Sooduspakkumised

  • TRX420FE1

    TRX420FE1

    Ülihea veojõud.

    Juba aastaid on Honda FourTrax Rancher 4×4 ES tuntud tõsisest tööloomast ATV-na, mis pakub ohtralt rõõmu ka kasutamisel vaba aja veetmise otstarbel. Terve rida uusi raamielemente võimaldasid suurendada kombineeritud kandevõimet 120 kg võrra ja pikema käiguga vedrustus on muutnud hea asja veelgi paremaks.

    Kategooriad: ,
  • CRF450L

    CRF450L

    2019. aasta CRF450R saab tippvõimsust ja väändemomenti oluliselt juurde ning paranenud on jõudlus kõikidel pööretel; samuti on sellel kolmeastmeline HRC Launch Control, lisaks vastupidavusele keskenduvatele uuendustele. Raamil esineb kohendatud vedrustuse seadistamist, igasuguseid kaalu säästvad uuendusi ja uus Renthal Fatbar juhtraud. Suutelisus väljuda stardiväravast esimesena ja püstitada välkkiireid ringiaegu on CRF450R-i peamine mõte olnud viimased kaks aastat. 19YM mudelil suureneb jõudlus veelgi; mootorist on pigistatud välja rohkem võimsust ja väändemomenti, seda läbi HRC-põhise silindripea, sisse- ja väljalaske seadistamise – ilma juhitavust ohverdamata madalatel pööretel. Kolmeastmeline HRC Launch Control on lisandus, mis aitab igat juhti algajast eksperdini igal ajal stardipaugule pihta saama. Käiguandur võimaldab iga käigu jaoks konkreetseid süüteprogramme ning PGM-FI on optimeeritud pritsima kütust iga tsükli jooksul kaks korda. Õlipumba võimsust on suurendatud ning rekonstrueeritud on siduri tõukur ja surveplaat. Alumiiniumist kahe külgtalaga raam on põhimõtteliselt sama, kuid tehtud veidi kergemaks, nagu ka tagakiige. Uus esipidurisadul võtab gramme veelgi vähemaks. 49 mm Showa ümberpööratud esihargil kohendatud õli ja vedru/summutuse seadistused parandavad toimivust ning sellele lisaks on tagumine võnkesummuti saanud “Super Finish” töötluse ja ka kohendatud Pro-Link suhte. Uut Renthali painutatud juhtrauda saab nüüdsest kinnitada ette- ja tahapoole ülemisel traaversil.

  • BF 4

    BF 4

    Kompaktsete mootorite uus laine

    Meie kaasaskantavate mootorite uus tootevalik on rafineeritud, ümber konstrueeritud ja põhjalikult testitud, et tagada parim võimalik vastupidavus, jõudlus, tõhusus ja nauding.

    Kategooria:
  • HF 2417 HM

    HF 2417 HM

    Premium-klassi murutraktorid

    Ideaalsed suurte muruplatside, parkide ja spordiväljakute jaoks.
    Need murutraktorid on loodud selleks, et saaksite parima niitmis- ja kogumistulemuse mistahes seisus muru korral, nii et järele ei jääks niidetud liblesid ega niitmata kohti. Honda mootoritega murutraktorid lähevad alati hästi käima ja saavad takerdumata ja ummistumata hakkama ka rasketes tingimustes. Honda murutraktoritega saate muru hooldada kolmel moel: muru või lehti kokku kogudes, muru tagant välja suunates või multšimissüsteemi kasutades.

    Kategooria:
  • INTEGRA 750 ABS

    INTEGRA 750 ABS

    Uus Integra
    Tsiklisõit on ainukordne elamus. See muudab ahvatlevaks isegi esmaspäevahommikuse tööleminemise, rääkimata pikkade sõitudega kaasnevast põnevusest. Miks siis mitte viia individuaalsust kõrgemale tasemele?

    Uus 750-kuubikuline Integra on ainulaadne, ühendades ühes rattas kavalalt sportlikud omadused ja stiilse tsiklisõidu kombineerituna rolleri praktilisuse ja stiiliga.

    Kategooria:
  • CRF1000L Africa Twin

    CRF1000L Africa Twin

    CRF1000L Africa Twini projekti alguses oli olemas üks mootorratas, mis suutis oma mitmekülgse kasutatavuse, tasakaalu ja kasutusmugavusega nii maanteel kui ka maastikul pidevalt üllatada – algne XRV750 Africa Twin. Sellest sai väärtuslik teetähis isegi võrdluses tänapäevase seiklusrataste müriaadiga. Praegu sama nime kandval masinal ei pruugi algse mudeliga olla kuigi palju ühist, kuid see on pärinud mudeli XRV750 Africa Twin suurepärase olemuse ja vaimsuse.

    Kategooria:
  • CRF1000L Africa Twin Adventure S

    CRF1000L Africa Twin Adventure S

    TÕELINE SEIKLUS CRF1000L AFRICA TWIN

    Honda Africa Twin on juba 30 aastat olnud seiklusrataste etaloniks üle maailma. Erinev ei ole ka uusim mudel, ühendades enneolematu võimsuse, mugavuse ja juhitavuse. Seiklus ootab… Kas oled selleks valmis?

    Kategooria:
  • CB300R ABS

    CB300R ABS

    AINULT LIHA JA LUU

    Öeldakse, et vähem on rohkem. Kuskil ei ole see nii tõene kui uhiuue Honda CB300R mudeli puhul – Neo Sports Café mudelisarjast. Saavutades kaaluks vaid 143,5 kg kõikide vedelikega, teeb see vabalt pöörlev 286-kuubikuline vedelikjahutusega ühesilindriline mootor linnatänavatel endast võimsamatelegi tublisti silmad ette.
    41 mm ümberpööratud hark ning radiaal esipidurid ja rehvid õhkavad Sport Naked stiili, samas kui LCD-näidikuplokk ja täis-LED tuled tagavad algusest peale täieliku nähtavuse. CB300R võib oma kurvika katte alla peidetud 10-liitrise kütusepaagiga tankimata üle 300 km maha sõita.

    Kategooria:
  • NC750S ABS / DCT ABS

    NC750S ABS / DCT ABS

    Honda kasutajasõbralik igapäevaratas NC750S saab EURO 4 nõuetele vastavuse ja personaliseeritud värvivalikuga LCD-näidikud, lisaks kaks eriväljaande kahetoonilist värvikujundust koos LED-tuledega. Kaksiksiduriga ülekandega masin saab 3-astmelise spordirežiimi ja uued tarkvara värskendused nii manuaal- kui ka automaatkäiguvahetuse režiimis. Lühike, viisnurkse kujuga väljalaskesüsteemi summuti lisab masinale sügavamat tämbrit.

    Kategooria:
  • CB1000R ABS

    CB1000R ABS

    TEISTMOODI ELAJAS.

    Uhiuus Honda CB1000R on Neo Sports Café sarja põhimudel. Inspiratsiooni on saadud Sport Naked streetfighteri ja retro café võidusõitjate ühekssulatamisest ning tegemist on Honda legendiga, mis on ümber kujunenud ja taassündinud nüüdisaega.

    Kategooria:
  • GL1800 Gold Wing Tour

    GL1800 Gold Wing Tour

    Honda võrreldamatu matkamootorratas on legendaarse Gold Wing’i viimase evolutsiooni käigus saanud veelgi mitmekülgsemaks, seda mitte ainult seoses uute jõudluspiirangute edasinihutamisega matkarataste puhul, vaid tänu kogu matkamootorratta kontseptsiooni ümber loomisele. 2018. a Honda Gold Wing on ehituselt kompaktsem, kergem ja tehnoloogiliselt arenenum kui ükski varasem mudel, nõnda juhatab see sisse uue sõiduajastu koos pika nimekirjaga silmapaistvatest uuendustest, mis on mõeldud mugavuse ja soorituse parandamiseks nii juhi kui kaassõitja jaoks. Järgmine suurepärane seiklus algab siit.
    Sama mootori ja kerega on uus Gold Wing saadaval nii põhimudelina GL1800 Gold Wing kui ka ‘Tour’-variandina koos pealiskohvriga, mis pakub ka topeltsiduriga automaatkäigukasti ja turvapadjaga varustatud versiooni. Olenevalt variandist võib ratas olla eelmise mudeliga võrreldes kuni 48 kg kergem.

    Kategooria: