CB500F ja CB500X SPECIAL OFFER!

35kW A2 litsentsisõbralik CB500F tänavasõiduratas saab 2016. aastaks karmid uuendused, mis annavad rattale lihtsama ja samas teravama välimuse. Uuenduste hulgas on suurem kütusepaak, LED-valgustid, eelpingestatud vedruga reguleeritavad esikahvlid, uus kerge heitgaasitoru ja reguleeritav piduriheebel. Kuus erksat värvivõimalust rõhutavad ratta uusi agressiivseid nurki.
2016. aasta CB500F mudel näitab julget arengut, mis tõstab masina omasuguste seas ettepoole, lisades naked tänavasõidustiili ja ratturi-keskseid uuendusi, et sõitmine oleks lõbusam ja rattur tunneks oma masina üle uhkust.

 

UUS HIND: 5340€

 

35kW A2 litsentsisõbralik CB500X seiklusratas saab oma crossover stiilile tubli täienduse parema tuuletõkke ja kõrgema ekraaniga. Uuenduste seas on ka suurem kütusepaak, LED-valgustus, eelpingestatud vedruga reguleeritavad esikahvlid ja reguleeritav piduriheebel.

Uus LED-esituli on  suuruselt väike, kuid muidu võimas. Selle nurgeline kontuur, mida kroonivad kahed  parktuled ja hõbedane viimistlus tuuleklaasi põhjal, teevad  CB500X sarnasemaks Honda suuremate X-klassi masinatega – NC750X, VFR800X Crosstourer ja VFR1200X Crosstourer.

Eelmise mudeliga võrreldes 100 mm kõrgem tuuleklaas kaitseb paremini tuule ja halva ilma eest ratturi ülakeha ning sellel on keskel kanal, mis võrdsustab survet ja vähendab turbulentsi kiivri ümber. Tuuleklaasi saab seada kahele kõrgusele vastavalt ratturi eelistusele.

Kütusepaagi maht on kasvanud 17,5-liitriseks, võimaldades paagitäiega läbida 500 km. Ratturi elu teevad mugavamaks ka hingedega kütusepaagikork ja 5-astmeline reguleeritava ulatusega piduriheebel. „Laineline“ võti tundub kasutajale ka sujuvam ja kvaliteetsem. Sadulale lisab viimast lihvi  selge-objektiiviga LED-tagatuli.

Oma hõlpsa juhitavuse ja mugava sõiduasendiga muudab CB500X mudel seiklused kättesaadavamaks kui kunagi varem kõigile, kes soovivad astuda põneva sammu A2 juhtimisõigusest* edasi. Samas on see mudel vägagi atraktiivseks alternatiiviks ka kogenud mootorratturitele.

*Honda CB500X vastab alates EL’i 19. jaanuarist 2013 a jõustunud A2 juhiloa kategooriale, mis annab juhtimisõiguse kuni 35kW maksimaalse võimsusega mootorratastega.

 

UUS HIND: 5740€

Uueväärne Montesa COTA 4 Ride salongis müügis!

Cota 4 Ride on Montesa Cota 2600RR baasil ehitatud vabaaja veetmis tsikkel. Antud ratas on tänavalegaalne. Võrreldes teiste enda klassi tsiklitega on Cota 4 Ride pika hooldusvälbaga ning kasutajasõbralik ratas. Kasuta tsiklit seikluseks ja enda oskuste lihvimiseks. Väga lahe, vaikne, kerge ja naabruskonna sõbralik ratas. Tsiklil kehtib tehase garantii.

 

LISAINFO:  https://www.auto24.ee/used/2980865

Oled oodatud meile külla!

Super Cub C125 – KOHAL!

Meie salongi on kohale jõudnud Super Cub C125!

 

“Kõige esimene Super Cub C100 ilmus 1958, Honda eksistentsi 10. aastal. Selle disainisid Soichiro Honda ja tema kauaaegne äripartner Takeo Fujisawa ning nende väljendatud sõnum oli lihtne: “”pakkumaks rõõmu mängides inimeste elus kasulikku rolli””.
Pea 60 aastat hiljem, aastal 2017 ehitati 100 miljones Super Cub, mille järel sai see kõige populaarsemaks mootorsõidukiks üle maailma. Vahepeal pole Super Cub’i lihtne stiil, töökindlus, säästlikkus ja igakülgne otstarbekus kordagi moest läinud; vaikselt saavutatud täpselt see, mida Soichiro ja Takeo tahtsid – saada inimesed mobiilseks ja neid mobiilsena hoida. Super Cub C125 märgib ainulaadses loos uut lehekülge sõidukil, mis on nii universaalselt paeluv, et seda on müüdud enam kui 160 riigis, ja nii äratuntava väljanägemisega, et see oli esimeseks sõidukiks Jaapanis, millele lubati kolmemõõtmeline kaubamärk.
Kuigi välimus ei kaldu kõrvale klassikalisest mallist, aitab suurem jõud ja väändemoment tänu 125 cc mootorile Super Cub’i linnaliiklusest ees hoida; selle automaatset tsentrifugaalsidurit on ka täiendatud, et sobituda suurenenud väljundjõuga ja võimaldada ülisujuv ja vaikne käiguvahetus.”

