![](https://hondacenter.ee/wp-content/uploads/2019/09/69922784_2481575885405917_4217007295910903808_o-400x267.jpg)
![](https://hondacenter.ee/wp-content/uploads/2019/09/70644739_2481567952073377_1329374055505068032_o-2-400x267.jpg)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CRF1000L DCT AFRICA TWIN – soodushinnaga❗️
👇🏼
https://hondacenter.ee/toode/crf1000l-africa-twin/
Tule meile külla ja tutvu suurepärase seiklusrattaga!✊🏼
Team Estonia ehk Eesti motokrossi rahvuskoondis osaleb tänavu maailma motokrossi tippsündmusel, mis peetakse 28.-29. septembril Hollandis Asseni kuulsale ringrajale rajataval krossirajal, juba tuttavas koosseisus Tanel Leok, Priit Rätsep ja Harri Kullas. Meeskonna managerina jätkab kuuendat aastat Lauri Roosiorg.
Tegemist on Team Estonia jaoks juba 26ndaks korraks, kui Rahvuste krossil osaletakse. Tanel Leok pikendab oma osalemiste maailmarekordit, kuna tema esindab Eestit 19ndat aastat järjest, Kullas ja Rätsep on sini-must-valge eest sõitmas aga kuuendat korda. Samas koosseisus on võisteldud eelnevalt ka 2016 ja 2017 aastal ning toona saadi vastavalt 9. ja 8. koht.
Asseni rada on motokrossis suhteliselt ainulaadne, kuna tegemist on tehisrajaga, mis rajatakse kuulsa ringrajale ainult üheks võistluseks. Kohale tuuakse tuhandeid tonne liiva, millest voolitakse siis krossirada, mis kulgeb Asseni territooriumi erinevatel aladel ja parklates, kuid finiš asub suure peatribüüni ees, kus on ka kuulsate auto- ja motoringrajavõistluste lõpujoon.
Rahvuste kross (Monster Energy FIM Motocross of Nations) algab sellel aastal 28. septembril, kui sõidetakse kvalifikatsioonid ja selgitatakse välja need riigid, kes hakkavad järgmisel päeval kuulsale Chamberlaini karikale võistlema.
Allikas: msport.ee
Majutame talveks piiratud koguses paate koos haagisega kuivas, valvega ja kindlustatud ruumis.
Võta meiega ühendust ja tee broneering ära juba varakult!
+372 56977978
info@hondacenter.ee
www.hondacenter.ee
Robotniidukite omanikud! 👋🏼
▫️Pakume robotniiduki baashooldust, mis sisaldab seadme puhastust, laagrite ja teiste liikuvosade kontrolli, tarkvara uuendamist ja seadme laadimist. Anname peale baashoolduse läbiviimist kaasa ka testraporti.
Baashooldus on meie salongis saadaval 49 euroga.
Hooldus on soovitatav ära teha ennem, kui jätate enda robotniiduki talveks hoiule, sest talveperioodil võib elektroonika väga kergelt kahjustada saada.
▫️Lisaks eeltoodud paketile pakume võimalust ka hooaja lõpus tuua robotniiduk meie juurde hoiustamisele. Hoiame akud laetuna ja viime läbi eelpool mainitud hoolduse, et saaksite kevadel alustada töökorras masinaga. Hind antud paketil on 99€.
Võta meiega ühendust:
📩info@hondacenter.ee
📱+(372) 5697 7978
Taaskord hakkavad ilmad jahedamaks ja vihmasemaks muutuma ja vaikselt on vaja hakata mõtlema, kuhu paigutada talveperioodiks enda kaherattaline sõber, ning kas ratas on tehniliselt korras.
Honda Center Eesti motohotell ootab Sind!
Pakume kuiva, sooja ja puhast ruumi. Sinu rattal on hoiuperioodil olemas kindlustuskaitse ja soovi korral tuleme sinu rattale Tallinna piires tasuta järgi. Oodatud on kõik mootorrattamudelid ja -margid. Miinimumperiood on 4 kuud;
Kuni 999 cm3 bike ja naked ratad kuutasuga 36€. ( K.A. Honda Rebel 1100, CB1000R, CBR1000R )
Üle 1001 cm3 suuremat rorti matkarattad kuutasuga 42€
Lisaks motohotellile pakume veel ka sügisest tehnilise ülevaatuse paketti. Tuleme rattale Tallinna piires tasuta järgi, toome salongi ja teostame pesu. Peale pesu vaatavad meie mehaanikud ratta põhjalikult üle ja annavad üldise tehnilise seisukorra hinnangu. Soovi korral teostame vajaminevad tööd kohapeal ära, kuid vajadusel saame tööde nimekirja ka kaasa anda. Ratta toome sulle koju kätte tagasi. Paketi hind on 99€.
Pakume võimalust ka motohotelli hoiuperioodil teostada vajalik tehniline kontroll. Sellisel juhul saad ratta kätte hoiuperioodi lõpus hooldatuna ning saad koheselt alustada uut hooaega!
Kui aga peale pikka ja ilusat hooaega on mõttes hoopis vana ratas müüki panna ja kevadeks midagi uut vaadata, siis pakume komisjonimüügi teenust. Saad enda ratta meie salongi müüki tuua ja lepime täpsemalt kokku, kas on otstarbekas ka ratast salongis eksponeerida. Lisaks salongile toimub müük ka meie teistes kanalites (näiteks auto24.ee). Teostame ise müügieelse kontrolli ja pesu. Müügi korral on vahendustasu 5% või minimaalselt 400€. Kui plaanid uue ratta osta meilt, siis on komisjonimüük ja hoiustamine sulle tasuta!
Soovitame varakult enda soovist meile teada anda.
+(372) 5697 7978
info@hondacenter.ee
Soovitame varakult enda soovist meile teada anda!
20. augustil, Eesti taasiseseisvumispäeval, leidis Tihemetsas aset motokrossi Eesti meistrivõistluste neljas etapp, millest kujunes PMC Addinol Honda Racing Team’i jaoks suurepärane ning poodiumite rohke võistluspäev.
Ilus ilm ja hea rada tekitas juba hommikul vara ootusäreva ja hea emotsioonilaengu. Starti oli minemas kuldne kolmik – Harri Kullas, Priit Rätsep ja Mikk Martin Lõhmus ja teada oli, et päev saab olema põnev!
Kvalifikatsioonisõidud näitasid nii meile kui ka pealtvaatajatele – vaeva on nähtud ja trenni on tehtud ning tulemused peegeldasid seda ideaalselt: Mikk Martin Lõhmus 85cc klassis tuli kvalifikatsioonis tugevale teisele positsioonile, sama oli ka Monster Energy MX1 kvalifikatsioonisõidus Harri Kullasega, kes Leoki järel jäi teisele positsioonile tulles esimest starti ootama. MX2 ajasõidus oli Priit Rätsep oma klassi kiireim, Jörgen-Matthias Talviku küllaltki kannul, mis veel omakorda suurendas ootust esimese sõidu ees- mis ja kuidas saama hakkab!
Nii esimeses kui ka teises sõidus 85cc masinaklassis võitlesid esikoha eest Mikk Martin Lõhmus ja lätlane Karlis Reišulis. Kui esimeses sõidus oli näha, et lätlane Karlis oli väga heas minekus ja võttis kindla võidu, siis teises sõidus parandas Mikk Martin enda ringiaegu järk-järgult, tulles Karlisele niivõrd palju järgi, et finišijoon ületati vaid ühe sekundilise vahega. Mikk Martin lõpetas Tihemetsa etapi küll teisel poodiumi astmel, kuid punktiarvestuses tõusis oma klassis liidriks ja on hetkel uhke Red Plate’i omanik!
Kui langes MX2 masinaklassi esimese sõidu stardipuu, ei saanud küll meie mees Priit Rätsep enda nimele vormistada esimest holeshot’i võitu, kuid kindel ja tugev sõit tõi Priidu siiski ideaalselt sõiduliidriks ning sõit lõpetati kindla ning ülekaaluka võiduga konkurentide ees! Teine start läks aga Priidule juba rohkem temale omases võtmes ning enda nimele vormistati ka stardivõit. Kogu teise sõidu vältel kasvatas Priit konkurentide ees vahemaad märgatavalt ja lõpetas ka teise sõidu väga tugeva ja ülekaaluka võiduga.
Monster Energy MX1 mõlemad stardivõidud võttis ootuspäraselt Harri Kullas ja hakkas konkurentidega ring ringi haaval vahemaad enda kasuks kasvatama. Esimeses sõidus nägime põnevat võitlust Tanel Leoki ja Harri Kullase vahel, mis kestis mitu head ringi, kuniks Leok väänas tugevalt enda põlve ja pidi tempot niivõrd palju vähendama, et Harri sai rahulikult sõidu lõpuni sõita. Ka teises sõidus olid eesotsas Kullas ja Leok. Olles Mägist ja Kutsarist möödunud, hakkas Leok igal ringil vahet eessõitva Kullasega märgatavalt vähendama, kuid Kullasel oli minek suurepärane ja kindel võit ka sellelt sõidult!
Tiimi manager Juss Laansoo võtab päeva kokku: „Tihemetsas läks tiimil kõik plaanipäraselt. Sõitjad teevad tööd, et olla parimad ja tiim teeb tööd, et tehnika toimiks, tuleks finišisse ja oleks parim. Meeskond oli hommikust peale hästi meelestatud ja sõitjatel silmad särasid. Seega võib öelda, et oli väga hea päev. Kiidusõnad ja tänud meeskonnale, sõitjatele ja toetajatele!“
Tegu oli tõepoolest suurepärase võidusõidupäevaga PMC Addinol Honda Racing Team’i sõitjatele, toetajatele ning sõpradele! Saavutada kõigis kolmes masinaklassis poodiumikoht on siht ja unistus igale tiimile. Kuid veel ei jää meist keegi loorberitele puhkama, sest ees on ootamas Eesti meistrivõistluste viimane etapp ja suur finaal, mis leiab aset 31. augustil Lange Motokeskuses. Olete kõik väga oodatud, sest sõprade ja tuttavate toetus rajaääres on see, mis lisab selle vajaliku lisa kick’i saavutamaks suurepäraseid sõidutulemusi!
Harri Kullas
Ootasin väga üleeilset päeva, sest oli tore taas naasta Eesti meistrivõistlustele. Tihemetsa on tavaliselt hea ja mõnus rada, küll aga see aasta oli isegi veidi raskem kui varasematel aastatel. Honda astus stardist mega hästi üle puu ja kaks selget stardivõitu tuli ning selle baasil oli hea mõlemat sõitu alustada. Esimeses sõidus oli veidi lihtsam võit. Teises sõidus aga Leok surus viimased 5 ringi ikka korralikult tagant ja tuli tasapisi järgi. Suutsin aga edukalt hoida teda siiski enda taga ja võtta samuti kindel võit. Nautisin tervet päeva, mis algas hästi juba hommikuses trennis. Suured tänud kõikidele toetajatele ning fännidele, kes raja ääres kaasa elasid. Honda Center Eesti ja Oneclick Racing Suspension- suured tänud!
Priit Rätsep
Üleeile oli mul tõesti ideaalne võidusõidupäev – sain lõpuks seista poodiumi kõrgeimal astmel! Päev ise juba algas väga hästi, suutes ajasõidus sõita enda klassi kiireim ringiaeg. Esimeses sõidus ei saanud küll päris hästi minema ning seetõttu esimesed 10 minutit tuli mul kõvasti võidelda. Sellega aga sõitsin ennast natukene kinni ja ei saanud nii suurt naudingut sellest sõidust, kui oleks võinud, olgugi, et suutsin veenva vahega võita. Teine sõit aga algas stardivõiduga ja vot siis sain oma sõitu sõita algusest lõpuni ning tänu sellele oli tegu tõelise naudinguga! Päeva kokkuvõttes esimene ja meistrikate arvestuses ka kõik väga hea. Langel viimasel etapil on tiitel ainult vormistamise küsimus!
Ja nagu ikka- suured tänud kõigile kes minu projekti toetavad!
Mikk Martin Lõhmus
Päev algas hästi, kvalfikatsioonis sõitsin välja teise aja. Väga häid starte küll ei saanud aga sellest olenemata sõitsin ennast mõlemas sõidus teisele kohale. Sõidu võit oli käeulatuses kuid seekord läks nii. Kokkuvõttvalt jäin päevaga rahule.
(Piltide autor Kalev Palkov)