Naked

Näitan kõiki 6 tulemust

  • CB1000RA SE

    CB1000RA SE

    Neo Sports Café seeria lipulaev CB1000R on saanud uue, veelgi minimalistlikuma ja sihikindla ettesirutuva kujunduse. Tilgakujulise raamiga iseloomulik ümar esituli on nüüd tahapoole kaldu, heites pilgu taha väiksematest külgkatetest mööda kuni ümberkujundatud ülespoole kaldus tagumise alusraamini. Uued detailselt viimistletud seitsme kodaraga veljed suurendavad esteetilist sügavust.

    Kategooriad: , ,
  • CB650R ABS (Uus)

    CB650R ABS (Uus)

    Neo Sports Café stiil areneb dünaamiliselt

    • Uus 5-tolline värviline TFT näidikupaneel sisaldab Honda RoadSynci ühenduvust, et pakkuda reaalajas sõidusuuniseid ja ligipääsu teistele nutitelefoni funktsioonidele
    • Uus lihtsustatud vasakpoolne lüliti on lihtalt kasutatav ja pimedal ajal tagantvalgustusega
    • Kõik tuled on LEDid, uus kaldus esituli sobib uue kujundusega tagatulega
    • 41 mm Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD-kahvlid 
    • Neljakolvilised radiaalpaigutusega esipidurisadulad ja ujuvkettad
    • 120/70-ZR17 esi- ja 180/55-ZR17 tagarehv
    • Tippvõimsus on 70 kW ja suurim pöördemoment 63 Nm
    • Saadaval 35 kW variant A2 juhiloa omanikele
    • Honda Selectable Torque Control (HSTC)
    Honda E-Clutch 
    • Maailmas esmakordselt kasutusele võetud tehnoloogia võimaldab juhil mootorit käivitada ja seisata ning käiku vahetada ilma sidurirhoovata, kasutades ainult käiguvahetuspedaali
    • Saadaval uue mudeli lisavarustusena, süsteem lisab tühimassile 2 kg
    • Honda E-Clutch võimaldab sidurihooba ka tavalisel viisil kasutada
    • Tagab suurema sõidunaudingu ja paindlikkuse erinevate stsenaariumite puhul, pakkudes täiesti uudset sõiduelamust
    Honda E-Clutch kasutab kiirkäiguvahetite, käsitsi juhitavate sidurite ja Honda’s Dual Clutch-tehnoloogia elemente ning omadusi, et pakkude ainulaadset kooslust nendest end juba tõestanud lahendustest, avades igat tüüpi ja igasuguse tasemega mootorratturitele täiesti uudse võimaluse rattasõitu kogeda. Sidur ja jõuülekandeseadmed iseenesest ei erine traditsioonilise mootorratta omadest ja see ülikompaktne süsteem kaalub kõigest 2 kg.
    Äärmiselt lihtsalt kasutatava Honda E-Clutchiga kaob sidurihoova kasutamise vajadus käigu alla- ja ülesvahetamisel. Mootorrattur peab ülikiireks käiguvahetuseks lihtsalt pedaali kasutama, mis tagab erakordselt nauditava sportliku sõiduelamuse. Sidurihooba pole vaja ka sõidu alustamisel ja peatumisel. Kohe mootori sisselülitumisel aktiveeruv süsteem juhib sujuvalt mõlemat varianti, kõrvaldades mootori väljasuremise võimaluse töötamise ajal ning pakkudes lisamugavust ja meelerahu linnas sagedaste paigaltvõttude ning peatumistega sõitmisel.
    Lisaks sõidunaudingule ja mugavusele tagab Honda E-Clutch ka ülima paindlikkuse. Soovi korral saab juht sidurihooba alati ka tavalisel viisil kasutada. Sidurihoova kasutamisel taasaktiveerub Honda E-Clutch vähem kui sekund pärast mootori teatud pöörete saavutamist ja aeglasematel pööretel 5 sekundi pärast. Kui juht soovib süsteemi sõidu ajaks välja lülitada, saab ta seda teha vasakul juhtraual oleva lüliti abil. Käsitsi juhtimisele vahetamist näitab näidikupaneelil kuvatav M.
    Samuti võimaldab Honda E-Clutch juhil valida nn töötamise tunnetust ja seadistada jõudu, mida on vaja pedaalile käigu vahetamiseks rakendada. Saadaval on kolm seadistust: RASKE, KESKMINE JA PEHME. Igat seadistust saab valida eraldi nii käigu üles- kui ka allavahetamiseks. See tehnoloogia soovitab juhile käigu allavahetamist näidikupaneelil kuvatava sümboli abil, kui tuvastatakse, et mootorratta käik on teatud kiirusel liiga kõrge.
    Honda E-Clutch juhib siduri ühendamist ja lahutamist selliste parameetrite põhjal nagu sõidukiirus, seguklapi avanemise nurk, mootori pöörded, surve käiguvahetuspedaalile, mootorreduktori nurk, mootori ristvõlli kiirus ja valitud käik. Sidur töötab läbi täituri koos parempoolses mootorikattes asuva kahe mootoriga. Siduri ühendamisel ja lahutamisel juhitakse ka süüte ajastust ja kütuse sissepritset ning tulemuseks on sujuv ja jõnksutamiseta käiguvahetus igas olukorras.
    Kategooriad: , ,
  • Hornet CB750 ABS

    Hornet CB750 ABS

    Honda uus Hornet näitab teravust. Oma klassi parim võimsuse ja massi suhe on saavutatud 67,5 kW ja 75 Nm mootoriga, mis paneb liikuma 190 kg kaaluva kere, kus pole grammigi üleliigset massi. Uus kaheksaklapiline kahe paralleelse silindriga mootor pakub särtsu kõrgetel pööretel ja küllaldaselt kasutusmugavust ka keskmistel pööretel. Sellele on lisatud uus ülikerge raam, mis tagab eriti väleda külgsuunalise jõudluse ja möirgava kiirenduse vaid hetkega. Throttle By Wire (TBW) pakub kolme sõidurežiimi ja kolmeastmelist veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control (HSTC) koos sisseehitatud tagarattal sõitmise abisüsteemiga Wheelie Control, samuti mootorpiduri ja võimsuse kolme taset. Uuel raamil on Showa täisvedrustus: 41 mm Separate Fork Function Big Piston (SFF-BPTM) USD kahvlid ja Pro-Linki kaudu töötav tagumine amortisaator. Kaks radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulat pidurdavad tugevalt. Esmaklassilise varustuse hulka kuuluvad 5-tolline TFT-näidikupaneel, Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem (HSVC), täielikult LED-lampidega tuled, suunatulede automaatne väljalülitus ja hädapidurduse signaali (ESS) tehnoloogia. Saadaval on ka A2 juhiloale mõeldud versioon.

    Kategooriad: , ,
  • CL500 ABS

    CL500 ABS

    Honda uus CL500 pakub rohkelt rõõmu retrosõpradele, olles inspireeritud 60-ndate ja 70-ndate originaal CL mudelitest. Sel on A2-kategooria juhiloale sobiv Honda CB500 seeria kahesilindriline mootor, terasest teemandikujuline toruraam, pika käiguga vedrustus ning 19-tolline esivelg ja 17-tolline tagavelg. Masin on loodud intensiivseks linnasõiduks, aga ka kergeks maastikusõiduks. Pead panevad pöörama sellised stiilielemendid nagu ümar kütusepaak, põlvetoed, kummist kahvlikatted ja kahe ülespoole suunatud toruga augustatud kuumakattega summuti. LED-tuled, negatiivne LCD-näidikupaneel ja neli kaasaegset värvivalikut muudavad CL500 veelgi silmapaistvamaks.

    Kategooriad: , ,
  • CB300R ABS

    CB300R ABS

    AINULT LIHA JA LUU

    Öeldakse, et vähem on rohkem. Kuskil ei ole see nii tõene kui uhiuue Honda CB300R mudeli puhul – Neo Sports Café mudelisarjast. Saavutades kaaluks vaid 143,5 kg  kõikide vedelikega, teeb see vabalt pöörlev 286-kuubikuline vedelikjahutusega ühesilindriline mootor linnatänavatel endast võimsamatelegi tublisti silmad ette.
    41 mm ümberpööratud hark ning radiaal esipidurid ja rehvid õhkavad  Sport Naked stiili, samas kui LCD-näidikuplokk ja täis-LED tuled tagavad algusest peale täieliku nähtavuse. CB300R võib oma kurvika katte alla peidetud 10-liitrise kütusepaagiga tankimata üle 300 km maha sõita.

    Kategooria:
  • CB500 Hornet (Uus)

    CB500 Hornet (Uus)

    CB500 HORNET

    Horneti perega liitub Honda A2-kategooria kateteta kahesilindriline tänavatevallutaja, millel on kuulsale nimele sobiv uus stiil ja aerodünaamilised täiustused. 471-kuupsentimeetrise mootori võimsus ja pöördemoment vastavad A2-kategoorias lubatud suurimatele väärtustele – 35 kW ja 43 Nm – samal ajal kui elektroonilise juhtploki uuendus parandab kiirenduse tunnetust ja veojõukontrolli süsteem Honda Selectable Torque Control on nüüd standardvarustuses. Kvaliteetsel šassiil on 41-millimeetrine Showa SFF-BP USD kahvel, Showa tagavedrustus ja ees kaks piduriketast nelja kolviga pidurisadulatega. Uhiuus LED-esituli tagab öösel parema nähtavuse, uus 5-tolline TFT-ekraan, mida saab juhtida taustvalgusega lihtsa neljasuunalise lüliti abil, pakub Honda RoadSynci rakenduse kaudu ühendust nutitelefoniga.

    Kategooria: