CMS HELMETS 2019 kollektsioon salongis!

Meie salongi on kohale jõudnud 2019 aasta CMS Helmets kiivrite kollektsioon.

CMS Helmets on üks viimaseid ettevõtteid mis tegutseb veel Euroopas, Portugalis. Ettevõte on tegutsenud nüüdseks rohkem kui kolmkümnend aastat ja nende aastate jooksul on omandatud suures mahus kogemusi, mis kõik pakuvad mootorratta sõitjale tõelist ohutust. CMS Helmets tegutseb teadmiste, entusiasmi ja kire võtmes, kasutades tänapäevast tehnoloogiat turvalisuse tagamiseks.
CMS kiivrid on kerged – kasutatud on uuenduslikke materjale. CMS tagab, et sõitjal oleks kiivris hea ventilatsioon ja samaaegselt oleks kiiver ka mugav, seda eriti just pikematel sõitudel.

Tule proovi ning veendu CMS kiivri mugavuses!

UUED TEENUSED!

Lisasime paar uut teenust ja võimalust meie nimekirja.

 

Uue teenusena pakume mootorratta tava- ja kuldpesu.

TAVAPESU – (pesuaine, survepesu, kerge ketipesu ja lõpetuseks keti õlitamine) 36€.

Kestvusega 45minutit.

KULDPESU – (põhjalik käsipesu pesuainega, ketipesu, vaha, kuivatus ja keti õlitamine) 76€.

Kestvusega 1,5H-2H.

 

Lisaks pakume veel ka mootorratta/rolleri renti, kui tuua enda ratas meie juurde hooldusesse või remonti.

Pakume võimalust rentida kas CB300R või Forza 125.

Rendiperiood kuni 4 tundi või kuni 150km.

Renditasu 36€

 

KOHTUMISENI!

Sinu Honda Center Eesti!

Mobius X8

Mobius X8 põlvekaitsmed.

Tutvustame teile põlvekaitsmeid, mis on oma klassis hinna ja kvaliteedi suhtelt kindlasti üks parimaid investeeringuid.

Mis aga teeb Mobiuse niivõrd heaks?

Kindlasti on üks esimesi argumente sile ning küllaltki sale sisekülg. Kui enamikel põlvekaitsmetel on sisekülg põlve juurest väljaulatuva liigendiga, mis hakkab küllaltki kiiresti pükse lõhkuma, siis Mobius pakubki siledat sisekülge. Sile sisekülg garanteerib ka parema ratta tunnetuse, sest võimaldab sõitjal olla sääre ja eelkõige põlvedega rohkem mootorrattale lähedal.
Teiseks argumendiks, mis räägib Mobiuse poolt on kindlasti vastupidavus. Kui osad põlvekaitsmed kipuvad ajajooksul liigendist loksuma kasutamise ja järeleandmise tagajärjel, siis Mobius on liigendid teinud metallist, mis ei võimalda liigendi kulumist ja lõdvenemist.
Mobius kaitseb põlve kolmel eritasandil: ei lase põlvel minna tagurpidi kukkudes. Selle tarvis on põlvelukk. Lisaks küljesidemete kaitse, mis ei lase põlvel kukkudes külgedele liikuda ning muidugi ka üleüldine kukkumis- ja põrutuskaitse.

Salongis on kohapeal olemas meil nii S,M kui ka L suurus, kuid tõsise vajaduse korral saame tellida ka XS või XL suurust, kuid seda vaid reaalse järeleproovimise tulemusel.
Lisana pakub Mobius ka vahepatju: 5mm, 7,5mm ja 10mm läbimõõduga, millega saab veel lisaks põlvekaitset individuaalsemalt sobivamaks muuta.

Olete oodatud proovima!

 

Africa Twin DCT on kohal!

2019 aasta Africa Twin DCT (topeltsiduriga automaatkäigukast) uues värvilahenduses on leidnud tee meie salongi!
 
Uuel mudelil on olemas juba varasemast tuttavaks saanud varustuselemente, mille alla kuulub näiteks ”Throttle By Wire” ehk elektrooniline gaas, millel on pakkuda neli eri sõidurežiimi (linn, asfalt, kruus ja kasutajast lähtuv) mis lubab kohandada mootori iseära teeoludega sobivaks.
 
Saadaval on ka laiendatud valik Honda Valitav Veojõu Kontrolli (HSTC) variante.
 
Kompaktne ja kergekaalulisem disain lisab vabadust ning kontrolli.
 
Oled oodatud tutvuma ühe seiklusrataste kategooria tõelise lipulaevaga meie salongi!

Sparta treeningpäev II

09.02 laupäeval, Sparta spordiklubi, kell 11:00 koos Juss Laansooga!

Oleme koostöös Sparta spordiklubiga valmis pannud teile ühe tõeliselt informatiivse ja praktilise treeningpäeva jõusaalis:

‘’ MOTOKROSSISÕITJA FÜÜSILINE JA VAIMNE TREENING ,,

See koolitus on sulle, kui soovid :

– Enda treeningute rõhuasetuse seada motokrossist lähtuvaks;
– Parandada enda senist vormi ja tulemusi;
– Õppida oma keha kuulama kõige raskematel pingutus- ja pingehetkedel;
– Omandada teadmisi mitte üksnes treeningutest, vaid ka toitumisest mis on igal spordialal spetsiifiline;
– Veeta üks tõeliselt mõnus päev koos heade treenerite ja toreda seltskonnaga ning miks mitte muuta selline kokkusaamine omavahel tulevikus iganädalaseks motivatsioonipaketiks teineteistele. Sest koos jõuame me rohkem!

Oleme päeva planeerinud teha nii kolme-nelja tunni pikkuse, mille sisse mahutame nii alguses teoreetlist juttu kui ka suures ulatuses reaalsete harjutuste ette näitamist.

Saate teada kuidas, millal ja miks mingeid harjutusi teha ja kuidas keha ning vaim omavahel koostööle suunata.

Käime läbi järgnevad alateemad :

– Üleüldine vundament;
– Kere vormimine mootorratta sõiduks;
– ‘’Arm pump’’ – mis rohi selle vastu olemas on ja kuidas seda vähendada?
– Ajutegevus pingutushetkel;
– Pulsi reguleerimisest koormushetkedel;
– Ettevalmistused võistluspäeval : õige ”mind-set” ennem starti ja soojendus;
– Madalpulsi treeningud;
– Toitumine;
– Toidulisandite vajalikkus treeningu eel ja treeningutel.

LISAKS! Saavad osalised endaga kaasa soovituslikud/näitlikud nädalakavad!

Treeningpäev leiab aset 09.02 laupäeval algusega 11:00 Spartas, mida viib läbi Juss Laansoo!

Hind koolitusel: 89€

Oled koos sõbraga oodatud motokrossisõitjale spetsialiseerunud (grupi)personaaltreeningule!

Registreerida saad ennast: kristel.randpere@hondacenter.ee

Võtame vastu treeningule maksimaalselt 10 osalejat, et saaksime võimalikult individuaalselt läheneda kõigile osalejatele!

Kohtumiseni!

Honda ATV konksuga pakkumine!

Honda ATV konksuga pakkumine! Vints, konks, sahk ja käepidemesoojendused tasuta kaasa koos TRX500FE1 ostuga!

Lisaks pakume talvekampaaniana TRX500FA6-le kaasa TASUTA Bronco GenII vintsi koos ette kinnituva saha adapteriga!

VABAD KOHAD!

Anname teada, et vabanenud on kaks kohta järgmisel kuul toimuvale amordikoolitusele.

 

Kontakt ja registreerimine: events@oneclick.com.ee

CRF450R 2019 JÕUDIS MEILE SALONGI KOHALE!

KOHAL!

CRF450R ,,ABSOLUTE HOLESHOT’’ – PAREM, KUI KUNAGI VAREM!

2019. aasta CRF450R on märkimisväärselt saanud juurde täiendusi võrreldes enda eelkäijaga – 2018 aasta mudeliga. 2019 aasta mudel on oluliselt juurde saanud tippvõimsust ja väändemomenti ning paranenud on jõudlus kõikidel pööretel, seda läbi HRC-põhise silindripea, uuenenud väljalaskesüsteemi ja muudetud PGM-FI-seadetega.

Võtame asja punkt-punkti haaval kokku:

– Kolmeastmeline HRC Launch Control – ehk stardiabi, mis aitab nii algajat kui ka edasijõudnut kiirelt stardiväravast väljasaamisel:
– Vastupidavusele keskendunud uuendused:
– Raamil kohendatud vedrustuse seadistamine:
– Kaalu säästvad uuendused:
– Uus Renthal Fatbar juhtraud:
– DID-Black veljed:
– Uued Dunlop Geomax rehvid MX3S:
– Käigukastis olev PGM-FI andur, mis võimaldab iga 5 käigu jaoks konkreetset süüteprogrammi ning lisaks on optimeeritud pritsima kütust iga tsükli jooksul kaks korda:
– Uuendatud õlipumpade süsteem (kaks 12mm pumpa) vähendamaks hõõret liikuvate osade vahel:
– Uuendatud surveplaadiga sidur, parandamaks siduriketaste õlitatust:
– Suurendatud läbimõõduga väljalaske süsteem:
– Kohandatud Pro-Link süsteem ja uuendatud tagakiige:
– Uuendatud NISSIN- esipidur (37mm ja 27mm kolviga) kombineeritud 270mm läbimõõduga pidurikettaga.
– Samuti on uuendatud esipiduri voolik tagamaks suuremat õli läbilaske võimet:
– 49 mm Showa A-Kit stiilis esiamortidel on kohandatud parandatud seadistused:
– Standardne elektristarter ilma käimalöömis vända paigaldamise võimaluseta.

Viimased kaks aastat on CRF450R-i mudeli põhirõhk olnud suuta saavutada välkkiireid ringiaegu ja nagu ka nimest lähtuvalt – väljuda stardiväravast kindlalt esimesena! 2019 aasta mudeli uuendused kinnitavad, et esimest korda ajaloos on standard krossimootorrattal 60+ hobujõudu ning rohkem kui 49 njuutonmeetrit väändemomenti.

See kõik tõestab, et taaskord on uus mudel ,, Absolute Holeshot ‘’ nime vääriline.

OLETE OODATUD TUTVUMA!