CBR1000RR-R Fireblade

CBR1000RR-R Fireblade ja CBR1000RR-R Fireblade SP

28 aasta vältel on sõnaühend ‘Honda Fireblade’ olnud sünonüümiks perfektsele juhitavusele, tasakaalule ning puhtale sõidumõnule. Aastal 2020 alustab Honda uue peatükiga Fireblade’i mainekas ajaloos, milleks on ‘’ Born to Race’’ ratas. Tugevalt inspireerituna mudelist RC213V MotoGP ja selle tänavalegaalsest versioonist RC213V-S, on uue, 2020. aasta mudeli CBR1000RR-R Fireblade jõuallikaks Honda seni kõige võimsam neljasilindriline ridamootor.

Kategooria:


Kirjeldus

CBR1000RR-R Fireblade ja CBR1000RR-R Fireblade SP

28 aasta vältel on kaubamärk Honda Fireblade olnud suurepärase juhitavuse, tasakaalu ja hea teelpüsivuse sünonüüm. Aastal 2020 alustab Honda Fireblade’i ajaloos uut peatükki uue mudeliga, mille nimi on Born to Race.

Tugevalt inspireerituna mudelist RC213V MotoGP ja selle tänavalegaalsest versioonist RC213V-S, on uue, 2020. aasta mudeli CBR1000RR-R Fireblade jõuallikas Honda seni kõige võimsam neljasilindriline reasmootor. Ehkki nii silindri läbimõõt kui ka kolvikäik on samad nagu mudelil RC213V-S, arendab 2020 CBR1000RR-R Fireblade 14 500 p/min juures maksimaalvõimsust 160 kW ning pööretel 12 500 p/min väändemomenti 112 Nm, kaaludes seejuures vaid 201 kg.

Mudelil CBR1000RR-R on ka SP-variant. See on komplekteeritud teise põlvkonna poolaktiivse vedrustusega, mis koosneb Öhlins Electronic Controli 43 mm NPX-kahvlist ja Öhlins TTX36 Smart-EC-tagaamordist, uuest neljakolvilisest Brembo Stylema radiaalkinnitusega esipidurisadulast ning samasugusest Brembo tagapidurisadulast, mida kasutatakse mudelil RC213V-S.

Mõlema variandi puhul toimib üliaerodünaamiline komplekt – millele on andnud tuule tiibadesse HRC mitmeid auhindu võitnud RC213V – paarisrakendis uue Boschi kuueteljelise IMU-inertsituvastusplokiga. See asendab varasemat viieteljelist plokki ning teeb erakordselt täpseid risti-, piki- ja pöördliikumisarvutusi, et senisest veelgi detailsemalt hõlbustada mootorratta juhitavust ja käsitsetavust igas olukorras.

Kooskõlas Honda raskuskeskmefilosoofiaga on nii CBR1000RR-R Fireblade’il kui ka CBR1000RR-R Fireblade SP-l ülikerge Akrapovici summuti. Mõlemad on saadaval kahes värvitoonis: HRC-teemaline Grand Prix Red ja Matte Pearl Black.

Failinimi Tüüp Maht
23YM Supersport Category Brochure application/pdf 3 MB

Tooteinfo

Mootor
Tüüp Vedelikjahutusega 4-takti 16-klappi, DOHC, rida 4
Kubatuur (cm3) 999cm3
Läbimõõt x Käik (mm) 81 x 48,5 mm
Surveaste 13:01
Võimsus kW / pmin 160kW/14,500min-1
Max väändemoment Nm/pmin 113Nm/12,500min-1 (95/1/EC)
Toitesüsteem Sissepritse
Käivitus Elektristarter
Jõuülekanne
Käigukast 6 käiku
Peaülekanne Kettülekanne
Mõõdud (LxWxH)
Pikkus (mm) 2100mm
Laius (mm) 745mm
Kõrgus (mm) 1140mm
Teljevahe (mm) 1455mm
Sadula kõrgus (mm) 830mm
Kliirens (mm) 115mm
Kütusepaagi maht (l) 16L
CO2 heitkogused (g/km)
Kütusekulu (l/100km) 16
Rehvid
Ees 120/70-ZR17
Taga 200/55-ZR

Hinnakiri

2022 CBR1000RR-R FIREBLADE 160kW/14,500min-1 (95/1/EC)                                  23 090,00 EUR
2022 CBR1000RR-R FIREBLADE SP 160kW/14,500min-1 (95/1/EC)                            27 190,00 EUR
2022 CBR1000RR-R FIREBLADE SP Anniversary 160kW/14,500min-1 (95/1/EC)     28 190,00 EUR

Lisavarustus

1BR_SUPERSPORT_ACC_2021 _PRICED