Armastatud mudelil CBR600RR on muljetavaldav ja palju võite saavutanud sugupuu. See mudel võitis FIM World Super Sports meistrivõistlused igal aastal vahemikus 2003–2008 ning uuesti aastatel 2010, 2012 ja 2014. Peale selle tuli CBR600RR võitjaks Asia Road Racing meistrivõistlustel aastatel 2012–2016 ja All-Japan Road Race meistrivõistlustel ST600-klassis aastatel 2003–2011 ning seejärel aastal 2013, 2014, 2016 ja 2019. Samuti osales selle mudeli mootor aastatel 2010–2018 Moto 2 sarjas.
600RR lahkus Honda Euroopa esindussalongidest 2017. aasta alguses, sest supersportmootorratastele hakati eelistama naked- ja seiklusmudeleid. Vahepealsetel aastatel on keskmise kaaluga sportmootorrataste kategooria taaselustunud ning 2021. mudeliaastal tuli CBR600RR Jaapanis ja Tais uuesti müügile.
Ja nüüd on aeg küps kõige puhtatõulisemate tänavalegaalsete sportmootorrataste naasmiseks Euroopasse. Tipptasemel MotoGP-st inspireeritud elektroonika ja aerodünaamikaga uus 2024. mudeliaasta CBR600RR on haruldane, kaunis ning pöördemaias neljasilindriline mootorratas, millele ei ole võrdset.
Ta on valmis joonistama elegantseid jooni nii maanteedel kui ka ringrajal ning pakkuma täiesti ainulaadset sõiduelamust.
HRC võistluspakett
HRC on välja töötanud CBR600RR võistluspaketi, mis suurendab mootori jõudlust, parandab käitumist ja haarduvust kurvis ning vähendab kaalu. See varustus on saadaval täiskomplektina ja mõeldud ainult ringrajal kasutamiseks. Kõik liiklusohutusega seotud elemendid on eemaldatud ning ECU, juhtmestik, plokikaanetihend, suur radiaator, võidusõidusummuti, esi- ja tagavedrustus ning pidurikettad on asendatud HRC-komplekti osadega.
Honda legendaarne supersportmootorratas naaseb Euroopasse 599 cc neljasilindrilise reasmootoriga, mille võimsus on 89 kW 14 250 p/min juures. Sellel mudelil on ka abi-/liugsidur ja standardvarustusse kuuluv kiirkäiguvaheti. Mudelitelt RC213V-S ja CBR1000RR-R Fireblade võetud elektroonikavarustusse kuulub süsteem Throttle By Wire, üheksaastmeline veojõukontroll Honda Selectable Torque Control (HSTC), tagarattal sõitmise abisüsteem Wheelie Control ja tagaosa ülestõusmise kontrolli süsteem Rear Lift Control. Sündmuste keskel asub kõiki süsteeme, sealhulgas kurvis toimivat ABS-i, juhtiv kuueteljeline inertsiaalandur (IMU) – täpselt nagu sõsarmudelil CBR1000RR-R Fireblade. Vaikimisi on sõidurežiime kolm, lisaks pakutakse kahte kohandatavat kasutajarežiimi mootori võimsuse, mootorpidurduse, HSTC ja tagarattal sõitmise abisüsteemi Wheelie Control reguleerimiseks. Šassii koosneb topelttalaga alumiiniumraamist, alumiiniumist õõtshargist, 41 mm Showa Big Piston USD-esikahvlitest ja Unit Pro-Link Showa tagumisest amortisaatorist. Neljakolvilised radiaalpaigutusega esipidurisadulad pakuvad pidurdusjõudu ja Honda Electronic Steering Damper (HESD) lisastabiilsust. Värviline TFT näidikupaneel pakub tänava-, ringraja- ja mehaanikarežiimi. Varustusse kuulub ka käigu kõrgemale vahetamise näidik ja ringrajataimer. Spetsifikatsioonid sisaldavad Honda hädapidurduse signaali (ESS) ja HISS-i (Honda Ignition Security System).