Naked
Näitan kõiki 7 tulemust
-
CB1000R ja CB1000R Black Edition
CB1000R ja CB1000R Black Edition
Neo Sports Café seeria lipulaev CB1000R on saanud uue, veelgi minimalistlikuma ja sihikindla ettesirutuva kujunduse. Tilgakujulise raamiga iseloomulik ümar esituli on nüüd tahapoole kaldu, heites pilgu taha väiksematest külgkatetest mööda kuni ümberkujundatud ülespoole kaldus tagumise alusraamini. Uued detailselt viimistletud seitsme kodaraga veljed suurendavad esteetilist sügavust.
-
CB650R ABS
CB650R ABS
Neile motosõpradele, kes on 125-stest välja kasvanud või omavad A2 kategooria juhtimisõigust, on täiskatetega kahesilindriline CBR500R mudel heaks võimaluseks tunnetuse saamiseks suurest sportrattast. Samas ei jäta see tsikkel külmaks ka kogenud motosõpru, kes otsivad alternatiivi suurematele sportlikele tsiklitele.
-
Hornet CB750 ABS
Hornet CB750 ABS
Honda uus Hornet näitab teravust. Oma klassi parim võimsuse ja massi suhe on saavutatud 67,5 kW ja 75 Nm mootoriga, mis paneb liikuma 190 kg kaaluva kere, kus pole grammigi üleliigset massi. Uus kaheksaklapiline kahe paralleelse silindriga mootor pakub särtsu kõrgetel pööretel ja küllaldaselt kasutusmugavust ka keskmistel pööretel. Sellele on lisatud uus ülikerge raam, mis tagab eriti väleda külgsuunalise jõudluse ja möirgava kiirenduse vaid hetkega. Throttle By Wire (TBW) pakub kolme sõidurežiimi ja kolmeastmelist veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control (HSTC) koos sisseehitatud tagarattal sõitmise abisüsteemiga Wheelie Control, samuti mootorpiduri ja võimsuse kolme taset. Uuel raamil on Showa täisvedrustus: 41 mm Separate Fork Function Big Piston (SFF-BPTM) USD kahvlid ja Pro-Linki kaudu töötav tagumine amortisaator. Kaks radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulat pidurdavad tugevalt. Esmaklassilise varustuse hulka kuuluvad 5-tolline TFT-näidikupaneel, Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem (HSVC), täielikult LED-lampidega tuled, suunatulede automaatne väljalülitus ja hädapidurduse signaali (ESS) tehnoloogia. Saadaval on ka A2 juhiloale mõeldud versioon.
-
CL500 ABS
CL500 ABS
Honda uus CL500 pakub rohkelt rõõmu retrosõpradele, olles inspireeritud 60-ndate ja 70-ndate originaal CL mudelitest. Sel on A2-kategooria juhiloale sobiv Honda CB500 seeria kahesilindriline mootor, terasest teemandikujuline toruraam, pika käiguga vedrustus ning 19-tolline esivelg ja 17-tolline tagavelg. Masin on loodud intensiivseks linnasõiduks, aga ka kergeks maastikusõiduks. Pead panevad pöörama sellised stiilielemendid nagu ümar kütusepaak, põlvetoed, kummist kahvlikatted ja kahe ülespoole suunatud toruga augustatud kuumakattega summuti. LED-tuled, negatiivne LCD-näidikupaneel ja neli kaasaegset värvivalikut muudavad CL500 veelgi silmapaistvamaks.
-
CB125F CBS
CB125F CBS
Honda hämmastavalt mitmekülgsed Naked masinad on ülipopulaarsed liiklejate seas, kes naudivad nende teravat välimust, sportlikke töönäitajaid ja nobedat manööverdamisvõimet linnaliikluses. CB125F on kõigi nende parimate tunnuste silmapaistev kombinatsioon. Selle sissepritsemootor projekteeriti suurema võimsuse ja pöördemomendi saavutamiseks, et tekitada meeldiva sõidu tunnet, mis on nii rahuldustpakkuv, kui kindlusttekitav. Selle kütusesäästlikkusel ei ole võistlejaid ning koos minimaalse hooldusega muudab see masina käituskulud uskumatult väikeseks. Masina käitamine avaldab minimaalset keskkonnamõju ning mahub hõlpsasti EURO-3 heitgaasinormide piiridesse. Kere on kerge, laitmatult reageeriv ning mõnus linnas tuuritamiseks. Suur ja võimas eesmine ketaspidur tagab veenva ning taaskord kindlusttekitava peatumisvõimsuse, mis lisab turva- ja stabiilsustunnet veelgi. Ka masina kujundus eristab teda teistest omataolistest hästi. Oma sportliku, sireda, kaasaegse ja äratuntavalt euroopaliku disainiga on see masin stiilne ja omas klassis selgelt eristuva iseloomuga. Mugav ja praktiline isegi kahekesi sõitmiseks, kätkeb see masin endas ülimat ehituskvaliteeti ning suurt hulka kujundus- ja mugavuselemente, mis muudavad selle omamise pikaks ajaks nauditavaks ja uhkustäratavaks.
-
CB300R ABS
CB300R ABS
AINULT LIHA JA LUU
Öeldakse, et vähem on rohkem. Kuskil ei ole see nii tõene kui uhiuue Honda CB300R mudeli puhul – Neo Sports Café mudelisarjast. Saavutades kaaluks vaid 143,5 kg kõikide vedelikega, teeb see vabalt pöörlev 286-kuubikuline vedelikjahutusega ühesilindriline mootor linnatänavatel endast võimsamatelegi tublisti silmad ette.
41 mm ümberpööratud hark ning radiaal esipidurid ja rehvid õhkavad Sport Naked stiili, samas kui LCD-näidikuplokk ja täis-LED tuled tagavad algusest peale täieliku nähtavuse. CB300R võib oma kurvika katte alla peidetud 10-liitrise kütusepaagiga tankimata üle 300 km maha sõita. -
CB500F ABS
CB500F ABS
Honda ülipopulaarse trio – CB500F, CBR500R ja CB500X – 2022. aasta mudeliversioonid saavad uuendatud mootori ja raami, mis parandavad veelgi nende laialdast atraktiivsust nii uute kui ka kogenud sõitjate seas.
Neljasilindrilistelt keskmise kaaluga mudelitelt CB650R ja CBR650R pärinevad uued Showa 41 mm SFF-BP USD kahvlid on uue esiosa kujunduse silmapaistvamad osad, mis pakuvad paremat juhitavust ja sõidukvaliteeti. Need on nüüd mudelitel CB500F ja CBR500R kokku sobitatud kergemate Y-kodaraga alumiiniumvelgedega, mille juurde kuuluvad uued 296 mm lainelised topelt-esikettad ning radiaalse paigutusega Nissini pidurisadulad.
Kõigil kolmel põneval ja säästlikul masinal on uus kergem kiige, mis on pööramisel jäigem, kuid külgsuunas paindlikum, et parandada juhitavust ja kurvide võtmist. Iga masina südames olev jõuline 500 cm3 mootor toodab A2 kategooria juhiloa omanikule lubatud maksimaalse 35 kW võimsuse, ent 2022. aastaks on sel uued PGM-FI elektroonilise sissepritse seadistused, et parandada veelgi pöördemomendi tunnetust ja üldist iseloomu.