Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga

 

 

Honda Motor Europe

Pressiteade, 10.00 CET, kolmapäev, 14. oktoober 2020

 

Honda tippklassi motorolleri Forza tootepere täieneb 2021. aastal Forza 750 ja Forza 350-ga

  • Forza tippklassi sport-/GT motorollerite valik kasvab ja areneb veelgi.
  • Tootepere tipus on uhiuus Forza 750.
  • Forza 750 pakub Grand Touringi (GT) maanteeomadusi ja mugavust koos sportliku ja erksa juhitavuse, võimsa mootori, tipptasemel disaini ning rohkete funktsioonidega.
  • Forza 350 töömaht ja võimsus on suurenenud, stiil ja jõudlus on täiustunud ning lisandunud on Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem.
  • Forza 125 on saanud stiili-, praktilisuse ja aerodünaamilise soorituse uuendused.

 

Honda Motor Europe andis teada, et 2021. aastal astub Honda Forza sport-/GT motoroller suure sammu edasi. Tooteseeriaga liitub uhiuus tippklassi mudel Forza 750, uus Forza 350 ja alati populaarse Forza 125 uuendatud versioon.

Forza motorolleritel on suurepärase maine tänu nende ainulaadsete omaduste kombinatsioonile: GT maanteeomadused ja mugav sõiduelamus kahele, ergas juhitavus, võimas mootor, pilkupüüdev stiil, ülim praktilisus ja suurepärased tehnilised näitajad.

Uus Forza 750 pakub kõike seda ja veelgi enam. Sõiduki jõuallikaks on suure pöördemomendiga 750 cm3paralleelne kaksikmootor, millel on tipptasemel omadused, nagu elektrooniline gaas, mitu mootorirežiimi, Honda valitava veojõu kontrollsüsteem (HSTC) ja topeltsiduriga käigukast. Mootori ja raami kombinatsioon tagab sportliku soorituse, kuid mõõtmed tulevad puhtalt GT-st, mis tähendab, et jalaruumi on piisavalt, tuulekaitse on korralik ning nii juhil kui ka tagaistmel istujal on mugav sõita.

Terasraami iseloomustab stiilne ja pilkupüüdev kujundus, motorolleril on täis-LED-valgustus ning praktilisust lisavad funktsioonid, nagu Honda nutika võtme süsteem, 22-liitrine panipaik ja USB-laadur. Forza 750 on ka esimene Honda, millel on Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem, mis integreerib juhi nutitelefoni sõidukiga, võimaldades hallata telefonikõnesid, tekstsõnumeid, muusikat ja navigeerimist hääle või vasakul juhthooval olevate nuppudega.

50 cm3 suurem maht tähendab, et Forza 300-st saab 2021. aastal Forza 350. Uus eSP+ mootor on palju võimsam ja suurem pöördemoment paigaltvõtul teeb kiirendamise äkilisemaks. Kütusetõhusus 30 km/l (WMTC) võimaldab 11,5-liitrise paagitäiega potentsiaalselt läbida rohkem kui 340 km. Stiili- ja aerodünaamiliste uuenduste hulka kuulub elektrilise esiklaasi täiendav 40 mm ulatuses reguleerimise võimalus.

  1. aasta Forza 125 põhivarustusse kuulub HSTC ning stiili- ja aerodünaamilised uuendused on samad, mis mudelil Forza 350. Nii Forza 125 kui ka Forza 350 istme all on piisavalt ruumi kahe täissuuruses kiivri jaoks ning põhivarustusse kuulub USB-laadur ja Honda nutika võtme süsteem.

 

 

Kõik kolm Forza tootepere motorollerit on saadaval kogu võimaliku lisavarustusega, et teha neid veelgi stiilsemaks ja praktilisemaks.

 

Motohotell on avatud!

Taaskord hakkavad ilmad jahedamaks ja vihmasemaks muutuma ja vaikselt on vaja hakata mõtlema, kuhu paigutada talveperioodiks enda kaherattaline sõber, ning kas ratas on tehniliselt korras.

Honda Center Eesti motohotell ootab Sind!

Pakume kuiva, sooja ja puhast ruumi. Sinu rattal on hoiuperioodil olemas kindlustuskaitse ja soovi korral tuleme sinu rattale Tallinna piires tasuta järgi. Oodatud on kõik mootorrattamudelid ja -margid. Miinimumperiood on 4 kuud, kuutasuga 35€.

Lisaks motohotellile pakume veel ka sügisest tehnilise ülevaatuse paketti. Tuleme rattale Tallinna piires tasuta järgi, toome salongi ja teostame pesu. Peale pesu vaatavad meie mehaanikud ratta põhjalikult üle ja annavad üldise tehnilise seisukorra hinnangu. Soovi korral teostame vajaminevad tööd kohapeal ära, kuid vajadusel saame tööde nimekirja ka kaasa anda. Ratta toome sulle koju kätte tagasi. Paketi hind on 79€.

Pakume võimalust ka motohotelli hoiuperioodil teostada vajalik tehniline kontroll. Sellisel juhul saad ratta kätte hoiuperioodi lõpus hooldatuna ning saad koheselt alustada uut hooaega!

Kui aga peale pikka ja ilusat hooaega on mõttes hoopis vana ratas müüki panna ja kevadeks midagi uut vaadata, siis pakume komisjonimüügi teenust. Saad enda ratta meie salongi müüki tuua ja lepime täpsemalt kokku, kas on otstarbekas ka ratast salongis eksponeerida. Lisaks salongile toimub müük ka meie teistes kanalites (näiteks auto24.ee). Teostame ise müügieelse kontrolli ja pesu. Müügi korral on vahendustasu 5% või minimaalselt 350€. Kui plaanid uue ratta osta meilt, siis on komisjonimüük ja hoiustamine sulle tasuta!

Soovitame varakult enda soovist meile teada anda, sest kohad kipuvad iga hooaja lõpus kiirelt täituma.

 

+(372) 5697 7978

info@hondacenter.ee

2021. AASTA HONDA CRF450R

2021. AASTA HONDA CRF450R

 

 

 

Mudeli uuendused. 2021. aasta CRF450R on täiesti uus, välja arvatud rattad ja mootor. Põhjaliku värskenduse aluseks on Tim Gajseri ja HRC 2019. aasta meistrivõistlused võitnud CRF450RW töömasina arendamisel saadud oskusteave. Uus raam ja kiik ning muudatused geomeetrias ja vedrustuses teevad masina kergemaks ning parandavad märkimisväärselt kurvide võtmist. Mootoril on täiustatud sisse- ja väljalaset, lisatud on uus dekompressioonisüsteem ja ühetoruline summuti, et muuta madalatel ja keskmistel pööretel sõitmine võimsamaks ja sujuvamaks. Suurem hüdrauliline sidur tagab kergema vajutamise korral suurema kontrolli. Kompaktsemad plastosad ja väiksem iste suurendavad liikumisvabadust.

 

 

Sisukord:

  1. Sissejuhatus
  2. Mudeli ülevaade
  3. Põhiomadused
  4. Tehnilised andmed

 

 

  1. Sissejuhatus

 

Honda CRF450R on tootmise alustamisest saadik 2002. aastal olnud krossimootorrataste seas teetähiseks. Mootorratta omadused on muutunud tasakaalu ja kiiruse võtmesõnaks ning see on pidevalt sõitjale – olgu see siis harrastaja või profisõitja – pakkunud täielikku kontrolli ja võimalust oma võimetest viimast võtta. Otse loomulikult on see mootorratas Hondale omaselt kvaliteetne, vastupidav ja kestev.

 

See on masin, mida on pidevalt edasi arendatud ja igas täienduses, olgu see suur või väike, on ära kasutatud õppetunde, mis on saadud Honda motokrossiprogrammidest üle terve maailma. 2017. aastal läbis Euroopa lemmik avatud klassi krossimootorratas kontseptsiooni „ABSOLUTE HOLESHOT!“ raames põhjaliku uuenduskuuri: see sai täiesti uue raami ja palju võimsama mootori.