 

Oled oodatud tutvuma!

Müüki saabus praktiliselt uus CRF450R!

Väga hea hinnaga tuli müüki 2017 suve lõpul müüdud CRF450R. Sõiduk on ümber kohandatud metsa sõiduks ja vabaaja veetmiseks, matkaks. Tsiklil ees tuli, amortisaatorid ja ülekanne seadistatud metsasõiduks. Ideaalne tsikkel jäärajaks või talve-enduroks. 57 töötundi.

 

TÄPSEM INFO SIIN!

 

 

 

 

Eicma motomessi pressiteade!

Honda toob keskkaalu kuuluvate mootorrataste mudelivalikusse uut energiat viie toote esitlusega 2018. aasta EICMA motomessil 

  • CB650R täiendab Neo Sports Café mudelisarja; toob ainulaadse stiili keskkaalu kuuluvate naked-mootorrataste sektorisse   
  • Täiskondlis CBR650R põhineb CBR1000RR Fireblade’i kujundusel; pakub võimsat neljasilindrilist 70 kW mootorit kergel raamil   
  • Kolm 500 cm3 töömahuga masinat saavad tehnilisi täiendusi ning tugevama rotsteri-, spordi- ja matkamise indentiteedi  
  • Uued värvigammad ja rafineeritud täieliku kontrolli järgmine etapp mudelitel CBR1000RR Fireblade ja CBR1000RR Fireblade SP
  • Uued värvitoonid mudelitel GL1800 Gold Wing ja X-ADV 
  • SH300i uued omadused 

Honda esitles Milanos toimuval EICMA motomessil oma täielikku 2019. aasta Euroopa mootorrataste valikut, tutvustades kaht uut mudelinime ja kolme ulatuslikult uuendatud mudelit, mis toovad uut energiat Honda erakordselt laia ja põhjaliku tootevaliku keskkaalu mootorrataste segmenti. 

CB650R

Olles tutvustanud 2018. aastaks naked-mudelite CB1000R, CB300R ja CB125R kolmikut, toob Honda nüüd keskkaaluareenile ainulaadse Neo Sports Café stiili. Stiilikeel on moodne ja minimalistlik, ühendades café racer’i ratastelt saadud inspiratsiooni ja ülikompaktse trapetsivormi – ning tulemus on pilkupüüdev! Neljasilindriline ridamootor on täielikult nähtaval ning iseloomulik ümar esituli ja vormitud kütusepaak rõhutavad Neo Sports Café sarja tunnet. 

Esmaklassilise välimusega käivad kaasas esmaklassilised omadused: 41 mm Showa pööratud Separate Functioni esihargid, neljakolvilised radiaalpaigaldusega eesmised pidurisadulad, Honda Selectable Torque Control ehk HSTC (valitava veojõu kontrollsüsteem), assisteeriv läbilibisev sidur ja ülimoodsad näidikud. 

Tulemuseks on ihaldusväärne keskkaalu kuuluv naked-mootorratas välimuse, jõudluse ja parimate omaduste ainulaadse kombinatsiooniga. 

CBR650R

Veel üks mudelinimi Honda mudelivalikus on keskkaalu kuuluv sportmootorratas CBR650R. 

Selle uus kujundus toetub kindlalt CBR1000RR Fireblade’ile oma teravate jõuliste joonte ja pikendatud küljevoolundite ning ülilühikese tagaosa ja kitsaste LED-topeltesitulede poolest. CBR650R on 6 kg kergem kui CBR650F (mille see välja vahetab), sel on sportlikum sõiduasend tänu 30 mm ettepoole paigutatud juhtrauale ning tahapoole ja kõrgemale viidud jalatugedele.

Selle klassikaliselt hondalik neljasilindriline ridamootor pöörleb 1000 p/min kiiremini, pakkudes 5% suuremat võimsust kõrgetel pööretel ning tippvõimsust 70 kW pööretel 12 000 p/min, tagades, et uue masina uus R-tähis – koos vormitud välimuse ja täiustatud raamiga – on igati ära teenitud.

35 kW kohandused on saadaval nii mudelile CB650R kui ka CBR650R. 

