Touring

Näitan kõiki 3 tulemust

  • GL1800 GOLD WING ”Bagger”

    GL1800 GOLD WING ”Bagger”

    Honda võrreldamatu matkamootorratas on legendaarse Gold Wing’i viimase evolutsiooni käigus saanud veelgi mitmekülgsemaks, seda mitte ainult seoses uute jõudluspiirangute edasinihutamisega matkarataste puhul, vaid tänu kogu matkamootorratta kontseptsiooni ümber loomisele. 2022. a Honda Gold Wing on ehituselt kompaktsem, kergem ja tehnoloogiliselt arenenum kui ükski varasem mudel, nõnda juhatab see sisse uue sõiduajastu koos pika nimekirjaga silmapaistvatest uuendustest, mis on mõeldud mugavuse ja soorituse parandamiseks nii juhi kui kaassõitja jaoks. Järgmine suurepärane seiklus algab siit.
    Sama mootori ja kerega on uus Gold Wing saadaval nii põhimudelina GL1800 Gold Wing kui ka ‘Tour’-variandina koos pealiskohvriga, mis pakub ka topeltsiduriga automaatkäigukasti ja turvapadjaga varustatud versiooni. Olenevalt variandist võib ratas olla eelmise mudeliga võrreldes kuni 48 kg kergem.

  • NT1100 ABS/DCT

    NT1100 ABS/DCT

     

    Mootorrataste turul haigutab seiklusstiilis mootorrataste keskel tühimik. Seda tühimikku tunnetavad teravalt need sõitjad, kes ihaldavad sõiduomadusi, juhitavust, pikaajalist mugavust ja tehnoloogiat, kuid mitte tingimata seikluse imagot või füüsilisi mõõtmeid. Teisisõnu, nad tahavad lihtsat, kuid rikkaliku varustuse ja sportlike sõiduomadustega matkamasinat – sellist mootorratast, mis saab argipäeviti tõhusalt ja kasulikult hakkama, aga on samas valmis ka pikemaks täislastis sõiduks.

    NT1100 on just selline ratas.  NT1100, mille puhul on aluseks võetud CRF1100L Africa Twin, on rajatud platvormile, mis pakub mugavaid, kiireid ja nauditavaid sõiduomadusi. Madal istmekõrgus ja terav rooligeomeetria koos kõrgendatud nõudmistele vastava vedrustusega loovad sportliku paketi. Viies astmes reguleeritava kõrguse ja kaldega tuuleklaas ning ülemised ja alumised tuulesuunajad tagavad suurel kiirusel hea aerodünaamika ja suurepärase ilmastikukaitse. Kiirushoidik kuulub standardvarustusse, nagu ka õhukesed küljekohvrid ja soojendusega käepidemed.  Juhiabisüsteemide hulka kuuluvad kolm vaikesõidurežiimi ja kaks kasutaja kohandatavat varianti, Honda Selectable Torque Control ehk HSTC (valitava veojõu kontrollsüsteem) ja Wheelie Control (esiratta tõusu vältiv abisüsteem). Neljakolvilised radiaalpaigaldusega eesmised pidurisadulad tagavad pidurdusjõu ning 120/70-17 ja 180/55-17 mõõtudega esi- ja tagarehv haarduvuse. 6,5-tolline TFT-puuteekraan täiustab esmaklassilist varustust ning hõlmab Apple CarPlay® ja Android Auto® ühenduvust.

    Mootorrattal on võimas kahesilindriline mootor, mille võimsuse ja pöördemomendi näitajad (75 kW / 104 Nm) on samad nagu Africa Twinil, kuid sisselaske- ja väljalaskesüsteem on häälestatud ülisujuvaks kiirendamiseks ja mõnusaks heliks madalatel pööretel. Jõudlus ei mõju negatiivselt kütusekulule: mootori tõhusus võimaldab 20-liitrise kütusepaagiga läbida 400 km.

  • GL1800 Gold Wing Tour

    GL1800 Gold Wing Tour

    Honda võrreldamatu matkamootorratas on legendaarse Gold Wing’i viimase evolutsiooni käigus saanud veelgi mitmekülgsemaks, seda mitte ainult seoses uute jõudluspiirangute edasinihutamisega matkarataste puhul, vaid tänu kogu matkamootorratta kontseptsiooni ümber loomisele. 2022. a Honda Gold Wing on ehituselt kompaktsem, kergem ja tehnoloogiliselt arenenum kui ükski varasem mudel, nõnda juhatab see sisse uue sõiduajastu koos pika nimekirjaga silmapaistvatest uuendustest, mis on mõeldud mugavuse ja soorituse parandamiseks nii juhi kui kaassõitja jaoks. Järgmine suurepärane seiklus algab siit.
    Sama mootori ja kerega on uus Gold Wing saadaval nii põhimudelina GL1800 Gold Wing kui ka ‘Tour’-variandina koos pealiskohvriga, mis pakub ka topeltsiduriga automaatkäigukasti ja turvapadjaga varustatud versiooni. Olenevalt variandist võib ratas olla eelmise mudeliga võrreldes kuni 48 kg kergem.

    Kategooria: