Sooduspakkumised

  • CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

    CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

    Africa Twin on teinud läbi arengu. Kergem, võimsam ja energilisem ning tipptehnoloogiast tulvil Africa Twin ja selle sõsarmudel Adventure Sports on läbinud põhjaliku uuenduskuuri, tänu millele on neil veelgi selgemalt äratuntav identiteet, et pakkuda mootorratturitele optimaalset varustust igasuguse tõelise seiklusega toimetulemiseks alates maastikurajast kuni läbi mandri kulgeva maratonini välja.

  • Monkey 125

    Monkey 125

    “Honda Monkey-ratas on vahest kõige laiemalt tuntud kui 1970-ndate ikoon, kuid esimest korda nägi see päevavalgust aastal 1961. aastal. Algselt Tokyo lõbustuspargi Tama Tech’i jaoks arendatud 49-kuubikuline laste mänguasi sai nii populaarseks, et arendati välja ka teedele sobiv versioon, mida 1963 hakati esialgu eksportima Ameerikasse ja Euroopasse

    Kategooriad: , ,
  • Super Cub C125

    Super Cub C125

    “Kõige esimene Super Cub C100 ilmus 1958, Honda eksistentsi 10. aastal. Selle disainisid Soichiro Honda ja tema kauaaegne äripartner Takeo Fujisawa ning nende väljendatud sõnum oli lihtne: “”pakkumaks rõõmu mängides inimeste elus kasulikku rolli””.

    Kategooriad: , ,
  • CRF450L

    CRF450L

    2019. aasta CRF450R saab tippvõimsust ja väändemomenti oluliselt juurde ning paranenud on jõudlus kõikidel pööretel; samuti on sellel kolmeastmeline HRC Launch Control, lisaks vastupidavusele keskenduvatele uuendustele. Raamil esineb kohendatud vedrustuse seadistamist, igasuguseid kaalu säästvad uuendusi ja uus Renthal Fatbar juhtraud. Suutelisus väljuda stardiväravast esimesena ja püstitada välkkiireid ringiaegu on CRF450R-i peamine mõte olnud viimased kaks aastat. 19YM mudelil suureneb jõudlus veelgi; mootorist on pigistatud välja rohkem võimsust ja väändemomenti, seda läbi HRC-põhise silindripea, sisse- ja väljalaske seadistamise – ilma juhitavust ohverdamata madalatel pööretel. Kolmeastmeline HRC Launch Control on lisandus, mis aitab igat juhti algajast eksperdini igal ajal stardipaugule pihta saama. Käiguandur võimaldab iga käigu jaoks konkreetseid süüteprogramme ning PGM-FI on optimeeritud pritsima kütust iga tsükli jooksul kaks korda. Õlipumba võimsust on suurendatud ning rekonstrueeritud on siduri tõukur ja surveplaat. Alumiiniumist kahe külgtalaga raam on põhimõtteliselt sama, kuid tehtud veidi kergemaks, nagu ka tagakiige. Uus esipidurisadul võtab gramme veelgi vähemaks. 49 mm Showa ümberpööratud esihargil kohendatud õli ja vedru/summutuse seadistused parandavad toimivust ning sellele lisaks on tagumine võnkesummuti saanud “Super Finish” töötluse ja ka kohendatud Pro-Link suhte. Uut Renthali painutatud juhtrauda saab nüüdsest kinnitada ette- ja tahapoole ülemisel traaversil.

  • BF 4

    BF 4

    Kompaktsete mootorite uus laine

    Meie kaasaskantavate mootorite uus tootevalik on rafineeritud, ümber konstrueeritud ja põhjalikult testitud, et tagada parim võimalik vastupidavus, jõudlus, tõhusus ja nauding.

    Kategooria:
  • HF 2622 HM

    HF 2622 HM

    Premium-klassi murutraktorid

    Ideaalsed suurte muruplatside, parkide ja spordiväljakute jaoks.
    Need murutraktorid on loodud selleks, et saaksite parima niitmis- ja kogumistulemuse mistahes seisus muru korral, nii et järele ei jääks niidetud liblesid ega niitmata kohti. Honda mootoritega murutraktorid lähevad alati hästi käima ja saavad takerdumata ja ummistumata hakkama ka rasketes tingimustes. Honda murutraktoritega saate muru hooldada kolmel moel: muru või lehti kokku kogudes, muru tagant välja suunates või multšimissüsteemi kasutades.

    Kategooria:
  • HF 2417 HM

    HF 2417 HM

    Premium-klassi murutraktorid

    Ideaalsed suurte muruplatside, parkide ja spordiväljakute jaoks.
    Need murutraktorid on loodud selleks, et saaksite parima niitmis- ja kogumistulemuse mistahes seisus muru korral, nii et järele ei jääks niidetud liblesid ega niitmata kohti. Honda mootoritega murutraktorid lähevad alati hästi käima ja saavad takerdumata ja ummistumata hakkama ka rasketes tingimustes. Honda murutraktoritega saate muru hooldada kolmel moel: muru või lehti kokku kogudes, muru tagant välja suunates või multšimissüsteemi kasutades.

