Hornet CB750 ABS

Honda uus Hornet näitab teravust. Oma klassi parim võimsuse ja massi suhe on saavutatud 67,5 kW ja 75 Nm mootoriga, mis paneb liikuma 190 kg kaaluva kere, kus pole grammigi üleliigset massi. Uus kaheksaklapiline kahe paralleelse silindriga mootor pakub särtsu kõrgetel pööretel ja küllaldaselt kasutusmugavust ka keskmistel pööretel. Sellele on lisatud uus ülikerge raam, mis tagab eriti väleda külgsuunalise jõudluse ja möirgava kiirenduse vaid hetkega. Throttle By Wire (TBW) pakub kolme sõidurežiimi ja kolmeastmelist veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control (HSTC) koos sisseehitatud tagarattal sõitmise abisüsteemiga Wheelie Control, samuti mootorpiduri ja võimsuse kolme taset. Uuel raamil on Showa täisvedrustus: 41 mm Separate Fork Function Big Piston (SFF-BPTM) USD kahvlid ja Pro-Linki kaudu töötav tagumine amortisaator. Kaks radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulat pidurdavad tugevalt. Esmaklassilise varustuse hulka kuuluvad 5-tolline TFT-näidikupaneel, Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteem (HSVC), täielikult LED-lampidega tuled, suunatulede automaatne väljalülitus ja hädapidurduse signaali (ESS) tehnoloogia. Saadaval on ka A2 juhiloale mõeldud versioon.

Kategooriad: ,


Kirjeldus

Horneti uus mootor mahutab väikesesse ruumi palju Honda tehnilist võimekust. Põhinäitajad: 755 cm³ kahe paralleelse silindriga mootor, tippvõimsus 67,5 kW ja pöördemoment 75 Nm. Märgmassiga 190 kg on sel klassi parim võimsuse ja massi suhe 0,36 kW/kg / 2,81 kg/kW.

Kompaktsed, võistlusmudelist CRF tuletatud universaalse nukkvõlliga kaheksaklapilised silindripead kasutavad allavooluõhu sisselaskeavasid ja õhukanalit Vortex Flow Duct, et tagada optimaalne põlemine. 270° faasinurgaga väntvõll lisab tunnetust ja iseloomu; põhiülekanne on ühtlasi ka tasakaaluvõlliks, samal ajal kui abi-/liugsidur haldab kuuekäigulist käigukasti. Elektroonilised juhiabisüsteemid hõlmavad tänu digigaasile Throttle By Wire (TBW) kolme sõidurežiimi (lisaks režiim USER), kolmeastmelist veojõukontrolli Honda Selectable Torque Control (HSTC), tagarattal sõitmise abisüsteemi Wheelie Control ning kolmeastmelist mootori võimsuse ja mootorpiduri reguleerimist.

Uue mootori potentsiaali maksimeerimiseks on see paigutatud täiesti uude teemandikujulisse terasraami, mis on tänu torude paksuse ja jäikuse optimeerimisele äärmiselt kerge. Parima väleduse ja sõidumugavuse tagamiseks on vedrustus tippkvaliteediga: kasutatud on Showa 41 mm SFF-BPTM USD kahvleid ja Pro-Linki kaudu töötavat tagumist amortisaatorit. Kaks radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulat pidurdavad kindlalt ning rehvide suurus tagab täiusliku haarduvuse ja väleduse: 120 mm ristlõikega esirehvid on sobitatud 160 mm tagarehvidega.

Ulatusliku tehniliste andmete loendi eesotsas on 5-tolline värviline TFT-ekraan, mis pakub väljendusrikast teavet ja kõigi süsteemide juhtimist ning Honda nutitelefoni hääljuhtimissüsteemi ühenduvust nii Androidi kui ka IOS-i seadmetega. Kõik tuled on LED-lampidega, suunatuled lülituvad automaatselt välja ja neile on lisatud ka hädapidurduse süsteem (ESS).

Hornetile on saadaval lai valik lisatarvikuid, mida saab omaniku eelistuste ja kasutamise järgi isikupärastada.

Kiirkäiguvaheti pakub agressiivse sportliku sõidu või rahulikuma kulgemise korral kiireid täisgaasiga üleslülitusi ja sidurita allalülitusi koos automaatse gaasi vabastamise funktsiooniga. Hoova tundlikkust saab vastavalt eelistusele kohandada kolmes astmes.

Tagaistme kate lisab sportlikku stiili, samas kui õmblustega juhiiste (halli/mustaga uus kujundus) väljendab esmaklassilist atraktiivsust ja suurendab mugavust. Uued on ka alumiiniumist juhtraua otste raskused, juhtraua ülemise klambri hoidik, putukakaitse, veljetriibud, juhi jalatoed ja kukkumispunnid.

Samuti ei ole unustatud ka praktilisust. Kütusepaagi- ja istmekott pakuvad mugavust pehme pagasi jaoks, samas kui uue disainiga tagumine kandekott pakub turvalisust kõvale pagasile. Sõitja mugavuse tagamiseks on saadaval ka soojendusega käepidemed.

Et asi oleks omaniku jaoks lihtne, on saadaval kolm paketti, mis koondavad lisatarvikud kenasti kokku.
PAKETT SPORT Kiirkäiguvaheti, putukakaitse, tagaistmekate ja sõitja jalatoed.
PAKETT STYLE Juhtraua otste raskused, juhtraua ülemise klambri hoidik, kütusepaagi padi, veljetriibud ja kukkumispunnid.
PAKETT TOURING Tagumised pagasikotid, kütusepaagi kott ja istmekott.

Failinimi Tüüp Maht
23YM Hornet Kataloog application/pdf 1 MB
23YM Street & Touring Category Brochure application/pdf 6 MB
Honda CB750 Hornet 23YM Accessory Line-Up application/pdf 1 MB

Hinnakiri

Võimsus kW / pmin Maksumus*

EUR sis. km 22%
2023 HORNET CB750 ABS 67,5kW/9,500min-1 (95/1/EC) 8 428,00

 

* Soovituslikud jaemüügihinnad.

Tehnilised andmed

Tüüp Vedelikjahutusega, 4-takti, rida-2
Kubatuur (cm3) 755 cm3
Võimsus kW / pmin 67,5kW/9,500min-1 (95/1/EC)
Max väändemoment Nm/pmin 75Nm/7,250min-1 (95/1/EC)
Jõuülekanne
Käigukast 6-käiku
Peaülekanne O-rõngastega kett
Mõõdud (LxWxH)
Pikkus (mm) 2090mm
Laius (mm) 780mm
Kõrgus (mm) 1085mm
Teljevahe (mm) 1420mm
Sadula kõrgus (mm) 795mm
Kliirens (mm) 140mm
Kütusepaagi maht (l) 15,2L
CO2 heitkogused (g/km) 100
Kütusekulu (l/100km) 4,35
Vedrustus
Ees Showa 41 mm SFF-BPTM USD kahvlid, 130 mm käik
Taga Üks amortisaator, Pro-Linki õõtshoob, 150 mm käik
Veljed
Ees 5 Y-kodaraga valualumiiniumist
Taga 5 Y-kodaraga valualumiiniumist
Rehvid
Ees 120/70-ZR17
Taga 160/60-ZR17
Pidurid
Ees Kaks 296 × 4 mm piduriketast koos Nissini radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulatega
Taga Üks 240 × 5 mm piduriketas koos ühe kolviga pidurisadulaga
Raam
Järeljooksu nurk 25°
Järeljooks 99mm
Tühikaal 190kg
Pöörderaadius 2,7m