PMC Addinol Honda Racing Team Läti meistrivõistlustel Cesises!

Pühapäeval leidis aset Läti meistrivõistluste viimane etapp, mis sõideti Cesise krossirajal, kuhu läksime kohale ka oma tiimiga.
Antud etapp oli sel korral mõnevõrra erilisem, sest kohal oli ka PMC Addinol Honda Racing Team’i manager Juss Laansoo, kes sõitis MX1 masinaklassis.
Ilm soosis võistluspäeva ja rada oli suurepärane. Ajasõitudes näitasid meie mehed taaskord head sõiduvormi ning jäime ootama esimest starti.
Põhisõitudes näitas Laansoo koheselt juba stardis, et isegi kui võistluskarjäär on seljataha jäänud, siis tehnilised oskused ja ratta tunnetus ei unune ka aastaid hiljem. Kokkuvõttes saavutas Juss Laansoo tugeva ning väga eeskujuliku 6. koha, sõites end esimes sõidus 7. kohale ning teises 6. kohale.
MX2 masinaklassis oli meistritiitlit püüdmas Priit Rätsep. Siiani kogutud punktisumma näitas selgelt, et tiitel on käega katsutavas kauguses. Nii esimeses kui ka teises sõidus võis näha küllaltki pingelisi ning põnevaid hetki Rätsepa ja Talviku vahelises mõõduvõtus. Esimeses sõidus saavutas Priit küll Talviku järel teise koha, kuid viga sai parandatud teises sõidus, mil Priit saavutas väga kindla ja tugeva esimese koha.
85cc masinaklassis näitas väga head sõitu ka meie Mikk Martin Lõhmus, kes mõlemas sõidus võitles väga tugevalt ja pikalt poodiumikoha eest, kuid seekord jäi tulemuseks neljas koht.
Etapi kokkuvõttes saame taaskord edastada tõeliselt suurepäraseid rõõmusõnumeid:
PRIIT RÄTSEP – LÄTI MEISTER 2019!
PMC Addinol Honda Racing Team’i jaoks on 2019 hooaeg olnud ääretult edukas ning toonud meile palju rõõmusõnumeid ja poodiume erinevates masinaklassides! PMC Addinol Honda Racing Team tänab kõiki meie toetajaid, sõpru ja fänne hindamatu panuse eest meie tiimi toimimisse!
 
PRIIT RÄTSEP
,,Päris hea nädalavahetus oli jälle. Võistlusele vastu minnes teadsin, et tiitli võitmine ei tohiks probleem olla, sest vahe esimesega oli ainult 1 punkt, olgugi et mul üks etapp vahele jäi. Kavlifikatsioonis olin 2. ja esimene sõit samuti 2. Start läks halvasti ja pidin vaeva nägema. Poole sõidu peal kukkusin ka korra. Teises sõidus sain parema stardi, Jörgen kukkus esimesel ringil ja peale seda oli sõit suht lihtne ja sain oma asja ajada rajal. Hea aasta olnud ja kindlalt suured tänud kõigile kes mind toetavad!”
JUSS LAANSOO
„Priidu 2019. aasta sujumise üle on minul siiralt hea meel. See näitab, kui oluline on hoida head füüsist ja värsket pead. Nüüd peab edasi vaatama Rahvuste krossi suunal. Rahvuste kross nõuab tiimilt ekstra pingutust nii rahaliselt kui meeskonna töötundidelt. Soovime kindlustada tugevama ja vastupidavama tsikli Priidule. Töö juba käib ja meil palju aega pole. Täname kõiki nii tiimi, kui Priidu toetajaid ning PMC Addinol Racing meeskonnaliikmeid tehtud töö eest.
Mis minu sõitu Cesises puutub, siis seda ei maksa väga tõsiselt võtta. Käisin lihtsalt peale töökat suve enda pead tuulutamas. Talvel sai endale lubatud vähemalt kaks korda kuus tsikliga trennis käia. Elu mängis ette aga tihedama graafiku ja seda ei juhtunud. Nüüd siis sai seoses läheneva Tõnu Lille mälestusvõistlusega tsiklilt tolm pühitud. Cesises soovisin enda ühel käel loetavate sõidutundidega tegelikult minna hoopis teist klassi sõitma kui MX1. Sinna mind aga peale ei lubatud. Tagant järgi vaadates muidugi õigesti tehti. Päev läks täie ette! Rada ja selle korrashoid päeva jooksul soosis otse kontorist tulijat. Minu veeremiskiirusele aitasid kaasa maailma tasemel WP XACT KIT amortisaatorid ja uus CRF450R, millega sõitmise on Honda insenerid nii lihtsaks ja nauditavaks teinud. Eks loomulikult väike kogemuste pagas ajaloost mängis ka rolli. Kui pere ja töö plaanid muutusi ei too, siis saan veel enne Tõnu Lille mälestusvõistlust 21. septembril kaks korda jalgu ja käsi treenimas käia. See tuleks kasuks , sest Maardus saab olema rada tunduvalt raskem ja seal ma „kontori tooli“ passatkaga ja istmik sadulas üle kahe ringi ei purjeta. Mitte, et tulemus oluline oleks, vaid pigem sellest vaatevinklist, et raskel rajal olen muidu kaasvõistlejatele ohtlik. Hetkel laveerin ikkagi rajal mitte sentimeetri täpsusega, vaid nii 1,5-2 meetrise eksimusmaaga. Loodetavasti kohtume kõigiga 21. septembril Maardus.“
Uus partii kohal – CRF250L
EELMINE
2019 CBR500R – lisapartii kohal!
JÄRGMINE