CB500F, CBR500R ja CB500X

Honda 500 cm3 töömahuga erksat paralleelset kahesilindrilist mootorit on müüdud alates selle saabumisest 2013. aastal Euroopas rohkem kui 75 000 mootorrattaga. 

Esimest korda A2-kategooria mudelitega CB500F, CBR500R ja CB500X saabunud mootoril on 2019. aastal suurem võimsus ja väändemoment vahemikus 3000–7000 p/min ning see viib edasi kerget keskkaalu kuuluvat kolmikut, millel on kõrgema spetsifikatsiooniga täiustatud pakett ning tugevama rotsteri-, spordi- ja seiklusidentiteediga täiustatud pakett.

Kõigil kolmel mudelil on nüüd uus tagavedrustus, assisteeriv läbilibisev sidur, täis-LED-tuled, moodsad LCD-näidikud käigu näidiku ja käigu üles vahetamise märguandega ning uus kahe otsaga summuti kõlavama mootorihääle tagamiseks.

CB500F-i rotsteril on uus teravam kujundus eest taha, rohkem kaldus esivoolund ja külgkatted, mis põimuvad selgelt kütusepaagiga. Samuti on läbinud uuenduskuuri CBR500R: see on kitsam ja teravam, saanud tugevat inspiratsiooni Fireblade’i kujundusest ja sel on sportlikum sõiduasend.

Samal ajal on CB500X-i kompaktsel seiklusrattal palju tugevam X-faktor tänu uuele 19-tollisele esirattale, esi- ja tagavedrustuse pikemale liikumisteekonnale, kitsamale istmele, laiemale pöördenurgale ja tugevamale jõulisemale voolundile, mis parandab ka tuulekaitset. 

500 ja 650 cm3 töömahuga mootoriplatvormid moodustavad 35% Honda suurte mootorrataste müügist Euroopas. Need viis uut 2019. aasta toodet pakuvad igasuguse kogemusega sõitjatele keskkaalu kuuluvate mootorrataste põnevate sõiduomaduste igakülgset tasakaalu, olles samal ajal võimalikuks hüppelauaks Honda lipulaevaks olevatele rotsteri-, seiklus- ja sportmudelitele.

EICMA motomessil esitletakse ka mitut muud tooteuuendust:

CBR1000RR Fireblade ja CBR1000RR Fireblade SP 

Pärast 2017. aastal täielikult ümber tehtud mudelit täiustatakse 2019. aastaks Fireblade’i täieliku kontrolli järgmist etappi, muutes elektroonikapaketti, mille eesmärk on tagada optimaalsed ringrajaomadused. Seega muudeti HSTC-d ja ABS-i ning suurendati tippvõimsuse seadistust HRC MotoGP programmi andmete põhjal. Honda Selectable Torque Control (valitava veojõu kontrollsüsteem) ja Wheelie Control (tagarattal sõitmise abisüsteem) on nüüd eraldi ning näidikupaneelil on uus W-märgutuli.   

Värvitoonil Grand Prix Red on paksem valge triip veidi kolmevärvilisema efekti loomiseks ning värvitoon Matt Ballistic Black Metallic on nüüd täiesti must, v.a selle punane CBR-logo.      

X-ADV 

Honda „linnamaasturlikku mootorratast“, millest sai 2017. aastal turule saabudes kohe hitt ja mida uuendati 2018. aastal mitmetasemelise Honda valitava veojõu kontrollsüsteemi (HSTC) ning topeltsiduriga käigukasti kaudu maastikusõbralikumat käiguvahetust võimaldava G-lülitiga, pakutakse 2019. aastal uutes värvitoonides, kaasa arvatud pilkupüüdva kamuflaaž-rohelisena. 

GL1800 Gold Wing    

Juba üle 40 aasta mugavaid pikamaasõite, luksust ja kvaliteeti sümboliseerinud Gold Wing pakkus 2018. aastal uuenenud disaini kõiges, mis ratastest ülespoole jäi, et olla endisest teravam, kergem ja kompaktsem, säilitades samal ajal oma maine tehnoloogilise lipulaevana tänu mitmele uuele omadusele, sh Apple CarPlay esmakordsele kasutuselevõtule mootorrattal.

2019. aastal on nii GL1800 Gold Wing kui ka Gold Wing Touri käsikäigukastiga versioon saadaval uues „meeleolukas“ värvitoonis Darkness Black Metallic. Oma sarja parim Gold Wing Tour, millel on topeltsiduriga käigukast, on saadaval uues värvitoonis Pearl Hawkseye Blue.

SH300i

2019. aastal on püsivalt populaarne võimas keskmise suurusega roller varustatud Honda valitava veojõu kontrollsüsteemi ja nutika Top Boxiga, mis on ühendatud kaugjuhitava võtmesüsteemiga.    

