2021 CRF300L ja CRF300 RALLY

Honda Motor Europe

Pressiteade, teisipäev, 1. detsember 2020

 

2021 HONDA CRF300L

 

 

 

Uusi Honda kergeid kaheotstarbelisi mootorrattaid CRF300L ja CRF300 RALLY on märkimisväärselt uuendatud

 

  • Pikema kolvikäiguga 286 cm3 mootor toodab 10% rohkem võimsust ja 18% suuremat pöördemomenti
  • 4 kg kergem tühimass tähendab 13% paremat võimsuse ja massi suhet
  • Uus raam, suurema käigupikkusega vedrustus, suurem kliirens, uuendatud sõiduasendi geomeetria ja sõiduasend parandavad juhitavust ning erksust igasugusel maastikul
  • Mõlemal mudelil on uus terav LCD-ekraan
  • 2,7 liitrit suurem kütusepaagi maht CRF300 RALLY puhul ning suurendatud mugavus pikamaasõiduks ja madalamale viidud iste

 

 

  1. aastal kogu Euroopas turule tulnud CRF250L on vaikselt ja järjekindlalt tõestanud kerge kaheotstarbelise mudeli igakülgset väärtust ja meeldivust. 2017. aastal liitus sellega otse Dakari rallilt saabunu välimusega CRF250 RALLY, mis keskendus kaugematele seiklustele. 2021. mudeliaastal tehakse mõlemale mootorrattale olulisi uuendusi, mille aluseks on uus võimsam jõuallikas, mis on paigutatud tunduvalt kergemale raamile, parandades võimsuse ja massi suhet märkimisväärselt 13%.

 

Nüüd 286 cm3, EURO 5 nõuetele vastav, vesijahutusega, DOHC, neljaklapiline, ühesilindriline mootor arendab tippvõimsust 20,1 kW 8500 p/min juures ja tänu pikemale kolvikäigule 18% suuremat ehk 26,6 Nm pöördemomenti 6500 p/min juures (kuni 18,2 kW 8500 p/min juures / 22,6 Nm 6750 p/min juures). Mootori „hingamist“ on parandatud tänu uuele sisselaskenukkvõlli ajastusele ning uuendatud sisse- ja väljalaskesüsteemidele. Lühemad ülekandearvud esimese viie käigu puhul suurendavad suurema pöördemomendi ja võimsuse pakutavaid hüvesid, samas kui 6. käik on pikem, et suurel kiirusel sõitmine oleks pingevabam. Assisteeriv- / läbilibisev sidur juhib nüüd tagaratast ja pakub 20% väiksemat koormust sidurilingile.

Uue konstruktsiooniga terasest pooltopelt-toruraam, alumiinumist kiige ja alumine link on aidanud üldmassi 4 kg võrra vähendada ning on reaktsiooni ja tunnetuse parandamiseks uuendatud jäikustasakaaluga – külgsuunas painduvam. Suurema käigupikkusega vedrustusele (10 mm ees / 20 mm taga CRF300L-i puhul ja 10 mm ees CRF300 RALLY puhul) ja suuremale kliirensile lisaks on juhitavuse geomeetriat üksikasjalikult sobivaks reguleeritud.

CRF300L-i värskele konkreetsele kerele on iseloomulik kitsam 7,8-liitrine kütusepaak ja õhem iste ning uus kergemini loetav püstine LCD-näidikupaneel. Ka sõiduasendit on täiustatud, et juhtimine oleks kergem – juhtrauda on veidi tahapoole tõmmatud ning jalatoed paiknevad madalamal ja tagapool. Istme kõrgus on suurenenud 5 mm võrra 880 mm-ni.

CRF300 RALLY 885 mm kõrgune laiem kummipatjadel iste on nüüd 10 mm madalamal; kütusepaak on 2,7 liitrit suurem ehk 12,8 liitrit. Juhtraua sees on raskused vibratsiooni vähendamiseks ja jalatoed on kaetud kummiga, peale selle on LED-märgutuled nüüd vastupidavuse tagamiseks paindlikult kinnitatud.

CRF300L ja CRF300 RALLY on endiselt ülimalt praktilised, universaalsed ja kaheotstarbelised mootorrattad, mis põhinevad algsel valemil. Tänu 2021. aasta täiustustele on need rohkem kui kunagi varem valmis toime tulema kõiksugu katsumustega – nii linnas kui ka üle kogu maailma.

 

2021 CRF300 Rally

2021 CMX1100 Rebel
EELMINE
HONDA ANNOUNCES PLANS FOR 2021 MOTORCYCLE MOTORSPORTS ACTIVITIES
JÄRGMINE