PMC Addinol Honda Racing Team Läti meistrivõistlustel Cesises!

Pühapäeval leidis aset Läti meistrivõistluste viimane etapp, mis sõideti Cesise krossirajal, kuhu läksime kohale ka oma tiimiga.
Antud etapp oli sel korral mõnevõrra erilisem, sest kohal oli ka PMC Addinol Honda Racing Team’i manager Juss Laansoo, kes sõitis MX1 masinaklassis.
Ilm soosis võistluspäeva ja rada oli suurepärane. Ajasõitudes näitasid meie mehed taaskord head sõiduvormi ning jäime ootama esimest starti.
Põhisõitudes näitas Laansoo koheselt juba stardis, et isegi kui võistluskarjäär on seljataha jäänud, siis tehnilised oskused ja ratta tunnetus ei unune ka aastaid hiljem. Kokkuvõttes saavutas Juss Laansoo tugeva ning väga eeskujuliku 6. koha, sõites end esimes sõidus 7. kohale ning teises 6. kohale.
MX2 masinaklassis oli meistritiitlit püüdmas Priit Rätsep. Siiani kogutud punktisumma näitas selgelt, et tiitel on käega katsutavas kauguses. Nii esimeses kui ka teises sõidus võis näha küllaltki pingelisi ning põnevaid hetki Rätsepa ja Talviku vahelises mõõduvõtus. Esimeses sõidus saavutas Priit küll Talviku järel teise koha, kuid viga sai parandatud teises sõidus, mil Priit saavutas väga kindla ja tugeva esimese koha.
85cc masinaklassis näitas väga head sõitu ka meie Mikk Martin Lõhmus, kes mõlemas sõidus võitles väga tugevalt ja pikalt poodiumikoha eest, kuid seekord jäi tulemuseks neljas koht.
Etapi kokkuvõttes saame taaskord edastada tõeliselt suurepäraseid rõõmusõnumeid:
PRIIT RÄTSEP – LÄTI MEISTER 2019!
PMC Addinol Honda Racing Team’i jaoks on 2019 hooaeg olnud ääretult edukas ning toonud meile palju rõõmusõnumeid ja poodiume erinevates masinaklassides! PMC Addinol Honda Racing Team tänab kõiki meie toetajaid, sõpru ja fänne hindamatu panuse eest meie tiimi toimimisse!
 
PRIIT RÄTSEP
,,Päris hea nädalavahetus oli jälle. Võistlusele vastu minnes teadsin, et tiitli võitmine ei tohiks probleem olla, sest vahe esimesega oli ainult 1 punkt, olgugi et mul üks etapp vahele jäi. Kavlifikatsioonis olin 2. ja esimene sõit samuti 2. Start läks halvasti ja pidin vaeva nägema. Poole sõidu peal kukkusin ka korra. Teises sõidus sain parema stardi, Jörgen kukkus esimesel ringil ja peale seda oli sõit suht lihtne ja sain oma asja ajada rajal. Hea aasta olnud ja kindlalt suured tänud kõigile kes mind toetavad!”
JUSS LAANSOO
„Priidu 2019. aasta sujumise üle on minul siiralt hea meel. See näitab, kui oluline on hoida head füüsist ja värsket pead. Nüüd peab edasi vaatama Rahvuste krossi suunal. Rahvuste kross nõuab tiimilt ekstra pingutust nii rahaliselt kui meeskonna töötundidelt. Soovime kindlustada tugevama ja vastupidavama tsikli Priidule. Töö juba käib ja meil palju aega pole. Täname kõiki nii tiimi, kui Priidu toetajaid ning PMC Addinol Racing meeskonnaliikmeid tehtud töö eest.
Mis minu sõitu Cesises puutub, siis seda ei maksa väga tõsiselt võtta. Käisin lihtsalt peale töökat suve enda pead tuulutamas. Talvel sai endale lubatud vähemalt kaks korda kuus tsikliga trennis käia. Elu mängis ette aga tihedama graafiku ja seda ei juhtunud. Nüüd siis sai seoses läheneva Tõnu Lille mälestusvõistlusega tsiklilt tolm pühitud. Cesises soovisin enda ühel käel loetavate sõidutundidega tegelikult minna hoopis teist klassi sõitma kui MX1. Sinna mind aga peale ei lubatud. Tagant järgi vaadates muidugi õigesti tehti. Päev läks täie ette! Rada ja selle korrashoid päeva jooksul soosis otse kontorist tulijat. Minu veeremiskiirusele aitasid kaasa maailma tasemel WP XACT KIT amortisaatorid ja uus CRF450R, millega sõitmise on Honda insenerid nii lihtsaks ja nauditavaks teinud. Eks loomulikult väike kogemuste pagas ajaloost mängis ka rolli. Kui pere ja töö plaanid muutusi ei too, siis saan veel enne Tõnu Lille mälestusvõistlust 21. septembril kaks korda jalgu ja käsi treenimas käia. See tuleks kasuks , sest Maardus saab olema rada tunduvalt raskem ja seal ma „kontori tooli“ passatkaga ja istmik sadulas üle kahe ringi ei purjeta. Mitte, et tulemus oluline oleks, vaid pigem sellest vaatevinklist, et raskel rajal olen muidu kaasvõistlejatele ohtlik. Hetkel laveerin ikkagi rajal mitte sentimeetri täpsusega, vaid nii 1,5-2 meetrise eksimusmaaga. Loodetavasti kohtume kõigiga 21. septembril Maardus.“

EESTI MEISTRID MOTOKROSSIS

EESTI MEISTRID MOTOKROSSIS

Laupäeval, 31. augustil sõideti Langel Eesti meistrivõistluste finaaletapp. Tegu oli meie tiimi jaoks taaskord absoluutselt suurepärase päevaga. Võistlustules olid nii Harri Kullas, Priit Rätsep kui ka Mikk Martin Lõhmus.

Harri Kullas näitas taaskord taset – mõlemas Monster Energy MX1 sõidus kindel liider ja veenev võit! Priit Rätsep sõitis ennast mõlemas sõidus küll teisele kohale, kuid üldarvestuses oli Priidul kogunenud punkte niivõrd palju, et ülekaaluka punktisummaga saame uhkusega teatada, et Priit Rätsep on MX2 masinaklassis EESTI MEISTER 2019!

Kuid sellega ei piirdu veel meie rõõmusõnumid Langelt. Täpselt sama suurepärased võidusõidud tegi ka meie Mikk Martin Lõhmus – olles mõlemas põhisõidus küll teisel kohal, kuid kogutud punktid räägivad enda eest! Mikk Martin Lõhmus on 85cc masinaklassis samuti EESTI MEISTER 2019!

Oleme siiralt uhked tehtud töö ja toetuse eest! Kõigil teil- meie sõbrad, tuttavad ja toetajad – teil on antud tiitli kojutoomisel märkimisväärne roll!

Aitäh! 

Küll aga ei raugenud ei Kullase ega Rätsepa hoog, sest kohe peale Lange etappi startisid Harri ja Priit edasi Soome, kus koos võeti osa ka Soome meistrivõistlustest. Priit tegi omas masinaklassis väga hea esimese sõidu ja asus liidripositsioonile, kuid kahjuks tuli teine sõit tehnilistel põhjustel katkestada.

MX1 masinaklassis saavutas Harri absoluutse võidu. Mõlemas põhisõidus tehti küll ka boksipeatus tankimiseks, kuid kaotatud aeg sai kiiresti tasa tehtud ning võistluspäeva lõppedes saime taaskord näha Harrit poodium kõrgeimal astmel.

Augustikuu on olnud samuti ka Harrile väga tiheda võistlusgraafikuga. Alles eelmisel nädalavahetusel toimus Inglismaal Michelin MX Nationals Pro MX1 karikasarja finaaletapp, mis näitas täpselt ära, kuhu viib korralik trenn ja pühendumine- karikasarja võit on taskus. Cab Screens Deos Group Racing – Harri tiim Inglismaal juubeldas ja meie koos nendega. Tegu oli väga raske karikasarjaga ja näha meie meest seda võitmas on puhas rõõm, eriti veel võttes arvesse asjaolu, et suve keskel oli Harri sunnitud vigastuse tõttu võtma väikese pausi.

 

 

KOMMENTAARID, EMOTSIOONID NING MULJED MEIE TIIMI POOLT

PRIIT RÄTSEP

Väga hea nädalavahetus oli meil kogu meeskonnal. Laupäeval sai kõvasti võideldud, olgugi et tiitli peale oli suhteliselt turvaline sõit mul viimasel etapil. Viimasel etapil mõlemas sõidus teine ja kokku teine. Väga oleks tahtnud tegelt võita, aga startidega ma seekord ei pärjanud ja see ma arvan oligi, miks ma võidu peale ei suutnud sõita. Muidu hetkel oma sõidu vormiga olen väga rahul. Saab veel natukene vaeva näha ja Rahvuste krossiks peaks vorm väga hea olema. Pühapäeval sai veel Soomes võidu sõidetud väga raskel liivarajal. Esimese sõidu võitsin veenvalt ja teise kahjuks pidin katkestama liidri kohalt. Sellegipoolest väga positiivne nädalavahetus.

Suured tänud kõigile, kes mind siiani toetavad!

MIKK MARTIN LÕHMUS

Jäin selle nädalavahetusega väga rahule. Langel ajasõidus sõitsin välja teise koha. Esimene sõit algas stardivõiduga, kuid esimesel ringil tuli viga sisse ja langesin kolmandaks, aga sõit lõppes hästi, kuna sõitsin eelviimases kurvis enne finšit ennast veel teiseks. Teine start oli samuti hea, paar korda vahetasin kohta, kuid siiski lõpetasin teisena. Kokkuvõttes Eesti meister ja super õnnelik. Tore, et hooaeg lõppes hea emotsiooniga.

HARRI KULLAS

Nädalavahetus oli jällegi edukas ja sai jätkata võidu- ja poodiumiseeriat. Laupäeval Langel oli edukas päev, kui ajasõidus suutsin esimese aja sõita ja ka kaks sõiduvõitu võtta, isegi boksipeatusega viimastel ringidel mõlemas sõidus. Pühapäeval Soome meistrivõistlustel läks samuti hästi, ajasõidus küll teine koht, aga sõitudes vastaseid polnud ja väga lihtsad sõiduvõidud tulid. Rada oli väga pehme ja nauding oli sõita! Kuna oli pehme rada, siis tegime sõidu lõpus igaks juhuks boksipeatused, et tankida, aga siiski sõiduvõidud olid +40seci ja parimad ringid jäid 3 sekundi kaugusele teistega võrreldes. Vägagi edukas nädalavahetus ja üleüldse head krossid Eesti meistrikatel ja ka Soomes!

Suured tänud Honda Center Eestile ja Oneclick Suspensionile!

JUSS LAANSOO

Tartus oli tiimil taas hea päev. Harri oli ülivõimas ja suured tänud talle ilusa esituse eest. Priit võitis Eesti Meistri tiitli ja see oli põhiline. Päeva kokkuvõttes oli Priit küll teine, aga seda ei maksa väga tõsiselt võtta. Lange rada on väge hea rada show elemendis ja seda ta ka pakkus. Halva stardi korral on Langel väga raske kaotatud aega tagasi teha ja see võrdsustab sõitjate tasemed. Seega Priidu laupäeva mitte kõige õnnestunumad stardid tagasid mehele korraliku pingutuse ning omakorda pakkusid pealtvaatajatele närvikõdi.

PMC ADDINOL HONDA RACING TEAM TÄNAB KÕIKI TOETUSE EEST!

Rahvuste krossil Eestit esindamas Kullas, Rätsep ja Leok!

Team Estonia ehk Eesti motokrossi rahvuskoondis osaleb tänavu maailma motokrossi tippsündmusel, mis peetakse 28.-29. septembril Hollandis Asseni kuulsale ringrajale rajataval krossirajal, juba tuttavas koosseisus Tanel Leok, Priit Rätsep ja Harri Kullas. Meeskonna managerina jätkab kuuendat aastat Lauri Roosiorg.

Tegemist on Team Estonia jaoks juba 26ndaks korraks, kui Rahvuste krossil osaletakse. Tanel Leok pikendab oma osalemiste maailmarekordit, kuna tema esindab Eestit 19ndat aastat järjest, Kullas ja Rätsep on sini-must-valge eest sõitmas aga kuuendat korda. Samas koosseisus on võisteldud eelnevalt ka 2016 ja 2017 aastal ning toona saadi vastavalt 9. ja 8. koht.

Asseni rada on motokrossis suhteliselt ainulaadne, kuna tegemist on tehisrajaga, mis rajatakse kuulsa ringrajale ainult üheks võistluseks. Kohale tuuakse tuhandeid tonne liiva, millest voolitakse siis krossirada, mis kulgeb Asseni territooriumi erinevatel aladel ja parklates, kuid finiš asub suure peatribüüni ees, kus on ka kuulsate auto- ja motoringrajavõistluste lõpujoon.

Rahvuste kross (Monster Energy FIM Motocross of Nations) algab sellel aastal 28. septembril, kui sõidetakse kvalifikatsioonid ja selgitatakse välja need riigid, kes hakkavad järgmisel päeval kuulsale Chamberlaini karikale võistlema.

 

Allikas: msport.ee

Paatide talvehoiustamine

Majutame talveks piiratud koguses paate koos haagisega kuivas, valvega ja kindlustatud ruumis.

 

  • Hind on 20€/m2 kuus.Hinna sisse kuulub ka ettevalmistus hoiustamiseks – aluse puhastus koos määrimisega ning mootori puhastus ning määrimine.

 

 

Võta meiega ühendust ja tee broneering ära juba varakult!

+372 56977978
info@hondacenter.ee
www.hondacenter.ee

Robotniidukite baashooldus

Robotniidukite omanikud! 👋🏼

▫️Pakume robotniiduki baashooldust, mis sisaldab seadme puhastust, laagrite ja teiste liikuvosade kontrolli, tarkvara uuendamist ja seadme laadimist. Anname peale baashoolduse läbiviimist kaasa ka testraporti.
Baashooldus on meie salongis saadaval 49 euroga.
Hooldus on soovitatav ära teha ennem, kui jätate enda robotniiduki talveks hoiule, sest talveperioodil võib elektroonika väga kergelt kahjustada saada.

▫️Lisaks eeltoodud paketile pakume võimalust ka hooaja lõpus tuua robotniiduk meie juurde hoiustamisele. Hoiame akud laetuna ja viime läbi eelpool mainitud hoolduse, et saaksite kevadel alustada töökorras masinaga. Hind antud paketil on 99€.

Võta meiega ühendust:
📩info@hondacenter.ee

📱+(372) 5697 7978

MOTOHOTELL AVATUD

 

Taaskord hakkavad ilmad jahedamaks ja vihmasemaks muutuma ja vaikselt on vaja hakata mõtlema, kuhu paigutada talveperioodiks enda kaherattaline sõber, ning kas ratas on tehniliselt korras.

Honda Center Eesti motohotell ootab Sind!

Pakume kuiva, sooja ja puhast ruumi. Sinu rattal on hoiuperioodil olemas kindlustuskaitse ja soovi korral tuleme sinu rattale Tallinna piires tasuta järgi. Oodatud on kõik mootorrattamudelid ja -margid. Miinimumperiood on 4 kuud;

Kuni 999 cm3 bike ja naked ratad kuutasuga 36€.   ( K.A. Honda Rebel 1100, CB1000R, CBR1000R )

Üle 1001 cm3  suuremat rorti matkarattad kuutasuga 42€

Lisaks motohotellile pakume veel ka sügisest tehnilise ülevaatuse paketti. Tuleme rattale Tallinna piires tasuta järgi, toome salongi ja teostame pesu. Peale pesu vaatavad meie mehaanikud ratta põhjalikult üle ja annavad üldise tehnilise seisukorra hinnangu. Soovi korral teostame vajaminevad tööd kohapeal ära, kuid vajadusel saame tööde nimekirja ka kaasa anda. Ratta toome sulle koju kätte tagasi. Paketi hind on 99€.

