2020 CRF250R ja 2020 CRF450R mudelid Maardus!

Armsad sõbrad❗️

Laupäeval Maardus toimuv TOP200 finaaletapp ja Tõnu Lille mälestussõit toob kohale ka Honda Center Eesti.🤩

Oleme väljas 2020 CRF250R ja 2020 CRF450R mudelitega. Oled oodatud uute mudelitega tutvuma!🤔🧐

Näeme laupäeval Maardu krossirajal!

20YM HONDA CRF250R

20YM HONDA CRF450R

Balti meistrivõistlused Leedus

Möödunud nädalavahetusel leidis aset Balti meistirvõistluste kolmas ja ühtlasi ka viimane etapp, mis sõideti sel korral Leedus.

 

Tegu on tiitlivõistluste sarjaga, mis oli mitmeks aastaks küll unustusehõlma vajunud, kuid koostöös Eesti, Läti ja Leedu motospordi föderatsiooniga taaskord ellu äratati.  PMC Addinol Honda Racing Team oli kohal koos Priit Rätsepa ja Mikk Martin Lõhmusega.

 

85cc masinaklassis tegi enda viimaseid sõite Mikk Martin Lõhmus, keda järgmisel hooajal saab juba näha 125cc võistlusklassis. Mikk Martinit tabas paraku sel nädalavahetusel ebaõnn. Esimene sõit möödus edukalt ja Mikk Martin oli igati konkurentsivõimeline, paraku aga teises sõidus kukkus ringiga mahajääjatest möödudes nii, et ratas vajas kiiret kohendamist raja ääres. Selle tulemusel korralik ajakaotus ja teise sõidu lõpetas Mikk 12. kohal. Balti meistrivõistluste kokkuvõttes saavutas aga Mikk Martin Lõhmus auväärse kolmanda koha!

 

Priit Rätsep asus taaskord tiitlijahile MX2 masinaklassis. Oleme juba näinud Priidu poolt väga palju esmaklassilisi sõite ja ei valmistanud ka pühapäevane võistluspäev pettumust – nii kvalifikatsiooni- ,kui ka esimese ja teise sõiduga saavutas Priit väga tugeva ja praktiliselt konkurentsitu esikoha.

 

On tõeline rõõm, sõbrad ja toetajad, tuua teieni taaskord suurepärane uudis: 

 

PRIIT RÄTSEP 

BALTI MEISTER 2019

 

 

Soovime tänada PMC Addinol Honda Racing Team’i kõiki toetajaid, sõpru ja fänne, kes on panustanud meie tiimi toimimisse – tänu teie toetusele on õnnestunud osaleda nii mitmel võistlusel ja koju tuua niivõrd palju tiitlivõite!

 

PRIIT RÄTSEP

,,Eile oli siis viimane Balti meistrivõistluste etapp, mis toimus koos Leedu meistrivõistlustega. Kuigi ilmateade lubas korralikku porikrossi, siis õnneks meil läks hästi ja saime minimaalselt vihma. Sõitsime koos MX1 klassiga, mis tegi natukene elu keerulisemaks, aga sellegipoolest MX2 klassis võitsin nii kvalifikatsiooni kui ka mõlemad sõidud. Ja ühised sõidud tõstsid pingutusmomenti kõvasti, mis on tulevasteks tähtsateks krossideks vajalikud. Nüüd laupäeval Tõnu Lille mälestuskross Maardus ja siis juba hooajale punkt Rahvuste krossiga! Nagu ikka- suured tänud kõigile.”

PMC Addinol Honda Racing Team Läti meistrivõistlustel Cesises!

Pühapäeval leidis aset Läti meistrivõistluste viimane etapp, mis sõideti Cesise krossirajal, kuhu läksime kohale ka oma tiimiga.
Antud etapp oli sel korral mõnevõrra erilisem, sest kohal oli ka PMC Addinol Honda Racing Team’i manager Juss Laansoo, kes sõitis MX1 masinaklassis.
Ilm soosis võistluspäeva ja rada oli suurepärane. Ajasõitudes näitasid meie mehed taaskord head sõiduvormi ning jäime ootama esimest starti.
Põhisõitudes näitas Laansoo koheselt juba stardis, et isegi kui võistluskarjäär on seljataha jäänud, siis tehnilised oskused ja ratta tunnetus ei unune ka aastaid hiljem. Kokkuvõttes saavutas Juss Laansoo tugeva ning väga eeskujuliku 6. koha, sõites end esimes sõidus 7. kohale ning teises 6. kohale.
MX2 masinaklassis oli meistritiitlit püüdmas Priit Rätsep. Siiani kogutud punktisumma näitas selgelt, et tiitel on käega katsutavas kauguses. Nii esimeses kui ka teises sõidus võis näha küllaltki pingelisi ning põnevaid hetki Rätsepa ja Talviku vahelises mõõduvõtus. Esimeses sõidus saavutas Priit küll Talviku järel teise koha, kuid viga sai parandatud teises sõidus, mil Priit saavutas väga kindla ja tugeva esimese koha.
85cc masinaklassis näitas väga head sõitu ka meie Mikk Martin Lõhmus, kes mõlemas sõidus võitles väga tugevalt ja pikalt poodiumikoha eest, kuid seekord jäi tulemuseks neljas koht.
Etapi kokkuvõttes saame taaskord edastada tõeliselt suurepäraseid rõõmusõnumeid:
PRIIT RÄTSEP – LÄTI MEISTER 2019!
PMC Addinol Honda Racing Team’i jaoks on 2019 hooaeg olnud ääretult edukas ning toonud meile palju rõõmusõnumeid ja poodiume erinevates masinaklassides! PMC Addinol Honda Racing Team tänab kõiki meie toetajaid, sõpru ja fänne hindamatu panuse eest meie tiimi toimimisse!
 
PRIIT RÄTSEP
,,Päris hea nädalavahetus oli jälle. Võistlusele vastu minnes teadsin, et tiitli võitmine ei tohiks probleem olla, sest vahe esimesega oli ainult 1 punkt, olgugi et mul üks etapp vahele jäi. Kavlifikatsioonis olin 2. ja esimene sõit samuti 2. Start läks halvasti ja pidin vaeva nägema. Poole sõidu peal kukkusin ka korra. Teises sõidus sain parema stardi, Jörgen kukkus esimesel ringil ja peale seda oli sõit suht lihtne ja sain oma asja ajada rajal. Hea aasta olnud ja kindlalt suured tänud kõigile kes mind toetavad!”
JUSS LAANSOO
„Priidu 2019. aasta sujumise üle on minul siiralt hea meel. See näitab, kui oluline on hoida head füüsist ja värsket pead. Nüüd peab edasi vaatama Rahvuste krossi suunal. Rahvuste kross nõuab tiimilt ekstra pingutust nii rahaliselt kui meeskonna töötundidelt. Soovime kindlustada tugevama ja vastupidavama tsikli Priidule. Töö juba käib ja meil palju aega pole. Täname kõiki nii tiimi, kui Priidu toetajaid ning PMC Addinol Racing meeskonnaliikmeid tehtud töö eest.
Mis minu sõitu Cesises puutub, siis seda ei maksa väga tõsiselt võtta. Käisin lihtsalt peale töökat suve enda pead tuulutamas. Talvel sai endale lubatud vähemalt kaks korda kuus tsikliga trennis käia. Elu mängis ette aga tihedama graafiku ja seda ei juhtunud. Nüüd siis sai seoses läheneva Tõnu Lille mälestusvõistlusega tsiklilt tolm pühitud. Cesises soovisin enda ühel käel loetavate sõidutundidega tegelikult minna hoopis teist klassi sõitma kui MX1. Sinna mind aga peale ei lubatud. Tagant järgi vaadates muidugi õigesti tehti. Päev läks täie ette! Rada ja selle korrashoid päeva jooksul soosis otse kontorist tulijat. Minu veeremiskiirusele aitasid kaasa maailma tasemel WP XACT KIT amortisaatorid ja uus CRF450R, millega sõitmise on Honda insenerid nii lihtsaks ja nauditavaks teinud. Eks loomulikult väike kogemuste pagas ajaloost mängis ka rolli. Kui pere ja töö plaanid muutusi ei too, siis saan veel enne Tõnu Lille mälestusvõistlust 21. septembril kaks korda jalgu ja käsi treenimas käia. See tuleks kasuks , sest Maardus saab olema rada tunduvalt raskem ja seal ma „kontori tooli“ passatkaga ja istmik sadulas üle kahe ringi ei purjeta. Mitte, et tulemus oluline oleks, vaid pigem sellest vaatevinklist, et raskel rajal olen muidu kaasvõistlejatele ohtlik. Hetkel laveerin ikkagi rajal mitte sentimeetri täpsusega, vaid nii 1,5-2 meetrise eksimusmaaga. Loodetavasti kohtume kõigiga 21. septembril Maardus.“

EESTI MEISTRID MOTOKROSSIS

EESTI MEISTRID MOTOKROSSIS

Laupäeval, 31. augustil sõideti Langel Eesti meistrivõistluste finaaletapp. Tegu oli meie tiimi jaoks taaskord absoluutselt suurepärase päevaga. Võistlustules olid nii Harri Kullas, Priit Rätsep kui ka Mikk Martin Lõhmus.

Harri Kullas näitas taaskord taset – mõlemas Monster Energy MX1 sõidus kindel liider ja veenev võit! Priit Rätsep sõitis ennast mõlemas sõidus küll teisele kohale, kuid üldarvestuses oli Priidul kogunenud punkte niivõrd palju, et ülekaaluka punktisummaga saame uhkusega teatada, et Priit Rätsep on MX2 masinaklassis EESTI MEISTER 2019!

Kuid sellega ei piirdu veel meie rõõmusõnumid Langelt. Täpselt sama suurepärased võidusõidud tegi ka meie Mikk Martin Lõhmus – olles mõlemas põhisõidus küll teisel kohal, kuid kogutud punktid räägivad enda eest! Mikk Martin Lõhmus on 85cc masinaklassis samuti EESTI MEISTER 2019!

Oleme siiralt uhked tehtud töö ja toetuse eest! Kõigil teil- meie sõbrad, tuttavad ja toetajad – teil on antud tiitli kojutoomisel märkimisväärne roll!

Aitäh! 

Küll aga ei raugenud ei Kullase ega Rätsepa hoog, sest kohe peale Lange etappi startisid Harri ja Priit edasi Soome, kus koos võeti osa ka Soome meistrivõistlustest. Priit tegi omas masinaklassis väga hea esimese sõidu ja asus liidripositsioonile, kuid kahjuks tuli teine sõit tehnilistel põhjustel katkestada.

MX1 masinaklassis saavutas Harri absoluutse võidu. Mõlemas põhisõidus tehti küll ka boksipeatus tankimiseks, kuid kaotatud aeg sai kiiresti tasa tehtud ning võistluspäeva lõppedes saime taaskord näha Harrit poodium kõrgeimal astmel.

Augustikuu on olnud samuti ka Harrile väga tiheda võistlusgraafikuga. Alles eelmisel nädalavahetusel toimus Inglismaal Michelin MX Nationals Pro MX1 karikasarja finaaletapp, mis näitas täpselt ära, kuhu viib korralik trenn ja pühendumine- karikasarja võit on taskus. Cab Screens Deos Group Racing – Harri tiim Inglismaal juubeldas ja meie koos nendega. Tegu oli väga raske karikasarjaga ja näha meie meest seda võitmas on puhas rõõm, eriti veel võttes arvesse asjaolu, et suve keskel oli Harri sunnitud vigastuse tõttu võtma väikese pausi.

 

 

KOMMENTAARID, EMOTSIOONID NING MULJED MEIE TIIMI POOLT

PRIIT RÄTSEP

Väga hea nädalavahetus oli meil kogu meeskonnal. Laupäeval sai kõvasti võideldud, olgugi et tiitli peale oli suhteliselt turvaline sõit mul viimasel etapil. Viimasel etapil mõlemas sõidus teine ja kokku teine. Väga oleks tahtnud tegelt võita, aga startidega ma seekord ei pärjanud ja see ma arvan oligi, miks ma võidu peale ei suutnud sõita. Muidu hetkel oma sõidu vormiga olen väga rahul. Saab veel natukene vaeva näha ja Rahvuste krossiks peaks vorm väga hea olema. Pühapäeval sai veel Soomes võidu sõidetud väga raskel liivarajal. Esimese sõidu võitsin veenvalt ja teise kahjuks pidin katkestama liidri kohalt. Sellegipoolest väga positiivne nädalavahetus.

