Cross

Näitan kõiki 7 tulemust

  • CRF450R (2019)

    CRF450R (2019)

    CRF450R ,,ABSOLUTE HOLESHOT’’ – PAREM, KUI KUNAGI VAREM!

    2019. aasta CRF450R on märkimisväärselt saanud juurde täiendusi võrreldes enda eelkäijaga –  2018 aasta mudeliga. 2019 aasta mudel on oluliselt juurde saanud tippvõimsust ja väändemomenti ning paranenud on jõudlus kõikidel pööretel, seda läbi HRC-põhise silindripea, uuenenud väljalaskesüsteemi ja muudetud PGM-FI-seadetega.

     

  • CRF450R

    CRF450R

    „Absolute Holeshot”
    Honda CRF450R on 2002. aastal alanud tootmisest saadik olnud teetähiseks. See on määratlenud mootorratta tasakaalu, rabavalt võimsa mootori ja raami vahel, mis võimaldab igasuguse kogemusega sõitjal mootori jõudlust maksimaalselt ära kasutada. Olenemata sellest, kas sõitja on amatöör või professionaalne võidusõitja, on tegemist masinaga, mis pakub täielikku kontrolli koos töökindluse ja pikaealisusega, mille poolest Honda on juba ammu tuntud.

    Muidugi on mudelit CRF450R pidevalt edasi arendatud ja igas täienduses on ära kasutatud õppetunde, mis on saadud Honda motokrossiprogrammidest üle terve maailma. Viimase kaheksa aasta jooksul on mudel CRF450R lihvitud maailma üheks kõige terviklikumaks võidusõidumasinaks. Nüüd, 2017. aastal, on evolutsioon asendunud revolutsiooniga. Euroopa lemmikuna on open klassi krossiratas saanud uhiuue kuue, selle mootor on palju võimsam ning uue konstruktsiooniga raam suurendab haarduvust ja juhitavust.

    Mootorratas näeb teistsugune välja, tundub teistsugune ja tagab rajal täiesti uue elamuse. Lihtsamalt öeldes on see kiirem. Palju kiirem.

    Kategooria:
  • CRF250R

    CRF250R

    “Absolut Holeshot” filosoofia, mis aitas kaasa revolutsioonile viimase põlvkonna CRF450R loomisel, rakendati ka täiesti uue CRF250R-i puhul, mis on aastate jooksul võitnud üheksa AMA Supercrossi meistritiitlit ja kaks AMA Motokrossi meistritiitlit.

    Uuendused on suunatud maksimaalse võimsuse saavutamisele (eriti suurel pöörlemiskiirusel) ja suurepärasele käsitlemisele – praeguseks ajakohastatud neljataktilisele mootorile, millel on topeltnukkvõll, kaks väljalaset ja veelgi lühem käik.

    Mass on madalamal ja tsentreeritum, pakkudes uuendusi nagu näiteks titaanist kütusepaak ja ekstrudeeritud alumiiniumist tagaraami kinnitused, samal ajal kui kergem alumiiniumraam tagab parema käsitlemise ja parema tagaside.

    Kategooria:
  • CRF150RB

    CRF150RB

    Pöördeline CRF150R ja suurte ratastega CRF150RB on maailma esimesed kõrgete tehniliste näitajatega neljataktilised minikrossirattad. Neil on võimas ja erksalt reageeriv Unicam mootor, võidusõiduks valmis vedrustus ja krossiraja tarvis konstrueeritud šassii; kõik see annab rattale ennenägematud tööparameetrid, mis on võitnud tähelepanu, kiitust, aga ka võidusõite erinevates maailma paikades. CRF150R, mis alati oma klassi sõidukitest esimesena esimesse kurvi jõuab, pakub noortele innukatele krossisõitjatele just seda, mida nad vajavad kasvamaks kogenud krossisõitjateks ja võitlemaks teistega kuldmedali eest.

    Kategooria:
  • CRF125FB

    CRF125FB

    Noorte motohuviliste jaoks on uus CRF125F ideaalseks platvormiks teel motomaailma. See tsikkel võimaldab kiirelt omandada vajalikke oskusi ja sõidukogemusi, mis kuluvad täiskasvanu eas marjaks ära nii võistlustingimustes kui ka avatud liikluses.

    Kategooria:
  • CRF110F

    CRF110F

    Suurepärane valik maastikusõidu hindajatele.
    Uus CRF110F võtab üle väga tuntuks saanud CRF70F auväärse koha Honda küll pisemate kuid seda vahvamate off-road tsiklite peres.

    CRF110F sadul on viidud madalamale, ratta mõõdud on kompaktsed ja tsikli neljakäiguline ülekandesüsteem koos automaatse siduriga on väärilised CRF70F koha ülevõtmiseks. Uus 110-kuubikuline jõuallikas on seadistatud nii, et see vastaks ka nende ratturite nõudmistele, kellel veel kogemust napib, samas kui uus gaasipiiraja süsteem võimaldab täiendavaid seadistusvõimalusi, et vastata erinevate juhtide ootustele.Ühtlasi sai CRF110F uue käepärase elektrilise starteri. Lisame siia juurde veel uue ja vinge CFR450R juurest tuttava võistlusratta stiili ja nii ongi meil valmis uus, suurepärane täiendus Honda pisemate mudatsiklite perre.

    Kategooria:
  • CRF50F

    CRF50F

    Parim algajaile.
    Kõige kauem turul püsinud Honda maastikuratas CRF50F on kõige ehtsam minimootorratas ja on seepärast eelistatuim algajaile mõeldud sõiduvahend maailmas. Selle pööratud hark, 49 cm3 neljataktiline mootor ja kergesti käsitsetav kolmekäiguline automaatsiduriga käigukast teevad CRF50F-ist nauditava sõiduvahendi. Tugev ja vastupidav, jõulise kujundusega ja väikese, 550 mm sadulakõrgusega CRF on valmistatud spetsiaalselt selleks, et ka pere pisimad motospordihuvilised saaksid endale Honda sõidunaudingut lubada.

    Kategooria: