Honda tähistab 400 miljoni mootorratta tootmist

  

Honda tähistab 400 miljoni mootorratta tootmist

  • Honda tähistab üleilmselt 400 miljoni mootorratta ja motorolleri tootmist.
  • Verstapostini jõuti 70 aastat pärast Honda esimese mootorratta tootmist.
  • Esimene väljaspool Jaapanit asuv mootorrattatehas avati Belgias 1963. aastal.

 

Seitsekümmend aastat pärast seda, kui 1949. aastal väljus tehasest esimene Dream D-Type, tähistab Honda mootorrattatootmise 70. aastapäeva, olles üle kogu maailma tootnud 400 miljonit mootorratast.

Honda asutati 1948. aastal ja mootorrataste masstootmine ettevõtte esimeses tehases väljaspool Jaapanit algas Belgias 1963. aastal. Sellest ajast alates on Honda laiendanud ülemaailmset tootmist oma aluspõhimõtete kohaselt: pakkuda mootorrattaid kohaliku nõudluse rahuldamiseks, rajades kokku 35 tootmisüksust 25 riigis Euroopas, Aasias, Aafrikas ja Ameerikas.

Honda toodab praegu maailmaturule laia valikut põnevaid ja dünaamilisi mootorrattaid ning motorollereid, näiteks stiilsed 50 cm3 mootorrattad nagu Dunk, tipptasemel maastikurattad nagu CRF450R, kuulsad mudelid nagu GL1800 Gold Wing, uus CRF1100L Africa Twin ja uus 160 kW CBR1000RR-R Fireblade.

 

 

Honda Dunk                           CRF1100L Africa Twin Adventure Sports           CBR1000RR-R Fireblade

Asutamisest alates on Honda jätkanud selliste toodete väljatöötamist ja tootmist, mis vastavad ettevõtte globaalse publiku paljudele ja mitmekesistele vajadustele, järgides põhimõtet, et tehnoloogia eesmärk on aidata inimesi. See põhimõte viis Honda 100 miljoni mootorratta verstapostini 1997. aastal, 300 miljoni mootorratta verstapostini 2014. aastal ja nüüd 400 miljoni mootorratta verstapostini.

2018. aastal ületas Honda aastane ülemaailmne toodang esimest korda oma ajaloos 20 miljoni mootorratta piiri ning Honda saab jätkuvalt tugevat tuge klientidelt kogu maailmas, töötades oma 2030. aasta eesmärgi nimel, et pakkuda oma ülemaailmsele publikule „elu võimaluste avardamise rõõmu“.

 

 

Honda Motor Co., Ltd tegevjuht Takahiro Hachigo

„Honda on juba 70 aastat pakkunud klientidele kogu maailmas mootorrattaid, mis muudavad elu lihtsamaks ja nauditavamaks. Selle tulemusena jõudsime 400 miljoni mootorratta verstapostini. Olen tänulik kõigile meie klientidele ja kõigile, kes on seotud meie toodete arendamise, tootmise, müügi ja hooldusega. Anname ka edaspidi oma parima, et pakkuda atraktiivseid tooteid, mis vastavad klientide vajadustele ja unistustele kogu maailmas.“

 

 

70 aastat mootorrattasõidu verstaposte 

1948 Asutati Honda Motor Co., Ltd

1949 Müügile jõudis Dream D-Type – Honda esimene peamine mootorrattamudel 

1958 Honda valikuga liitusid Super Cub ja Super Cub C100

1959 Hondast sai maailma suurim mootorrattatootja

1969 Müügile jõudis CB750 – maailma esimene masstootmises neljasilindriline mootorratas 

1975 Müügile jõudis GL1000 Gold Wing

1986 Müügile jõudis XRV650 Africa Twin 

1992 Müügile jõudis CBR900RR FireBlade

2009 Tokyo autonäitusel avalikustati maailma esimene topeltsiduriga käigukastiga (DCT) mootorratas VFR1200F

2014 Honda Super Cubist sai ajaloos enim toodetud mootorratas – 160 riigis oli müüdud 87 miljonit mootorratast

Marc Marquezist sai 21-aastaselt kõigi aegade noorim Premier-klassi maailmameister

2019 DCT-mootorrataste müügiarv Euroopas jõudis 100 000-ni 

Honda tähistas oma 25nda Premier-klassi konstruktorite meistritiitli võitu

Marc Marquez võitis kaheksanda maailmameistritiitli

 

 

Honda ülemaailmse mootorrattatootmise alguskuupäevad

1963 Belgia

1967 Tai

1971 Indoneesia

1976 Brasiilia ja Itaalia

1979 Põhja-Ameerika

1980 Nigeeria

1992 Hiina

1997 Vietnam

2001 India

2013 Bangladesh

 

Honda mootorrattatootmise verstapostid

 

1968 Honda jõudis 10 miljoni mootorratta verstapostini

1984 Honda jõudis 50 miljoni mootorratta verstapostini

1997 Honda jõudis 100 miljoni mootorratta verstapostini

2004 Honda jõudis iga-aastases tootmises 10 miljoni mootorrattani

2008 Honda jõudis 200 miljoni mootorratta verstapostini

2014 Honda jõudis 300 miljoni mootorratta verstapostini

2018 Honda jõudis iga-aastases tootmises 20 miljoni mootorrattani

2019 Honda jõudis 400 miljoni mootorratta verstapostini

AFRICA TWIN WEEK

AFRICA TWIN WEEK

09.- 14. DETSEMBER 2019

 

Ostes uue Africa Twin mudeli enne 1. jaanuari 2020 saad kingituseks:

ESMAREGISTREERIMISE

ja

1000 KM ESMAHOOLDUSE

Hooajalõpu rehvikampaania!

Hooajalõpu rehvikampaania!

 

Tegime tänavarehvidele magusad sooduspakkumised!

Tule soeta uueks hooajaks rehvid varakult ning seda parima hinnaga!

  • Dunlop Sportsmart (120/70/17) ja (190/50/17) jooks – soodushinnaga 299
  • Dunlop Roadsmart 3 (120/70/R17) ja (160/60/R17)   jooks – soodushinnaga 259

 

  • Lisaks eripakkumine Maxxis ATV rehvidele: (25×8.00-12 + 25×10.00-12), varasem 350€ jooks on uue hinnaga 250€!
  • Lisaks leiunurgas pakkuda kiirele reageerijale rehv Metzeller, Tourance 120/90/R17 – hinnaga 89

 

Oled oodatud!

Tuleviku tee 2, Peetri

HONDA SÕITJAD VÕITSID KOLM MAAILMAMEISTRIVÕISTLUSTE GRAND PRIX’ KLASSI TIITLIT

7. oktoober 2019. Honda sõitjad tulid esikohale kolmes peamises FIMi* maailmameistrivõistluste tippklassis: MotoGP, motokross ja Trials. Seda on juhtunud vaid kord varem – nimelt 2016. aastal –, et Honda sõitjad on ühel aastal pälvinud kolm tippklassi tiitlit.

Marc Marquez (Repsol Honda meeskond) võitis sel aastal FIMi maailmameistrivõistlused MotoGP klassis, Tim Gajser (HRC meeskond) motokrossi MXGP klassis ja Toni Bou (Repsol Honda meeskond) TrialGP klassis.

* FIM – Rahvusvaheline Motospordiliit

 

Marc Marquez | 2019. aasta FIMi maailmameistrivõistluste võitja MotoGP klassis

„See on olnud Honda jaoks suurepärane aasta, kuna tulime võitjaks kolmes tippklassis. Mul oli väga hea aasta MotoGP klassis, kus ma olen saanud osaleda väga põnevatel sõitudel. Timi saavutused MXGP klassis on muljetavaldavad: ta hoidis latti kogu hooaja jooksul erakordselt kõrgel, kuigi konkurents oli tõeliselt karm. Ja kui rääkida Tonist, siis peab ütlema, et see on lihtsalt erakordne, mida ta on sel aastal – nagu ka eelmistel aastatel – Trialsi klassis korda saatnud. Ainult Honda suudab millegi sellisega hakkama saada ja olen uhke, et mul on olnud võimalus anda oma panus.“

 

Tim Gajser | 2019. aasta FIMi maailmameistrivõistluste võitja MXGP klassis

„Mul on suur au kuuluda koos Marci ja Toniga Honda 2019. aasta tiitlivõitjate sekka. Honda on hiigelettevõte, millel on pikk ajalugu motospordi valdkonnas, ja iga kord, kui tulen esikohale, tunnen uhkust, et saan esindada sedavõrd mainekat kaubamärki. Tõik, et sel aastal tulid kolmes klassis võitjaks Honda sõitjad, näitab selgelt, kui kõrgel tasemel nad on ja kui kindlalt nad on pühendunud esikoha saavutamisele olenemata konkreetsest võistlusklassist. See oli suurepärane aasta minu, aga ka Honda jaoks ning mul on südamest hea meel, et sain selles kõiges kaasa lüüa.“

 

Toni Bou | 2019. aasta FIMi maailmameistrivõistluste võitja TrialGP klassis

„Olen väga rõõmus selle üle, et olen 13 aastat järjest võitnud maailmameistrivõistlused nii sise- kui ka välistingimustes. 2019. aasta on olnud üks mu karjääri edukamaid, sest suutsin välisõitude sarjas võita kõik etapid. Olen veendunud, et see poleks olnud võimalik mõnes teises meeskonnas või mõne muu mootorrattaga. Samuti on mul väga hea meel Marci ja Timi üle, kes pärjati Honda koosseisus samuti maailmameistritiitliga. Tänan kõiki kaasaelamise eest!“

 

Honda Motor Co., Ltd tegevdirektor Takahiro Hachigo

„Tahan südamest kiita ja tänada meie kolme sõitjat Marc Marquezi, Tim Gajserit ja Toni Bou’d suurte pingutuste eest, mida nad tegid sel aastal maailmameistrivõistlustel osaledes ja võitjaks tulles. Samuti soovin edastada siirad tänusõnad kõigile neile, kes toetavad meie püüdlusi motospordi valdkonnas: kõigile meeskonnaliikmetele ning meie varustajatele, sponsoritele ja poolehoidjatele üle maailma. Sel aastal tähistame 60 aasta möödumist Honda esimesest osalemisest Isle of Man TT võidusõidul. Meie eelkäijad väärivad austust suure vaeva eest, mida nad nägid lugematute raskuste ületamiseks nende kuue aastakümne jooksul, ning meie peame nende pärandit kalliks ja pingutame väsimatult, et püsida motospordi esirinnas. Loodame ka edaspidi teie toetusele ja poolehoiule!“