Tule tutvu!

 

Meil on salongis kohapeal ka hea valik kasutatud rattaid.

 

Oled oodatud tutvuma!

 

17.11 Treeningpäev SPARTAS!

Kallid uued ja juba varasemad treeningpäevalised – kindlasti olete oma seltskonnaga juba maha pidanud või igahetk pidamas hooajalõpetamisi ja mõttes sügis-talvine periood rahulikult puhates mööda saata.
Küll aga pole sügis-talvine hooaeg üldsegi mitte puhkamiseks! See on ideaalne aeg, et hakata ehitama üles enda tulevase hooaja tippvormi või miks mitte olemasolevat vormi õige lähenemisega hoida ja veelgi parandada.

Oleme koostöös Sparta spordiklubiga valmis pannud teile ühe tõeliselt informatiivse ja praktilise treeningpäeva jõusaalis:

‘’ MOTOKROSSISÕITJA FÜÜSILINE JA VAIMNE TREENING ,,

Teile juba tuttavad Juss Laansoo ja Priit Rätsep on taaskord kohal, et seekord heita pilk sügavamalt motokrossisõitja treeningprogrammi.

See koolitus on sulle, kui soovid :

• Enda treeningute rõhuasetuse seada motokrossist lähtuvaks
• Parandada enda senist vormi ja tulemusi
• Õppida oma keha kuulama kõige raskematel pingutus- ja pingehetkedel
• Omandada teadmisi mitte üksnes treeningutest vaid ka toitumisest mis on igale spordialale spetsiifiline
• Veeta üks tõeliselt mõnus päev koos heade treenerite ja toreda seltskonnaga ning miks mitte muuta selline kokkusaamine omavahel tulevikus iganädalaseks motivatsioonipaketiks teineteistele, sest koos jõuame me rohkem!
Oleme päeva planeerinud teha nii kolme-nelja tunni pikkuse, mille sisse mahutame alguses teoreetlist juttu kui ka suures ulatuses käime läbi reaalsete harjutuste sooritustehnika.

Saate teada kuidas, millal ja miks mingeid harjutusi teha ja kuidas keha ning vaim omavahel koostööle suunata.

Käime läbi järgnevad alateemad :

– Üleüldine vundament
– Kere vormimine mootorratta sõiduks
– ‘’Arm pump’’ – mis rohi selle vastu olemas on ja kuidas seda vähendada?
– Ajutegevus pingutushetkel
– Pulsi reguleerimisest koormushetkedel
– Ettevalmistus võistluspäeval : õige mind-set ennem starti ja vajalik soojendus
– Madalpulsi treeningud
– Toitumine
– Toidulisandite vajalikkus treeningu eel ja treeningutel
– LISAKS! Saavad osalised endaga kaasa soovituslikud/näitlikud nädalakavad!

 

Treeningpäev leiab aset 17.11 laupäeval algusega 11:00 Spartas!
Hind: 89€
Oled koos sõbraga oodatud esimesele motokrossisõitjatele suunatud (grupi)personaaltreeningule!
Enda osalemisoovist anna teada meile : kristel.randpere@hondacenter.ee

PAADI TALVEHOIUSTAMINE !

Uue teenusena pakume nüüd ka paatide talvehoiustamist!

Majutame talveks piiratud koguses paate koos haagisega kuivas, valvega ja kindlustatud ruumis.

Hind on 20€/m2 kuus. Hinna sisse kuulub ka ettevalmistus hoiustamiseks – aluse puhastus koos määrimisega ning mootori puhastus ja määrimine.

Võta meiega ühendust:

+372 56977978
info@hondacenter.ee

HOOAJALÕPU ERIPAKKUMINE!

 

 

Soetades Africa Twin DCT või NC750X DCT salongi mudeli anname Sulle omalt poolt kingituseks kaasa :

– Kolm reisikohvrit (väärtusega 1100€)
– Esmane registreerimine tasuta (225 €)
– Kogu talveperioodiks motohotelli võimalus (35€/kuus)
– Lisaks Africa Twiniga tuleb veel kaasa keskhark ja kõrgem esiklaas

Ilmad võivad küll vihmased olla ja hooaeg peagi lõppemas kuid miks mitte soetada enda uus kaherattaline sõber juba praegu. Talvel hoiame akud laetud ja ratta soojas ning kuivas. Kevade saabudes aga ongi sõber valmis teele asuma!

Lisainfot:

Africa Twin : https://hondacenter.ee/too…/crf1000l-africa-twin-dct-travel/

NC750X : https://hondacenter.ee/toode/nc750x-abs-dct-abs/