 

  1. aastal lisati mugav standardvarustuses olev elektristarter ning 2019. aastal suurendas HRC väljatöötatud plokikaas märkimisväärselt tippvõimsust ja pöördemomenti. Samuti lisati HRC Launch Control, kohandatud jäikusega raam ja kiik, uus esipidurisadul ning reguleeritava asendiga juhtraud Renthal Fatbars.

 

  1. aastal sai CRF450R veojõusüsteemi Honda Selectable Torque Control (HSTC) ja oli aluseks 2019. aasta MX GP maailmameistrivõistlustel numbrit 243 kandva Tim Gajseri oskuslikes kätes olnud CRF450RW HRC võistlusmasinale. 2021. aasta CRF450R põhineb suuresti sellel, mida Gajser koos HRC-ga nende pikal teel üldvõidu saavutamiseni 2019. aastal õppis.

 

 

  1. Mudeli ülevaade

 

  1. aastal saab CRF450R palju parandusi ja täiendusi, mille teemaks on „Ülikiire kurvide läbimine“ (Razor-sharp Cornering). Esiteks on see tänu täiustatud raamile ja alusraamile 2 kg kergem. Uus raami ja kiige jäikustasakaal, rangem raamigeomeetria, kõrgem kliirens ja muudetud vedrustus aitavad kõik paremini kurve võtta. Tim Gajseri 2019. aastal võidetud meistrivõistlustelt saadud teadmised aitavad vähendada sõitja väsimust, et iga oskustasemega harrastajad saaksid pidevalt parimaid ringiaegu.

 

Ka mootor saab HRC oskusteabest kasu ning erilist tähelepanu on pööratud madalale ja keskmisele pöördevahemikule. Dekompressor on ümber paigutatud, õhukarbi maht on suurem ning seguklapikoda ja väljalaskeavad on ümber kujundatud. Väljalasketoru on uus ja kahetoruline summuti on asendatud ühetorulisega.

 

Suurema mahuga hüdraulilise siduri kangi on veelgi kergem liigutada ning muude kaalu säästvate detailide hulgas on väiksem kütusepump ja täiustatud magneesiumist plokikaanekate. Ka uued plastosad on sõitja liikumisvabaduse suurendamiseks kergemad ja õhemad ning iste on väiksem ja asub taga madalamal. Värskendatud mudelit täiustab uus stiilne üleni punane graafika.

 

 

  1. Põhiomadused

 

3.1 Raam

 

  • Kitsamad põhitalad ja uus tagumine alusraam säästavad HRC oskusteabele tuginedes kaalu
  • Kitsamad kiigetalad ja kiige pöördekoht koos uuendatud kiige jäikustasakaaluga
  • Muudatused geomeetrias koos ülaltooduga parandavad kurvide võtmist
  • Ümberehitatud esivedrustus koos 5 mm lisakäiguga, mida on kohandatud ümberehitatud tagaamordiga
  • Väiksem uus iste ja kompaktsemad ümber kujundatud plastosad täiustavad ergonoomikat

 

CRF450R kahe külgtalaga alumiiniumraam jäi 2020. aastal samaks, kuid 2021. aastaks läbib see täieliku uuenduskuuri HRC võistkonna otsese panuse abil, et parandada kurvide võtmise iga aspekti.

 

Tänu kitsamatele põhitaladele kaalub see 8,4 kg juures 700 g vähem kui eelmine mudel, samuti säästab ümber kujundatud alusraam 910 g juures 320 g. Ka raami dünaamika on uus: kuigi väändejäikus on sama, on külgjäikust 20% vähendatud, et suurendada kurvide läbimise kiirust, veojõudu ja juhitavust. Alumiiniumist kiigel on uus jäikustasakaal, mis on häälestatud vastama kitsamate talade ja pöördepunktiga raamile. Pro-Linki suhet on samuti muudetud.

 

Nii ülemist kui ka alumist kinnituskahvlit on kiirema juhtimise ja tunnetuse tagamiseks täiustatud ning need on nüüd paindlikumad. Täielikult kohandatav 49 mm Showa USD spiraalvedruga esiamort on variant Showa tehases paigaldatud amordist, mida kasutavad MX-i võistkonnad Jaapani meistrivõistlusel. Parema ja sujuvama kurvide võtmise jaoks on esiamorte uuendatud, kolvi käiku on pikendatud 5 mm võrra kuni 310 mm-ni ja amordikinnitusklambrite jäikust on suurendatud. Showa tagaamordi põhikolvi ventiili on suurendatud, et tagada kiirem reaktsioon ja parem löögisummutus. Vedru on valmistatud maailma kõige kergemast terasest, et säästa 200 g.

 

Iste on nüüd lühem, kergem ja tagant 10 mm madalamal, et sõitja liikumisvabadus oleks suurem. Samuti on seda palju kergem eemaldada ja paigaldada. Ka hooldus on lihtsam, kuna keret kinnitavaid 8 mm polte on mõlemal küljel kuue asemel neli. Uus masin on 70 mm võrra kitsam (vasakult 50 mm, väljalaskepoolselt küljelt 20 mm), plastosad on õhemad ja paagi kate on eemaldatud.

 

Kaldenurk ja järeljooks on nüüd kitsamad, 27,1° / 114 mm (enne 27,4° / 116 mm), ja teljevahe on veidi lühem, 1481 mm (enne 1482 mm). Kliirensit on tõstetud 8 mm võrra 336 mm-ni ja alumine kinnituskahvel on nüüd 6,1 mm võrra kõrgemal 928 mm juures. Raadiuskaar kiige pöördepunktist tagaratta võllini suureneb 0,9 kraadilt 14,5 kraadini ning pöördepunkti ja esivõlli vahekaugus suureneb 1,8 mm võrra 914,6 mm-ni. Tühimass on 105,8 kg, mis on 2 kg kergem kui eelmisel mudelil.

 

Radiaatorikestad, mille kavandamisel kasutati suurima õhu läbivoolu tagamiseks arvutusliku vedeliku dünaamikat (Computational Flow Dynamics, CFD), on nüüd valmistatud ühest plastitükist, mitte kahest. Ava on madalamal ning radiaatorivõresid on õhuvoolu jaoks optimeeritud. 6,3 l mahutav titaanist kütusepaak on samuti ümber kujundatud.

 

Standardvarustusse kuuluv paindlik kerge juhtraud Renthal Fatbar tagab optimaalse mugavuse. Ülemisel kinnituskahvlil on kaks juhtrauahoidiku kohta juhtraua 26 mm taha ja ette liigutamiseks. Kui keerata hoidikut 180°, saab juhtrauda liigutada veel 10 mm algasendist, tänu millele saate neli ainulaadset sõiduasendit. Kaalu säästmisel loevad ka väikesed panused (Jaapanis on ütlus „Kui koguneb piisavalt tolmu, võib tekkida mägi“). Seda silmas pidades säästab juhtkaabli tasakaalustatud juhtmestik 100 g.

 

Ees üleval on kahekolvilises pidurisadulas 30 ja 27 mm läbimõõduga kolvid ning 260 mm laineline ketas. Koos väikese paisumisastmega pidurivoolikuga tagab see jõulise tunnetuse ja püsiva peatumisvõimsuse. Ühekolviline tagasadul on 240 mm lainelise kettaga.

 

DID alumiiniumveljed koos otse ühendatud kodarapaigutusega on musta viimistlusega; ees on 21 × 1,6 tolli, taga 19 × 2,15 tolli. 2021. aasta mudeli tagaratas on tugevam ja kergem ning Dunlopi pehme raja rehvid MX33F/MX33 kuuluvad nüüd standardvarustusse.

 

  1. aasta CRF450R-i teravamaid jooni täiustab efektne üleni punane graafika.

 

 

3.2 Mootor

 

  • Suurem õhukarp ning uuendatud seguklapikoda ja alumise ajami väljalaskeavad
  • Uus väljalasketoru koos ühetorulise summutiga suurendab pöördemomenti ja säästab kaalu
  • Suurema mahuga hüdrauliline sidur asendab trossiga käitamist, et tagada püsiv ja kerge hoovatunnetus
  • Parandatud dekompressioonisüsteem tagab parema mootori seiskumise takistuse

 

Kui 2019. aastal suurendati mudeli tippvõimsust 1,8 kW võrra ning see sai 2 Nm suurema pöördemomendi ja tugevama alumise osa, siis 2020. aastal keskenduti 449,7 cm3 neljaklapilise Unicami mootori arendamisel PGM-FI kaartide ja HRC Launch Controli täiustamisele ja optimeerimisele ning lisati veojõusüsteem Honda Selectable Torque Control. 2021. aasta mudeli puhul on tähelepanu – koos otse Tim Gajseri meistrivõistlused võitnud HRC masinalt saadud täiustustega – suunatud väikeses kuni keskmises pöördevahemikus sõitmisele ja kaalu vähendamisele, mis parandab veelgi kurvide läbimist.

 

Tippvõimsuse märkimisväärse suurenemisega (kuni 0,6 kW) üle 5000 p/min kaasneb madalate pöörete jõulisem tunnetus, mis on saavutatud n-ö puhtal poolel õhukarbi suuruse suurendamise teel 1,8 liitrilt 4,1 liitrile. Uus õhukarp, millele pääseb nüüd hõlpsalt ligi ühe külje katte poldi eemaldamisega, toidab uuenduskuuri läbinud kergemat 46 mm seguklapikoda, mis optimeerib sisselasketõhusust ja kasutab aktiivselt ära latentse soojuse aurustumist sisselaskeavades.

 

Ka pihusti nurk on suurenenud 30 kraadilt 60 kraadile ning kütust pihustatakse taha drosselklapini välja, et parandada sisselasketõhusust, ülelaade jahutust ja üliolulist gaasitunnetust. Ka dekompressioonisüsteem on uus: selle lisaraskus on viidud nukkvõlli paremalt poolelt üle vasakule poolele, et tagada stabiilsem töö väikestel pööretel suurema mootori seiskumise takistusega.

 

Suurim muudatus tehti kahes väljalaskeavas: sarnaselt CBR1000RR-R Fireblade’iga on nende väljumiskoht parema ökonoomsuse huvides ovaalne, mitte ümmargune, ning eelmise mudeli 5,08 kg 2-1-2-väljalaskesüsteem asendati ühe 3,84 kg väljalasketoru ja summutiga (ka sellelt on eemaldatud kuumuskaitse), säästes kokku 1,24 kg. Väljalasketoru on 74 mm lähemal keskjoonele (mis parandab sõitja ergonoomikat) ning kokkusurutud summutil on kaks resonaatorit, mis vähendavad võimsuse suurenemisel müra.

 

Üks otse Gajseri mootorrattalt võetud uuendus on hüdraulilise siduri lisamine. Tänu sellele paraneb hoova juhtimine ja tunnetus (see on 10% kergem) ning hooval on rasketes sõiduoludes püsiv kaugus. Siduri mahtu on suurendatud lisaketta abil 27% – seitsme asemel kaheksa – ning sel on lisahõõrdvedru jõuülekande ja vastupidavuse suurendamiseks. Libisemist tippvõimsuse juures on vähendatud 85%.

 

Silindri läbimõõt ja kolvi käik on endiselt 96 × 62,1 mm ning surveaste 13,5 : 1. Käigu asendi andur võimaldab kasutada kolme süütekaarti 1. ja 2., 3. ja 4. ning 5. käigu jaoks.

Vankumatu töökindlus on alati olnud CRF450R-i edu võti ning viie auguga kolvi õlipihusti ja kahe 12 mm trumliga tagastuspump kannavad hoolt määrimise eest.

 

Väärtuslikumaid gramme säästva magneesiumist plokikaanekatte ümberkujundamisel on kasutatud õhemat materjali ning kütusepump on tehtud väiksem – see kinnitub kuue poldi asemel neljaga, on 120 g kergem ning pakub eelmise kujundusega samasugust survet ja filtri tööiga.

 

3.3 Elektroonika

 

  • Honda Selectable Torque Control (HSTC) kolme sõidurežiimi ja väljalülitamisvõimalusega (OFF)
  • HRC Launch Control pakub kolme käivitusvõimalust
  • Mootorirežiimi valikunupul (EMSB) on kolm kaarti võimsusnäitajate reguleerimiseks
  • HSTC nupp on nüüd paigutatud vasakpoolsele lülitihoovale
  • HRC seadistustööriista jõulist ja sujuvat režiimi on uuendatud

 

  1. aasta CRF450R sai HSTC ja süsteem jääb samaks ka 2021. aasta mudelil. See vähendab tagaratta pöörlemist (ja seega asjatult raisku läinud edasiliikumist) ning suurendab haarduvust nii palju kui võimalik. See ei kasuta rattakiiruse andurit ning säilitab tunnetuse gaasikäepidemel, hallates samal ajal võimsust. Süüteajastus on hilisem ja PGM-FI kontrollitud, kui tuvastatakse, et pöörete muutumise kiirus ületab seadistatud summat.

 

Kolm režiimi erinevad juhtimise haldamise taseme poolest eri sõiduoludes:

 

  1. režiimis sekkub süsteem kõige kergemalt ning kõige hiljem – kasulik ratta pöörlemise vähendamiseks ja juhitavuse säilitamiseks keerulistes kurvides;

 

  1. režiimis sekkub süsteem kiiremini ja jõulisemalt ning seetõttu on see kasulik libedamates mudastes oludes;

 

  1. režiim pakub sekkumise kiiruse ja jõulisuse seisukohast midagi 1. ja 3. režiimi vahepealset.

 

  1. aasta mudeli ilmne uuendus puudutab sõitja juhtseadiseid ja näidiku lülitihooba. Launch Controli märgutuli, EFI hoiatus, EMSB režiimi nupp ja LED-märgutuli asuvad vasakpoolsel juhtraual ning lisandunud on HSTC nupp.

 

HSTC nupu vajutamine ja 0,5 sekundit allhoidmine lülitab süsteemi järgmisesse režiimi. Valiku kinnitamiseks vilgub roheline LED-märgutuli 1. režiimi puhul ühe korra, 2. režiimi puhul kaks korda ja 3. režiimi puhul kolm korda.

 

HSTC süsteemi saab ka täielikult välja lülitada. Mootori sisselülitamisel kasutab süsteem viimati valitud seadistust.

 

HRC Launch Control annab sõitjale parima võimaluse jõuliseks käivituseks ja sel on kolm režiimi, mille vahel valida:

 

  1. tase – 8250 p/min, mudased olud / algaja;
  2. tase – 8500 p/min, kuivad olud / tavasõitja;
  3. tase – 9500 p/min, kuivad olud / ekspert.

 

HRC Launch Controli on lihtne aktiveerida: sisselülitamiseks tõmmake sidurihoob sisse ja vajutage paremal olevat Start-nuppu. Lilla LED-tuli vilgub ühe korra 1. taseme valimise korral. Vajutage uuesti Start-nuppu, 0,5 sekundit või kauem, ning LED vilgub kaks korda 2. taseme korral. Korrake seda tegevust ja LED vilgub kolm korda, andes märku, et valitud on 3. tase.

 

Mootorirežiimi valiku nupp (EMSB) muudab mootori näitajaid ja saadaval on kolm kaarti, mis vastavad sõiduoludele või sõitja eelistusele:

 

  1. režiim – tavaline;
  2. režiim – sujuv;
  3. režiim – jõuline.