Pakume võimalust ka motohotelli hoiuperioodil teostada vajalik tehniline kontroll. Sellisel juhul saad ratta kätte hoiuperioodi lõpus hooldatuna ning saad koheselt alustada uut hooaega!

Kui aga peale pikka ja ilusat hooaega on mõttes hoopis vana ratas müüki panna ja kevadeks midagi uut vaadata, siis pakume komisjonimüügi teenust. Saad enda ratta meie salongi müüki tuua ja lepime täpsemalt kokku, kas on otstarbekas ka ratast salongis eksponeerida. Lisaks salongile toimub müük ka meie teistes kanalites (näiteks auto24.ee). Teostame ise müügieelse kontrolli ja pesu. Müügi korral on vahendustasu 5% või minimaalselt 400€. Kui plaanid uue ratta osta meilt, siis on komisjonimüük ja hoiustamine sulle tasuta!

Soovitame varakult enda soovist meile teada anda.

 

+(372) 5697 7978

info@hondacenter.ee

 

Soovitame varakult enda soovist meile teada anda!

KOKKUVÕTE TIHEMETSAST

 

 

20. augustil, Eesti taasiseseisvumispäeval, leidis Tihemetsas aset motokrossi Eesti meistrivõistluste neljas etapp, millest kujunes PMC Addinol Honda Racing Team’i jaoks suurepärane ning poodiumite rohke võistluspäev.
Ilus ilm ja hea rada tekitas juba hommikul vara ootusäreva ja hea emotsioonilaengu. Starti oli minemas kuldne kolmik – Harri Kullas, Priit Rätsep ja Mikk Martin Lõhmus ja teada oli, et päev saab olema põnev!

Kvalifikatsioonisõidud näitasid nii meile kui ka pealtvaatajatele – vaeva on nähtud ja trenni on tehtud ning tulemused peegeldasid seda ideaalselt: Mikk Martin Lõhmus 85cc klassis tuli kvalifikatsioonis tugevale teisele positsioonile, sama oli ka Monster Energy MX1 kvalifikatsioonisõidus Harri Kullasega, kes Leoki järel jäi teisele positsioonile tulles esimest starti ootama. MX2 ajasõidus oli Priit Rätsep oma klassi kiireim, Jörgen-Matthias Talviku küllaltki kannul, mis veel omakorda suurendas ootust esimese sõidu ees- mis ja kuidas saama hakkab!

Nii esimeses kui ka teises sõidus 85cc masinaklassis võitlesid esikoha eest Mikk Martin Lõhmus ja lätlane Karlis Reišulis. Kui esimeses sõidus oli näha, et lätlane Karlis oli väga heas minekus ja võttis kindla võidu, siis teises sõidus parandas Mikk Martin enda ringiaegu järk-järgult, tulles Karlisele niivõrd palju järgi, et finišijoon ületati vaid ühe sekundilise vahega. Mikk Martin lõpetas Tihemetsa etapi küll teisel poodiumi astmel, kuid punktiarvestuses tõusis oma klassis liidriks ja on hetkel uhke Red Plate’i omanik!

Kui langes MX2 masinaklassi esimese sõidu stardipuu, ei saanud küll meie mees Priit Rätsep enda nimele vormistada esimest holeshot’i võitu, kuid kindel ja tugev sõit tõi Priidu siiski ideaalselt sõiduliidriks ning sõit lõpetati kindla ning ülekaaluka võiduga konkurentide ees! Teine start läks aga Priidule juba rohkem temale omases võtmes ning enda nimele vormistati ka stardivõit. Kogu teise sõidu vältel kasvatas Priit konkurentide ees vahemaad märgatavalt ja lõpetas ka teise sõidu väga tugeva ja ülekaaluka võiduga.

