Kirjeldus
Neile motosõpradele, kes on 125-stest välja kasvanud või omavad A2 kategooria juhtimisõigust, on täiskatetega kahesilindriline CBR500R mudel heaks võimaluseks tunnetuse saamiseks suurest sportrattast. Samas ei jäta see tsikkel külmaks ka kogenud motosõpru, kes otsivad alternatiivi suurematele sportlikele tsiklitele.
Kiire, ökonoomne, taskukohane ja palju elevust tekitav CBR500R on ideaalseks astmelauaks sisenemisel suurte sportlike mootorrataste maailma. See mootorratas pakub rõõmu kõrgest koostekvaliteedist ning uhkust tsikli omamisest, mis kestab.
Sõiduasend CBR500R sadulas on sportlik, kuid mitte liialt agressiivne, et osutuda koormavaks igapäevastel linnasõitudel või sõitmisel kurvilistel mägiteedel.
Honda ülipopulaarse trio – CB500F, CBR500R ja CB500X – 2022. aasta mudeliversioonid saavad uuendatud mootori ja raami, mis parandavad veelgi nende laialdast atraktiivsust nii uute kui ka kogenud sõitjate seas.
Neljasilindrilistelt keskmise kaaluga mudelitelt CB650R ja CBR650R pärinevad uued Showa 41 mm SFF-BP USD kahvlid on uue esiosa kujunduse silmapaistvamad osad, mis pakuvad paremat juhitavust ja sõidukvaliteeti. Need on nüüd mudelitel CB500F ja CBR500R kokku sobitatud kergemate Y-kodaraga alumiiniumvelgedega, mille juurde kuuluvad uued 296 mm lainelised topelt-esikettad ning radiaalse paigutusega Nissini pidurisadulad.
Kõigil kolmel põneval ja säästlikul masinal on uus kergem kiik, mis on pööramisel jäigem, kuid külgsuunas paindlikum, et parandada juhitavust ja kurvide võtmist. Iga masina südames olev jõuline 500 cm3 mootor toodab A2 kategooria juhiloa omanikule lubatud maksimaalse 35 kW võimsuse, ent 2022. aastaks on sel uued PGM-FI elektroonilise sissepritse seadistused, et parandada veelgi pöördemomendi tunnetust ja üldist iseloomu.