2021 CMX1100 Rebel

Honda Motor Europe

 

Tutvustame Honda uut suurt Rebelit

  • Uhiuues CMX1100 Rebelis segunevad klassikaline esteetika ja tipptasemel tehnoloogia
  • Lõõgastav sõit ning põnevus üheaegselt
  • 98 Nm pöördemomenti ja 64 kW võimsust pakkuv iseloomulik paralleelne kahesilindriline mootor
  • Hea juhitavusega veermik hõlmab endas kvaliteetset vedrustust ning pidureid
  • Neli sõidurežiimi, kolmeastmeline Honda Selectable Torque Control (valitava veojõu kontrollsüsteem) ja Wheelie Control (tagarattal sõitmise abisüsteem)
  • Lisavarustusena saadaval ainulaadne topeltsiduriga käigukast (DCT)

 

Honda Motor Europe’il on hea meel teatada oma mudelivaliku uuest täiendusest saabuval 2021. hooajal – CMX1100 Rebelist.

  1. aastal turule tulnud A2-kategooria juhiloa omanikele mõeldud 500-kuubikuline CMX500 Rebel oli ainulaadne custom-mootorratas, mis ühendas bobber’i traditsiooni murranguliste uute ideedega. Pilkupüüdva ja sõidurõõmu pakkuva mootorrattana, millega oli lihtne koos elada, leidis see koha kogu Euroopa mootorratturite südames ning 2019. aastal oli see kontinendi kolmas enim müüdud custom-stiilis masin.
  2. aastal saab CMX500 Rebel suurema ja julgema sõsara: CMX1100 Rebeli. Segades kokku põhiolemuse, tänu millele on väiksem Rebel nii eriline ning lisades sinna juurde rohkem jõudlust, iseloomu ning küllaldaselt Honda tipptasemel tehnoloogiat, pakub uus Rebel järgmist tasandit– või midagi hoopis teisest segmendist – paljudele sõitjatele, kes otsivad midagi erilisemat. Tegu on tahtlikult kujundatud justkui kahestunud isiksusega mootorrattaks, mis tunneb end koduselt rahulikul muretul sõidul, kuid samas pakub põnevaid elamusi ka käänulistel teedel.

Neile, kes on vahetamas väiksemat mootorratast suurema vastu, hindavad Rebeli mõõtmeid ja kaalu (istme kõrgus on vaid 700 mm ja tühimass 221 kg), samal ajal kui kogenumatele juhtidele pakub veermiku juhitavusvõime kohest naudingut tänu jäigale torukujulisele terasraamile, täiustatud 43 mm kõrgkvaliteetsetele esiamortidele, Piggyback-tüüpi (reguleeritavad balooniga tagaamordid) tagumisele amortisaatorile ja neljakolvilisele radiaalpaigaldusega esipidurile. Ja kõik juhid naudivad (CRF1100L Africa Twinilt pärit) 1084 cm3 paralleelse kahesilindrilise mootori pakutavat karakteristikat ning jõudlust; sellel 64 kW tippvõimsuse ja 98 Nm suurima pöördemomendiga mootoril on väga tugev alumiste ja keskmiste pöörete jõud ning iseloomulik tunnetus ja väljalaskeheli.

Suure Rebeli lihtsustatud stiil on minimalistlik. Ees ja taga on paksude rehvide peal terasest porilauad; ümmarguses esitules segunevad vana kooli välimus ja uue-kooli LED-tuled ning see sobib kokku ümmarguse negatiivse LCD-näidikupaneeliga. Tagumise istmepadja saab samuti kiiresti ja hõlpsalt eemaldada. Pinna all on  peidus palju tipptasemel omadusi: mootorijuhtimissüsteem Throttle By Wire (TBW), mis pakub kolme vaikesõidurežiimi ning lisaks neljandat, kasutaja kohandatavat varianti, kolmeastmeline Honda Selectable Torque Control (HSTC), Wheelie Control, kiirushoidik ja lisavarustusse kuuluv Hondale iseloomulik topeltsiduriga ülekanne kuuekäigulise käigukasti jaoks.

See klassikalise välimuse ja moodsaima tehnoloogia eriline kombinatsioon tähendab seda, et uus CMX1100 Rebel pakub midagi värskendavalt ainulaadset turule, kus tõelist uuenduslikkust on raske leida.

 

Honda teatas veel seitsmest oma 2021. aasta Euroopa mootorrataste laialdasse valikusse lisandunud mudelist
EELMINE
2021 CRF300L ja CRF300 RALLY
JÄRGMINE