CBR650R ABS (Uus)

• Sportlik stiil on kiirele sõidukile sobivalt dünaamiline
• Uus 5-tolline värviline TFT näidikupaneel sisaldab Honda RoadSynci ühenduvust, et pakkuda reaalajas sõidusuuniseid ja ligipääsu teistele nutitelefoni funktsioonidele
• Uus lihtsustatud vasakpoolne lüliti on lihtsalt kasutatav ja pimedal ajal tagantvalgustusega
• Kõik tuled on LED-id, esi- ja tagatuli on uued
• 41 mm Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD-kahvlid
• Neljakolvilised radiaalpaigutusega esipidurisadulad ja ujuvkettad
• 120/70-ZR17 esi- ja 180/55-ZR17 tagarehv
• Tippvõimsus on 70 kW ja suurim pöördemoment 63 Nm
• Saadaval 35 kW variant A2 juhiloa omanikele
• Honda Selectable Torque Control (HSTC)

Honda E-Clutch
• Maailmas esmakordselt kasutusele võetud tehnoloogia võimaldab juhil mootorit käivitada ja seisata ning käiku vahetada ilma sidurihoovata, kasutades ainult käiguvahetuspedaali
• Saadaval uue mudeli lisavarustusena, süsteem lisab tühimassile 2 kg
• Honda E-Clutch võimaldab sidurihooba ka tavalisel viisil kasutada
• Tagab suurema sõidunaudingu ja paindlikkuse erinevate stsenaariumite puhul, pakkudes täiesti uudset sõiduelamust
Honda E-Clutch kasutab kiirkäiguvahetite, käsitsi juhitavate sidurite ja Honda’s Dual Clutch-tehnoloogia elemente ning omadusi, et pakkuda ainulaadset kooslust nendest end juba tõestanud lahendustest, avades igat tüüpi ja igasuguse tasemega mootorratturitele täiesti uudse võimaluse rattasõitu kogeda. Sidur ja jõuülekandeseadmed iseenesest ei erine traditsioonilise mootorratta omadest ja see ülikompaktne süsteem kaalub kõigest 2 kg.
Äärmiselt lihtsalt kasutatava Honda E-Clutchiga kaob sidurihoova kasutamise vajadus käigu alla- ja ülesvahetamisel. Mootorrattur peab ülikiireks käiguvahetuseks lihtsalt pedaali kasutama, mis tagab erakordselt nauditava sportliku sõiduelamuse. Sidurihooba pole vaja ka sõidu alustamisel ja peatumisel. Kohe mootori sisselülitumisel aktiveeruv süsteem juhib sujuvalt mõlemat varianti, kõrvaldades mootori väljasuremise võimaluse töötamise ajal ning pakkudes lisamugavust ja meelerahu linnas sagedaste paigaltvõttude ning peatumistega sõitmisel.
Lisaks sõidunaudingule ja mugavusele tagab Honda E-Clutch ka ülima paindlikkuse. Soovi korral saab juht sidurihooba alati ka tavalisel viisil kasutada. Sidurihoova kasutamisel taasaktiveerub Honda E-Clutch vähem kui sekund pärast mootori teatud pöörete saavutamist ja aeglasematel pööretel 5 sekundi pärast. Kui juht soovib süsteemi sõidu ajaks välja lülitada, saab ta seda teha vasakul juhtraual oleva lüliti abil. Käsitsi juhtimisele vahetamist näitab näidikupaneelil kuvatav M.
Samuti võimaldab Honda E-Clutch juhil valida nn töötamise tunnetust ja seadistada jõudu, mida on vaja pedaalile käigu vahetamiseks rakendada. Saadaval on kolm seadistust: RASKE, KESKMINE ja PEHME. Igat seadistust saab valida eraldi nii käigu üles- kui ka allavahetamiseks. See tehnoloogia soovitab juhile käigu allavahetamist näidikupaneelil kuvatava sümboli abil, kui tuvastatakse, et mootorratta käik on teatud kiirusel liiga kõrge.
Honda E-Clutch juhib siduri ühendamist ja lahutamist selliste parameetrite põhjal nagu sõidukiirus, seguklapi avanemise nurk, mootori pöörded, surve käiguvahetuspedaalile, mootorreduktori nurk, mootori ristvõlli kiirus ja valitud käik. Sidur töötab läbi täituri koos parempoolses mootorikattes asuva kahe mootoriga. Siduri ühendamisel ja lahutamisel juhitakse ka süüte ajastust ja kütuse sissepritset ning tulemuseks on sujuv ja jõnksutamiseta käiguvahetus igas olukorras.

 



Kirjeldus

2024 CBR650R ABS

2024. mudeliaastal saab CBR650R-i stiilne kuju värske välimuse ning uue esitule, voolundi, juhi- ja tagaistme, tagaosa ja tagatule, mis sportlikku energiat veelgi esile tõstavad.

Uus optiliselt liimitud 5-tolline värviline TFT näidikupaneel on hästi loetav ka päikese käes ja pakub Honda RoadSynci ühenduvust. Uue lihtsasti kasutatava vasakpoolse neljasuunalise tagantvalgustusega lülitiga juhitavalt ekraanilt saab juht kasutada nüüd ka reaalajas sõidusuuniseid ja muid nutitelefoni funktsioone.

Neljasilindrilise mootori jõudlus on jäänud samaks. Tippvõimsus 70 kW ja pöördemoment 63 Nm on suurepärased näitajad ning klassikaline neljasilindriline kiire pöörete tõusuga ja kiiretel pööretel särtsakas võimas mootor on alati Honda visiitkaadiks olnud. A2 juhiloa omanikele on saadaval 35 kW variant.

Mudeli CBR650R lisavarustusse kuuluva Honda E-Clutchiga kaob sidurihoova kasutamise vajadus käigu alla- ja ülesvahetamisel.

Endiseks jäänud šassii pakub täiuslikku elamust nii linnatänavail kui ka käänulistel teedel. Terasest teemandikujuline raam tagab jäikuse ning 41 mm Showa SFF-BP USD-esikahvlid ja Showa tagumine amortisaator muudavad vedrustuse suurepäraselt reguleeritavaks. Neljakolvilised radiaalpaigutusega esipidurisadulad, 310 mm ujuvkettad ja valualumiiniumist velgedel rehvid 120/70-ZR17 ees ja 180/55-ZR17 taga.

>
Failinimi Tüüp Maht
24YM Supersport brožüürr application/pdf 2 MB

Hinnakiri

Võimsus kW / pmin Maksumus*

EUR sis. km 22%
2024 CBR650R 70kW/12,000min-1 (95/1/EC) 9 871,00
2024 CBR650R E-CLUTCH 70kW/12,000min-1 (95/1/EC) 10 375,00

 

* Soovituslikud jaemüügihinnad.

TEHNILISED ANDMED

2024 CBR650R 2024 CBR650R E-CLUTCH
Mootor
Tüüp Vedelikjahutusega, 4-takti 16-klappi, DOHC, rida 4
Kubatuur (cm3) 649cm3
Võimsus kW / pmin 70kW/12,000min-1 (95/1/EC)
Max väändemoment Nm/pmin 63Nm/9,500min-1 (95/1/EC)
Jõuülekanne
Käigukast 6-käiku
Peaülekanne O-rõngastega kett
Mõõdud (LxWxH)
Pikkus (mm) 2120mm
Laius (mm) 750mm
Kõrgus (mm) 1145mm
Teljevahe (mm) 1450mm
Sadula kõrgus (mm) 810mm
Kliirens (mm) 130mm
Kütusepaagi maht (l) 15,4L
CO2 heitkogused (g/km) 112
Kütusekulu (l/100km) 4,9
Vedrustus
Ees 41mm pööratud teleskoop hark, hargi töömaa 120mm
Taga monoamort, eelpinge reguleerimisega, töömaa 120mm
Rehvid
Ees 120/70-ZR17M/C (58W)
Taga 180/55-ZR17M/C (73W)
Pidurid
Ees kaks 320 x 5mm, 2-kolviga pidurisadulad, ABS
Taga 240 x 5mm ketaspidur, ühe-kolviline pidurisadul, ABS
Raam
Järeljooksu nurk 25,5°
Järeljooks 100mm
Tühikaal 209kg 211kg
Pöörderaadius 3,0m

Lisavarustus

23YM Supersport lisavarustus