Monster Energy MX1 mõlemad stardivõidud võttis ootuspäraselt Harri Kullas ja hakkas konkurentidega ring ringi haaval vahemaad enda kasuks kasvatama. Esimeses sõidus nägime põnevat võitlust Tanel Leoki ja Harri Kullase vahel, mis kestis mitu head ringi, kuniks Leok väänas tugevalt enda põlve ja pidi tempot niivõrd palju vähendama, et Harri sai rahulikult sõidu lõpuni sõita. Ka teises sõidus olid eesotsas Kullas ja Leok. Olles Mägist ja Kutsarist möödunud, hakkas Leok igal ringil vahet eessõitva Kullasega märgatavalt vähendama, kuid Kullasel oli minek suurepärane ja kindel võit ka sellelt sõidult!

Tiimi manager Juss Laansoo võtab päeva kokku: „Tihemetsas läks tiimil kõik plaanipäraselt. Sõitjad teevad tööd, et olla parimad ja tiim teeb tööd, et tehnika toimiks, tuleks finišisse ja oleks parim. Meeskond oli hommikust peale hästi meelestatud ja sõitjatel silmad särasid. Seega võib öelda, et oli väga hea päev. Kiidusõnad ja tänud meeskonnale, sõitjatele ja toetajatele!“
Tegu oli tõepoolest suurepärase võidusõidupäevaga PMC Addinol Honda Racing Team’i sõitjatele, toetajatele ning sõpradele! Saavutada kõigis kolmes masinaklassis poodiumikoht on siht ja unistus igale tiimile. Kuid veel ei jää meist keegi loorberitele puhkama, sest ees on ootamas Eesti meistrivõistluste viimane etapp ja suur finaal, mis leiab aset 31. augustil Lange Motokeskuses. Olete kõik väga oodatud, sest sõprade ja tuttavate toetus rajaääres on see, mis lisab selle vajaliku lisa kick’i saavutamaks suurepäraseid sõidutulemusi!

Harri Kullas


Ootasin väga üleeilset päeva, sest oli tore taas naasta Eesti meistrivõistlustele. Tihemetsa on tavaliselt hea ja mõnus rada, küll aga see aasta oli isegi veidi raskem kui varasematel aastatel. Honda astus stardist mega hästi üle puu ja kaks selget stardivõitu tuli ning selle baasil oli hea mõlemat sõitu alustada. Esimeses sõidus oli veidi lihtsam võit. Teises sõidus aga Leok surus viimased 5 ringi ikka korralikult tagant ja tuli tasapisi järgi. Suutsin aga edukalt hoida teda siiski enda taga ja võtta samuti kindel võit. Nautisin tervet päeva, mis algas hästi juba hommikuses trennis. Suured tänud kõikidele toetajatele ning fännidele, kes raja ääres kaasa elasid. Honda Center Eesti ja Oneclick Racing Suspension- suured tänud!

Priit Rätsep


Üleeile oli mul tõesti ideaalne võidusõidupäev – sain lõpuks seista poodiumi kõrgeimal astmel! Päev ise juba algas väga hästi, suutes ajasõidus sõita enda klassi kiireim ringiaeg. Esimeses sõidus ei saanud küll päris hästi minema ning seetõttu esimesed 10 minutit tuli mul kõvasti võidelda. Sellega aga sõitsin ennast natukene kinni ja ei saanud nii suurt naudingut sellest sõidust, kui oleks võinud, olgugi, et suutsin veenva vahega võita. Teine sõit aga algas stardivõiduga ja vot siis sain oma sõitu sõita algusest lõpuni ning tänu sellele oli tegu tõelise naudinguga! Päeva kokkuvõttes esimene ja meistrikate arvestuses ka kõik väga hea. Langel viimasel etapil on tiitel ainult vormistamise küsimus!
Ja nagu ikka- suured tänud kõigile kes minu projekti toetavad!

Mikk Martin Lõhmus


Päev algas hästi, kvalfikatsioonis sõitsin välja teise aja. Väga häid starte küll ei saanud aga sellest olenemata sõitsin ennast mõlemas sõidus teisele kohale. Sõidu võit oli käeulatuses kuid seekord läks nii. Kokkuvõttvalt jäin päevaga rahule.

(Piltide autor Kalev Palkov)