Kirjeldus
Otsast otsani uhiuue Forza 125 sihvakas välisilme väljendab agressiivset sportlikku hoiakut ning dünaamilist ajakohast disaini ja teostust. Ergonoomiline disain pakub täiuslikku mugavust nii juhile kui ka kaassõitjale. Tuuleklaas on reguleeritava kõrgusega, et see sobiks maanteel ja ka linnas sõitmiseks. Istme all on küllaldaselt ruumi (48 l, millest piisab kahe täismõõdus kiivri mahutamiseks) ning kindalaekas on 12 V pistikupesa. Ratta parimate omaduste rõhutamiseks tuleb veel nimetada LED-lampidega varustatud esi- ja tagatuld, parktulesid ning numbrimärgivalgustust.
Kuid sealjuures on uusi olulisi lisandusi. Uuele tasemele on tõusnud nii tehnilised näitajad kui varustus: uus elektriline klaas liigub sujuvalt ja pakub kas täit kaitset tuule eest või vaba vaadet, samas kui kohendatud näidikud näitavad analoognäitude kõrval digitaalset lisainformatsiooni. Nii ees kui taga on nüüdsest LED suunatuled, istmealune panipaik on 5,5 liitrit senisest suurem ning Smart Key võimaldab ligipääsu lisavarustusena saadavale 45-liitrilisele pagasikastile.
Uut elektrilist esiklaasi saab sujuvalt reguleerida 140 mm ulatuses ning on mõeldud tuulekaitseks ja tuulemüra vähendamiseks.
Ees ja taga on nüüdsest LED suunatuled, mis ühtivad esi- ja tagatuledega.
Istme all on võimalik hoida kaht kogu nägu katvat kiivrit – panipaiga mahutavus on kasvanud 48 liitrilt 53,5 liitrile.
Eesmine vasak sisemine gondlitasku on lukustatav, kusjuures selle siseruumi saab sõitja soovi järgi muuta, et hoida seal näiteks telefoni või joogipudelit. Selles asub ka 12 V 1A laadimispesa.
Forza 125 Smart Key’ga saab lisaks pea süüteluku lülitamisele ja panipaikade lukustamisele esmakordselt Honda rolleri puhul hallata ka lisavarustusena saadavat 45-liitrist eemaldatavat pagasikasti.
Kohendatud näidikuteplokis on spidomeeter ja pöörete näidik esitatud kummalgi pool digitaalekraani, mida saab lülitada 3 režiimi vahel (lülitiga vasakul käepidemel); odomeeter, järelejäänud sõiduulatus ja hetke kütusekulu; reisi läbisõit, keskmine kütusekulu ja taimer; või õhutermomeeter ja aku andur.
- aasta mudeli väljanägemist on oluliselt muudetud. Kuigi julged disainilahendused on endiselt äratuntavalt Forza 125 moodi, on igat paneeli kohendatud selliselt, et anda rollerile veidi sujuvam, küpsem väljanägemine – ümaram, “töntsakama” olemisega esiots ja läbivalt veidi pehmemad disainilahendused.
Paigalseisust kiirendus on Forza 125-l kärme (0–200 m läbib kõigest 13,4 sekundiga), samas kui erksad keskmised pöörded annavad jõudlustundlikkuse tüüpilises 40–60 km/h linnakiiruse vahemikus. Sellega saab vabalt sõita kiirusel 90 km/h, maksimumkiiruseks on 108 km/h.
Idling Stop seiskab mootori automaatselt, kui roller on seisnud kolm sekundit tühikäigul ja pidurid on peal, ning käivitab otsekohe, kui keerata käepidemest gaasi peale.
Üks algseid Forza 125 püüdlusi on, et sõit bensiinijaama peaks keskmisele kasutajale ette tulema vaid korra nädalas, sellega seoses on pea 500 km tankimisvahemik võimalik tänu mootori kütusekulule, mis on ligikaudu 42,7 km/l (WMTC režiim), ja 11,5-liitrisele kütusepaagile.
Forza 125 kerge kaalu tõttu – kõigest 162 kg – on seda kõndimiskiirusel hõlbus ohjata ja lihtne parkida.
Kahe kanaliga ABS annab libedal pinnasel pidurdamisel lisakontrolli.