Suured tänud kõigile, kes mind siiani toetavad!

MIKK MARTIN LÕHMUS

Jäin selle nädalavahetusega väga rahule. Langel ajasõidus sõitsin välja teise koha. Esimene sõit algas stardivõiduga, kuid esimesel ringil tuli viga sisse ja langesin kolmandaks, aga sõit lõppes hästi, kuna sõitsin eelviimases kurvis enne finšit ennast veel teiseks. Teine start oli samuti hea, paar korda vahetasin kohta, kuid siiski lõpetasin teisena. Kokkuvõttes Eesti meister ja super õnnelik. Tore, et hooaeg lõppes hea emotsiooniga.

HARRI KULLAS

Nädalavahetus oli jällegi edukas ja sai jätkata võidu- ja poodiumiseeriat. Laupäeval Langel oli edukas päev, kui ajasõidus suutsin esimese aja sõita ja ka kaks sõiduvõitu võtta, isegi boksipeatusega viimastel ringidel mõlemas sõidus. Pühapäeval Soome meistrivõistlustel läks samuti hästi, ajasõidus küll teine koht, aga sõitudes vastaseid polnud ja väga lihtsad sõiduvõidud tulid. Rada oli väga pehme ja nauding oli sõita! Kuna oli pehme rada, siis tegime sõidu lõpus igaks juhuks boksipeatused, et tankida, aga siiski sõiduvõidud olid +40seci ja parimad ringid jäid 3 sekundi kaugusele teistega võrreldes. Vägagi edukas nädalavahetus ja üleüldse head krossid Eesti meistrikatel ja ka Soomes!

Suured tänud Honda Center Eestile ja Oneclick Suspensionile!

JUSS LAANSOO

Tartus oli tiimil taas hea päev. Harri oli ülivõimas ja suured tänud talle ilusa esituse eest. Priit võitis Eesti Meistri tiitli ja see oli põhiline. Päeva kokkuvõttes oli Priit küll teine, aga seda ei maksa väga tõsiselt võtta. Lange rada on väge hea rada show elemendis ja seda ta ka pakkus. Halva stardi korral on Langel väga raske kaotatud aega tagasi teha ja see võrdsustab sõitjate tasemed. Seega Priidu laupäeva mitte kõige õnnestunumad stardid tagasid mehele korraliku pingutuse ning omakorda pakkusid pealtvaatajatele närvikõdi.

PMC ADDINOL HONDA RACING TEAM TÄNAB KÕIKI TOETUSE EEST!

Rahvuste krossil Eestit esindamas Kullas, Rätsep ja Leok!

Team Estonia ehk Eesti motokrossi rahvuskoondis osaleb tänavu maailma motokrossi tippsündmusel, mis peetakse 28.-29. septembril Hollandis Asseni kuulsale ringrajale rajataval krossirajal, juba tuttavas koosseisus Tanel Leok, Priit Rätsep ja Harri Kullas. Meeskonna managerina jätkab kuuendat aastat Lauri Roosiorg.

Tegemist on Team Estonia jaoks juba 26ndaks korraks, kui Rahvuste krossil osaletakse. Tanel Leok pikendab oma osalemiste maailmarekordit, kuna tema esindab Eestit 19ndat aastat järjest, Kullas ja Rätsep on sini-must-valge eest sõitmas aga kuuendat korda. Samas koosseisus on võisteldud eelnevalt ka 2016 ja 2017 aastal ning toona saadi vastavalt 9. ja 8. koht.

Asseni rada on motokrossis suhteliselt ainulaadne, kuna tegemist on tehisrajaga, mis rajatakse kuulsa ringrajale ainult üheks võistluseks. Kohale tuuakse tuhandeid tonne liiva, millest voolitakse siis krossirada, mis kulgeb Asseni territooriumi erinevatel aladel ja parklates, kuid finiš asub suure peatribüüni ees, kus on ka kuulsate auto- ja motoringrajavõistluste lõpujoon.

Rahvuste kross (Monster Energy FIM Motocross of Nations) algab sellel aastal 28. septembril, kui sõidetakse kvalifikatsioonid ja selgitatakse välja need riigid, kes hakkavad järgmisel päeval kuulsale Chamberlaini karikale võistlema.

 

Allikas: msport.ee