 

Ka LED näitab valitud režiimi, kuid sinise valgusega.

 

  1. aasta mudeli kaardiuuenduse saamiseks saab HRC seadistustööriist pakkuda palju muretumat sujuvat režiimi, mille puhul gaasihoova reaktsioon algajate sõitjate jaoks on õrnem. Samuti võib see jõulises režiimis pakkuda võidusõiduoludele sobivat ülitundlikku gaasihoova reaktsiooni ja mootori vastust.

 

 

  1. Tehnilised andmed

 

 

MOOTOR  
Tüüp Vesijahutusega neljataktiline ühe silindriga mootor Unicam
Töömaht 449,7 cm3
Silindri läbimõõt ja kolvi käik 96,0 × 62,1 mm
Surveaste 13,5 : 1
KÜTUSESÜSTEEM  
Karburatsioon Kütuse sissepritse
Kütusepaagi maht 6,3 liitrit
ELEKTRISÜSTEEM  
Süüde Digital CDI
Käivitus Automaatstarter
JÕUÜLEKANNE  
Siduri tüüp Mitme kettaga märg sidur
Ülekande tüüp Pidev hambumine
Peaülekanne Kett
RAAM  
Tüüp Alumiiniumist kaksiktoru
RAAM  
Mõõtmed (P × L × K) 2182 × 827 × 1267 mm
Teljevahe 1481 mm
Järeljooksu nurk 27,1°
Järeljooks 114 mm
Istme kõrgus 965 mm
Kliirens 336 mm
Tühimass 105,8 kg
VEDRUSTUS  
Ees Showa 49 mm USD esiamort
Taga Showa monoshock, mis kasutab Honda Pro-Linki süsteemi
VELJED  
Ees Alumiiniumkodarad
Taga Alumiiniumkodarad
Esirehv 80/100-21-51M Dunlop MX33F
Tagarehv 120/80-19-63M Dunlop MX33
PIDURID  
Ees Üks 260 mm ketas
Taga Üks 240 mm ketas
Kõik tehnilised andmed on ajutised ja neid võidakse ette teatamata muuta.

Demopäevad 09.06-11.06

DEMOPÄEVAD Honda Center Eesti salongis: 09.06 – 11.06.

Kauaoodatud demopäevad on peagi kohal!

Selleks, et saaksime tagada salongis 2+2 normi, on vajalik etteregistreerimine kristel.randpere@hondacenter.ee vahendusel, sõidud toimuvad graafiku alusel.

Esimene sõit alustab kell 10:30 ning viimane sõit 17:15.

Tänavused mudelid:

  • CRF1100  Africa Twin
  • CRF1100  Africa Twin Adventure Sports EERA
  • CB650R
  • Z125 Super Cub
  • CB1000R+
  • CRF450L

NB! Tule kohale 5-10 minutit enne enda registreeritud sõidu algust, jälgime graafikut.

Kohtumiseni!

DEMOSÕIDUD

Armsad sõbrad!

Motohooaeg on saanud ilusa alguse ja kindlasti paljud teist on oodanud iga-kevadist demopäeva, seda nii Tallinnas kui ka Tartus. Paraku hetkel kehtivast ja nüüd ka pikendatud eriolukorrast tulenevalt ei ole meil võimalik viia läbi demopäevi juba tuttavaks saanud võtmes.

Küll aga otsustasime koostada demosõitude graafiku. Pakume kõigile proovisõitudest huvitatutele välja individuaalset aega ja võimalust tulla soovitud rattaga sõitma. Saame päevas vastu võtta mõned huvilised, kindlatel kellaaegadel ja hajutada sõidud päevade peale laiali nii, et säiliks 2+2 norm ka meie salongis. Kui oled huvitatud sõitma tulemast, kirjuta meile info@hondacenter.ee millal ja millise rattaga sooviksid sõitma tulla, ning paneme sind vastavalt võimalustele graafikusse.

Püsime terved!