    Kategooria:
  • CRF250L Rally

    CRF250L Rally

    CRF250 RALLY on ühtviisi valmis nädalalõpu seikluseks, pikamaasõiduks või igapäevaseks töölesõiduks tänu pikemale vedrustusele, suure kettaga ABS piduritele, suurepärasele ilmastikukaitsele, samuti CRF450 RALLY mudelist inspireeritud kerele ja muljetavaldavale läbisõidu ulatusele. Mootori suutlikus on kombineeritud ühtlase väändemomendiga madalatel pööretel koos märkimisväärse väändemomendiga kõrgetel pööretel.

    Kategooriad: ,
  • CRF1000L Africa Twin

    CRF1000L Africa Twin

    CRF1000L Africa Twini projekti alguses oli olemas üks mootorratas, mis suutis oma mitmekülgse kasutatavuse, tasakaalu ja kasutusmugavusega nii maanteel kui ka maastikul pidevalt üllatada – algne XRV750 Africa Twin. Sellest sai väärtuslik teetähis isegi võrdluses tänapäevase seiklusrataste müriaadiga. Praegu sama nime kandval masinal ei pruugi algse mudeliga olla kuigi palju ühist, kuid see on pärinud mudeli XRV750 Africa Twin suurepärase olemuse ja vaimsuse.

    Kategooria:
  • CB300R ABS

    CB300R ABS

    AINULT LIHA JA LUU

    Öeldakse, et vähem on rohkem. Kuskil ei ole see nii tõene kui uhiuue Honda CB300R mudeli puhul – Neo Sports Café mudelisarjast. Saavutades kaaluks vaid 143,5 kg kõikide vedelikega, teeb see vabalt pöörlev 286-kuubikuline vedelikjahutusega ühesilindriline mootor linnatänavatel endast võimsamatelegi tublisti silmad ette.
    41 mm ümberpööratud hark ning radiaal esipidurid ja rehvid õhkavad Sport Naked stiili, samas kui LCD-näidikuplokk ja täis-LED tuled tagavad algusest peale täieliku nähtavuse. CB300R võib oma kurvika katte alla peidetud 10-liitrise kütusepaagiga tankimata üle 300 km maha sõita.

    Kategooria:
  • CB1000R ABS

    CB1000R ABS

    TEISTMOODI ELAJAS.

    Uhiuus Honda CB1000R on Neo Sports Café sarja põhimudel. Inspiratsiooni on saadud Sport Naked streetfighteri ja retro café võidusõitjate ühekssulatamisest ning tegemist on Honda legendiga, mis on ümber kujunenud ja taassündinud nüüdisaega.

    Kategooria:
  • GL1800 Gold Wing Tour

    GL1800 Gold Wing Tour

    Honda võrreldamatu matkamootorratas on legendaarse Gold Wing’i viimase evolutsiooni käigus saanud veelgi mitmekülgsemaks, seda mitte ainult seoses uute jõudluspiirangute edasinihutamisega matkarataste puhul, vaid tänu kogu matkamootorratta kontseptsiooni ümber loomisele. 2018. a Honda Gold Wing on ehituselt kompaktsem, kergem ja tehnoloogiliselt arenenum kui ükski varasem mudel, nõnda juhatab see sisse uue sõiduajastu koos pika nimekirjaga silmapaistvatest uuendustest, mis on mõeldud mugavuse ja soorituse parandamiseks nii juhi kui kaassõitja jaoks. Järgmine suurepärane seiklus algab siit.
    Sama mootori ja kerega on uus Gold Wing saadaval nii põhimudelina GL1800 Gold Wing kui ka ‘Tour’-variandina koos pealiskohvriga, mis pakub ka topeltsiduriga automaatkäigukasti ja turvapadjaga varustatud versiooni. Olenevalt variandist võib ratas olla eelmise mudeliga võrreldes kuni 48 kg kergem.

    Kategooria:
  • CBR500R ABS

    CBR500R ABS

    – Uuel CBR500R mudelil on madal astmeline, ka reisijale ohtralt ruumi pakkuv sadul, mis sobib ideaalselt sõitmiseks nii linnaliikluses kui ka käänulistel mägiteedel. Sadul on töötatud välja nii, et see sobiks hästi väga erineva kehaehitusega ratturitele.
    – Tagaistuja käepidemed, mis on tugeva konstruktsiooniga, võimaldavad reisijal end tõhusalt kinni hoida, olles samas heaks kinnituspunktiks väiksemamõõduliste esemete kinnitamiseks.
    – Kaasaegne raam, millega on ühildatud Honda Pro-Link 9-astmelise jäikuse eelseadistusega ja 104mm käiguga tagavedrustus, võimaldab mugava kulgemise üle väiksemate ebatasasuste, amortiseerides samas tõhusalt suuremaid ebatasasusi, mis tõstab sõidumugavust ja parandab juhitavust.
    – CBR500R mudeli toekad ent stiilsed valuveljed on hõlpsalt puhastatavad, näevad head välja ja on CBR500R mudelit silmas pidades täiesti iseenesestmõistetavateks elementideks.
    – Eesmine 320mm lainelist tüüpi piduriketas ja 240mm tagumine piduriketas tagavad võimsa pidurdusjõu.
    – CBR500R mudeli ABS-süsteem reguleerib pidureid nii, et pidurdamine oleks olenemata olukorrast ideaalselt ühtlane ja ettearvatav.

    Kategooria: