Informatsioon 11.03-11.04 vahemikus

Sõbrad!
Meie müügisalong on 11.03-11.04 suletud!
Varuosade tellimine on aga jätkuvalt võimalik, helistades +372 5697 7978 või kirjutades info@hondacenter.ee. Kauba tarnime teieni Smartpost’i ja DPD vahendusel. Kohapeal on võimalik kaup kätte saada kontaktivabalt õues.
Teenindus on aga avatud tavapärastel aegadel. Töid võtame vastu ja väljastame maksimaalselt kahele inimesele korraga ning ka sel juhul tuleb meeles pidada, et tegevus toimub kontaktivabalt ning eelbroneeringu alusel.
Kui on soov uue mootorrattaga tutvuda, palume ühendust võtta meile helistades, leiame lahenduse!
Püsime terved,
Teie Honda Center Eesti meeskond.

Ajutised salongi lahtiolekuajad laupäeviti!

Austatud kliendid!

Uute piirangute valguses peame ka meie tegema enda salongis töökorralduse ning lahtiolekuaegade osas mõningased korrektuurid.

Ajutine graafik näeb ette, et oleme olukorras, kus peame märtsikuu laupäevadeks enda salongi uksed sulgema. Selleks, et hooaja alguses siiski olla ka nädalavahetusteti enda klientidele kättesaadavad avame eelbroneeringute süsteemi, selleks, et Teil oleks võimalik siiski jätkuvalt tuua enda mootorratas meie juurde hooldusesse või kätte saada enda ratas motohotellist. Teenindame korraga vaid ühte inimest, kontaktivabalt ja  eelbroneeringu alusel.

Täpsem info & broneerimine: info@hondacenter.ee

2021. aasta Gold Wing pressiteade

Honda Motor Europe

Honda täiendas oma mitmekülgset 2021. aasta mudelivalikut GL1800 Gold Wingi ja Gold Wing Touri uuendustega

 

  • Apple CarPlay™ ja Android Auto™ võimaldavad kasutada nutitelefoni
  • Parem helikvaliteet
  • Saadaval on kaks USB-C pesa
  • Touriga on pika vahemaa läbimine nüüd praktilisem ja mugavam
  • Suur pagasiruumi maht nädalavahetusel seiklemiseks: sabakohver mahutab nüüd 61 l
  • Uued seemis-/kunstnahast istmed ja mugavam tagaistme seljatoe nurk

 

Honda tervitab 2021. aastat matkamootorrataste lipulaeva GL1800 Gold Wing uuendustega.

Honda matkamootorrataste lipulaev Gold Wing sai uue kuue 2018. aastal märkimisväärse massivähenduse, topeltõõtshoobadega esihargi, uue lamav kuuesilindrilise mootori ja seitsmekäigulise topeltsiduriga käigukasti (DCT) võimalusega. Nüüd sõidab see 2021. aastasse parema heli ja kõlarite kvaliteediga. Selle staatus uue tehnoloogia eestvedajana on igati põhjendatud – mootorratas on varustatud tipptasemel funktsioonidega, nagu 7-tolline TFT-ekraan, gürokompassiga navigeerimine, Apple CarPlay™, Android Auto™, elektriline esiklaas, nutikas võti, neli sõidurežiimi, nõlvaltstardiabi ja HSTC (Honda valitav veojõu kontrollsüsteem Touri mudelitel), mis rõhutavad mudeli staatust uue tehnoloogia kasutuselevõtjana.

2021. aasta Gold Wing Tour on traditsioonilisematele ringreiside tegemise võimalustele lisanud pika vahemaa läbimise praktilisuse ja mugavuse. Sabakohvri maht on suurenenud 61 liitrini, mis on piisav kahe suure täiskiivri jaoks, ja mudelil on nüüd luksuslikud seemis-/kunstnahast istmekatted ning tagaistme seljatoe nurk on mugavam.

2021. aasta Gold Wing pakub Apple CarPlay™ ja Android Auto™ tuge, mis tähendab, et juht saab kasutada nutitelefonis olevat isikupärastatud teavet ja sisu, nagu telefoninumbrid ja muusika esitusloendid. Lisatud on Bluetooth-ühendus ja kaks USB-C pesa. Uued kerged kõlarid saavutavad suurepärase kvaliteediga ja kaasahaarava heli. Touri mudelitel on saadaval kaasreisija helilülitid, mis tagavad veelgi meeldivama sõidukogemuse. Lülitid asuvad parempoolse pakikorvi ülaosas ning võimaldavad reguleerida helitugevust, vahetada allikat ja valida järgmist lugu.

7-tolline täisvärviline TFT-vedelkristallekraan näitab heli- ja navigeerimissüsteemide teavet ning võimaldab valida sõidurežiime ja reguleerida vedrustust. Teavet näidatakse eri jaotistes ja funktsionaalses järjekorras, et juht näeks kogu vajalikku infot silmade minimaalse liigutamisega.

Navigeerimissüsteem kuvatakse näidikute keskel 7-tollisel täisvärvilisel TFT-vedelkristallekraanil ja see sisaldab gürokompassi, mis tähendab, et juhiseid näidatakse ka tunnelis. Samuti saab sõitmise ajal tühistada teekonnapunkte ja koju sõitmise juhiseid. Kaarte värskendatakse pidevalt ja need võimaldavad üksikasjaliku reisi kavandamiseks sisestada kuni 99 teekonnapunkti.

Gold Wingi kahel versioonil on erinevad silmapaistvad omadused, kuid mõlemad sobivad ideaalselt moodsale mootorratturile, kes soovib sõita sõidukiga, milles tehnoloogia ei tõuse esile, kuid on eksimatult olemas.

 

RUS:

Honda Motor Europe

Honda дополняет свою обширную линейку моделей 2021 года обновлениями GL1800 Gold Wing и Gold Wing Tour.

 

  • Пользование смартфоном через Apple CarPlay™ и Android Auto™
  • Улучшенное качество звука
  • Два разъема USB Type-C
  • Tour отличается повышенной практичностью и комфортом в дальних поездках
  • Большой багажный объем для путешествий в выходные; вместительность верхнего бокса увеличена до 61 л
  • Новая обивка сидений замшей/синтетической кожей, более удобный угол наклона спинки заднего сиденья

 

Honda начинает 2021 год с анонса обновлений своего знаменитого туристического флагмана GL1800 Gold Wing.

Знаменитый туринговый флагман Honda Gold Wing был полностью возрожден в 2018 году с радикальным снижением веса, передней подвеской на двойных поперечных рычагах, совершенно новым оппозитным шестицилиндровым двигателем и возможностью оснащения 7-ступенчатой коробкой передач с двойным сцеплением (DCT) — 2021 год он встречает с усовершенствованными динамиками и улучшенным качеством звука. Его не зря называют флагманом новых технологий, ведь он оснащен такими передовыми функциями, как 7-дюймовый TFT-экран, навигация по гирокомпасу, Apple CarPlay™, Android Auto™, электрическое ветровое стекло, управление с помощью интеллектуального ключа, 4 режима вождения, система помощи при трогании на подъеме и система управления крутящим моментом (HSTC) (для моделей Tour), что подтверждает его статус флагмана новых технологий.

С более традиционной туристической точки зрения Gold Wing Tour 2021 года выпуска обладает повышенной практичностью и комфортом для дальних поездок. Объем верхнего бокса увеличен до 61 литра, и в него теперь помещаются два больших мотошлема. Сиденье теперь оббито замшей/синтетической кожей, а спинка заднего сиденья имеет более удобный угол наклона.

Gold Wing 2021 года выпуска совместим с Apple CarPlay™ и Android Auto™, чтобы водитель мог пользоваться персонализированной информацией и контентом со своего смартфона, такими как номера телефонов и музыкальные плейлисты. Добавлена возможность подключения по Bluetooth и предусмотрены два разъема USB Type-C. Недавно модернизированные легковесные динамики обеспечивают превосходное качество звука. Для более приятных поездок в моделях Tour пассажир тоже может управлять аудиосистемой с помощью переключателей вверху справа на багажнике — регулировать громкость, переключать источник и быстро перематывать трек вперед.

Вся информация аудиосистемы, навигационной системы, управления режимами вождения и регулировки подвески выводится на 7-дюймовый полноцветный жидкокристаллический TFT- дисплее. Экран разделен на сегменты, в которых информация выводится в очень функциональном порядке, чтобы водитель мог следить за всеми необходимыми данными с минимальным движением глаз.

Информация системы навигации выводится на 7-дюймовом полноцветном жидкокристаллическом TFT-дисплее по центру приборной панели. Благодаря наличию гирокомпаса навигация не прерывается даже в туннелях. Водитель также может отменить любую точку маршрута или команду «возвращения домой» во время езды. На обновленных картах в маршрут можно добавлять до 99 остановок для подробного планирования путешествия.

У каждой из двух версий Gold Wings своя особая аура — это идеальные варианты для современного мотоциклиста, который ищет мощный мотоцикл с передовыми технологиями и сдержанным, но запоминающимся внешним видом.

HONDA ANNOUNCES PLANS FOR 2021 MOTORCYCLE MOTORSPORTS ACTIVITIES

HONDA’S PARTICIPATION IN WORLD CHAMPIONSHIP RACING AND DAKAR RALLY 2021 –

December 10, 2020 – Honda announced its plans for participation in FIM*1 motorcycle motorsports world championship racing series for the 2021 season and the Dakar Rally 2021, through an online event held by the company. Honda aims to win the world’s major titles through its Honda Racing Corporation (HRC) operated factory teams*2, and its satellite teams*3.

 

In 2020, Ricky Brabec gave Honda its first Dakar victory in 31 years by winning the Dakar Rally 2020, held for the first time in Saudi Arabia. In FIM Road Racing World Championship series racing, in which Honda has participated since 1959, Jaume Masia won the Moto3 class race in Round 12, giving Honda its 800th victory in the series. In the premier class of the FIM Motocross World Championship series, Tim Gajser claimed back-to-back titles for his third overall championship, and in the FIM Trial World Championship series, Toni Bou won his 14th premier class title in as many years.

 

In 2021, Honda will aim to dominate each premier class in road, motocross and trial championships through its HRC factory teams. HRC will also compete in premier production bike racing series, the FIM Superbike World Championship series, and aim to defend its Dakar crown in the 2021 edition. In the FIM Endurance World Championship series, Yuki Takahashi, winner of the new ST1000 class in the 2020 MFJ*4 All Japan Road Racing Championship (JRR), will join F.C.C. TSR Honda France. In the AMA*5 SuperCross World Championship 450SX class, American Honda’s factory team “Team Honda HRC” will continue to race.

 

Racing is Honda’s driving force, and by competing in the various racing series, its technology and associates are taken to the next level, and it‘s racing spirit and newly developed technologies are applied to many of its products. Honda will continue, through its products, services and racing, to make its dreams come true with its customers, in the spirit of its corporate slogan “The Power of Dreams.”

 

*1 FIM: Fédération Internationale de Motocyclisme

*2 Factory teams: Teams operated by motorcycle manufacturers

*3 Satellite teams: Teams receiving bike and technical support from manufacturers

*4 MFJ: Motorcycle Federation of Japan

*5 AMA: American Motorcyclist Association
Honda’s 2021 Participation in Motorcycle World Championship Racing

 

FIM Road Racing World Championship Series (MotoGP)

<MotoGP Class>

Team Machine No. Rider Age Nationality 2020 results
Repsol Honda Team

*6

RC213V

*6

93 Marc Márquez

*6

27 Spain MotoGP

44 Pol Espargaro

29 Spain MotoGP 5th
LCR Honda IDEMITSU 30 Takaaki Nakagami

28 Japan MotoGP 10th
LCR Honda CASTROL 73 Alex Márquez

24 Spain MotoGP 14th

*6 Team ☆ indicates factory team, machine ☆ indicates factory bike, rider ☆ indicates HRC rider

 

<Moto2 Class>

Team Machine No. Rider Age Nationality 2020 results
IDEMITSU Honda Team Asia KALEX 35 Somkiat Chantra 21 Thailand Moto2

25th

79 Ai Ogura 19 Japan Moto3

3rd

 

<Moto3 Class>

Team Machine No. Rider Age Nationality 2020 results
Honda Team Asia NSF250RW

19 Andi Farid Izdihar 23 Indonesia Moto2

30th

92 Yuki Kunii 17 Japan Moto3

27th

 

FIM Superbike World Championship Series (SBK)

Team Machine No. Rider Age Nationality 2020 results
Team HRC

CBR1000RR-R FIREBLADE SP

19 Álvaro Bautista

36 Spain SBK

9th

91 Leon Haslam

37 U.K. SBK

10th

 

FIM Endurance World Championship Series (EWC)

Team Machine No. Rider Age Nationality 2019-2020 results
F.C.C. TSR Honda France CBR1000RR-R FIREBLADE SP 5 Josh Hook 27 Australia EWC

3rd

Mike Di Meglio 32 France
Yuki Takahashi 36 Japan JRR ST1000

Champion

 

 

FIM Motocross World Championship Series (MXGP)

Team Machine No. Rider Age Nationality 2020 results
Team HRC

CRF450RW

243 Tim Gajser

24 Slovenia MXGP

Champion

43 Mitchell Evans

22 Australia MXGP

14th

 

AMA SuperCross World Championship Series (450SX)

Team Machine No. Rider Age Nationality 2020 results
Team Honda HRC CRF450R 94 Ken Roczen 26 Germany 450SX

3位

23 Chase Sexton 21 U.S.A. 250SX EAST

Champion

 

FIM Trial World Championship Series (TrialGP)

Team Machine No. Rider Age Nationality 2020 results
Repsol Honda Team

Montesa

COTA 4RT

1 Toni Bou

34 Spain TrialGP

Champion

7 Takahisa Fujinami

40 Japan TrialGP

7th

 

  • The Dakar 2021
Team Machine No. Rider Age Nationality 2020 results
Monster Energy Honda Team

CRF450

RALLY

1 Ricky Brabec

29 U.S.A. Dakar 2020

Champion

4 José Ignacio Cornejo

26 Chile Dakar 2020

4th

47 Kevin Benavides

31 Argentina Dakar 2020

19th

88 Joan Barreda

37 Spain Dakar 2020

7th

2021 CRF300L ja CRF300 RALLY

Honda Motor Europe

Pressiteade, teisipäev, 1. detsember 2020

 

2021 HONDA CRF300L

 

 

 

Uusi Honda kergeid kaheotstarbelisi mootorrattaid CRF300L ja CRF300 RALLY on märkimisväärselt uuendatud

 

  • Pikema kolvikäiguga 286 cm3 mootor toodab 10% rohkem võimsust ja 18% suuremat pöördemomenti
  • 4 kg kergem tühimass tähendab 13% paremat võimsuse ja massi suhet
  • Uus raam, suurema käigupikkusega vedrustus, suurem kliirens, uuendatud sõiduasendi geomeetria ja sõiduasend parandavad juhitavust ning erksust igasugusel maastikul
  • Mõlemal mudelil on uus terav LCD-ekraan
  • 2,7 liitrit suurem kütusepaagi maht CRF300 RALLY puhul ning suurendatud mugavus pikamaasõiduks ja madalamale viidud iste

 

 

  1. aastal kogu Euroopas turule tulnud CRF250L on vaikselt ja järjekindlalt tõestanud kerge kaheotstarbelise mudeli igakülgset väärtust ja meeldivust. 2017. aastal liitus sellega otse Dakari rallilt saabunu välimusega CRF250 RALLY, mis keskendus kaugematele seiklustele. 2021. mudeliaastal tehakse mõlemale mootorrattale olulisi uuendusi, mille aluseks on uus võimsam jõuallikas, mis on paigutatud tunduvalt kergemale raamile, parandades võimsuse ja massi suhet märkimisväärselt 13%.

 

Nüüd 286 cm3, EURO 5 nõuetele vastav, vesijahutusega, DOHC, neljaklapiline, ühesilindriline mootor arendab tippvõimsust 20,1 kW 8500 p/min juures ja tänu pikemale kolvikäigule 18% suuremat ehk 26,6 Nm pöördemomenti 6500 p/min juures (kuni 18,2 kW 8500 p/min juures / 22,6 Nm 6750 p/min juures). Mootori „hingamist“ on parandatud tänu uuele sisselaskenukkvõlli ajastusele ning uuendatud sisse- ja väljalaskesüsteemidele. Lühemad ülekandearvud esimese viie käigu puhul suurendavad suurema pöördemomendi ja võimsuse pakutavaid hüvesid, samas kui 6. käik on pikem, et suurel kiirusel sõitmine oleks pingevabam. Assisteeriv- / läbilibisev sidur juhib nüüd tagaratast ja pakub 20% väiksemat koormust sidurilingile.

Uue konstruktsiooniga terasest pooltopelt-toruraam, alumiinumist kiige ja alumine link on aidanud üldmassi 4 kg võrra vähendada ning on reaktsiooni ja tunnetuse parandamiseks uuendatud jäikustasakaaluga – külgsuunas painduvam. Suurema käigupikkusega vedrustusele (10 mm ees / 20 mm taga CRF300L-i puhul ja 10 mm ees CRF300 RALLY puhul) ja suuremale kliirensile lisaks on juhitavuse geomeetriat üksikasjalikult sobivaks reguleeritud.

CRF300L-i värskele konkreetsele kerele on iseloomulik kitsam 7,8-liitrine kütusepaak ja õhem iste ning uus kergemini loetav püstine LCD-näidikupaneel. Ka sõiduasendit on täiustatud, et juhtimine oleks kergem – juhtrauda on veidi tahapoole tõmmatud ning jalatoed paiknevad madalamal ja tagapool. Istme kõrgus on suurenenud 5 mm võrra 880 mm-ni.

CRF300 RALLY 885 mm kõrgune laiem kummipatjadel iste on nüüd 10 mm madalamal; kütusepaak on 2,7 liitrit suurem ehk 12,8 liitrit. Juhtraua sees on raskused vibratsiooni vähendamiseks ja jalatoed on kaetud kummiga, peale selle on LED-märgutuled nüüd vastupidavuse tagamiseks paindlikult kinnitatud.

CRF300L ja CRF300 RALLY on endiselt ülimalt praktilised, universaalsed ja kaheotstarbelised mootorrattad, mis põhinevad algsel valemil. Tänu 2021. aasta täiustustele on need rohkem kui kunagi varem valmis toime tulema kõiksugu katsumustega – nii linnas kui ka üle kogu maailma.

 

2021 CRF300 Rally