
Kütusekulu (l/100km) 3,1
Rehvid
Ees 80/100-21 51P
Taga 120/80-18 62P
Raam
Järeljooksu nurk 27,5°
Järeljooks 109mm
Tühikaal 142kg
Pöörderaadius 2,3m

Hinnakiri

Võimsus kW / pmin Maksumus*

EUR sis. km 22%
CRF300L ABS 20,1kW/8500min-1 (95/1/EC) 6 151,00