CBR1000RR-R Fireblade 2024

2024 CBR1000RR-R Fireblade

Mudeliuuendused.

CBR1000RR-R Fireblade astub oma arengus suure sammu edasi oma 1000 cc neljasilindrilise ja kaheastmelise klapiajamiga reasmootoriga, mille uus häälestus võimaldab veelgi paremat kiirendust keskmistel pööretel ja tohutut võimsust kiiretel pööretel. Silindripea, surveaste, klapiajastus ja vedrud on üle vaadatud. Väntvõll ja kepsud on kergemad ning uued ülekandearvud on lühemad. Kahemootoriline Throttle By Wire muudab juhtimise ja tunnetuse aeglasematel pööretel täpsemaks ning parandab vajaduse korral mootorpidurdust. Alumiiniumist teemant-stiilis raam on paindlikum, parandades juhtimise täpsust ja veojõudu. Spetsifikatsioonid sisaldavad ka RC213V-S-lt pärit kiiget, kuueteljelist inertsituvastusplokki (IMU), kolmetasemelist süsteemi Honda Electronic Steering Damper (HESD), Showa 43 mm Big Piston Fork (BPF) kahvlit, tagaamorti Balance Free Rear Cushion Light (BFRC-Lite) ja Nissini neljakolvilisi esipidurisadulaid. Uued tiivakesed säilitavad surujõudu, aga 10% väiksema segamismomendiga kurvis. Sõiduasend pakub juhile paremat kontrolli mootorratta üle. Värviline TFT näidikupaneel võimaldab intuitiivselt sõidurežiime juhtida ning võimsust, mootorpidurdust, HSTC-d ja tagarattal sõitmise abisüsteemi Wheelie Control reguleerida. Kõik seadistused on uut võimsust ja käike arvestades üle vaadatud. Kurvis toimiv ABS sisaldab nüüd uut VÕIDUSÕIDU-seadistust. Täpiks i-l on Smart Key.

Kategooria:


Kirjeldus

 

2024 CBR1000RR-R Fireblade

Mudeliuuendused.

CBR1000RR-R Fireblade astub oma arengus suure sammu edasi oma 1000 cc neljasilindrilise ja kaheastmelise klapiajamiga reasmootoriga, mille uus häälestus võimaldab veelgi paremat kiirendust keskmistel pööretel ja tohutut võimsust kiiretel pööretel. Silindripea, surveaste, klapiajastus ja vedrud on üle vaadatud. Väntvõll ja kepsud on kergemad ning uued ülekandearvud on lühemad. Kahemootoriline Throttle By Wire muudab juhtimise ja tunnetuse aeglasematel pööretel täpsemaks ning parandab vajaduse korral mootorpidurdust. Alumiiniumist teemant-stiilis raam on paindlikum, parandades juhtimise täpsust ja veojõudu. Spetsifikatsioonid sisaldavad ka RC213V-S-lt pärit kiiget, kuueteljelist inertsituvastusplokki (IMU), kolmetasemelist süsteemi Honda Electronic Steering Damper (HESD), Showa 43 mm Big Piston Fork (BPF) kahvlit, tagaamorti Balance Free Rear Cushion Light (BFRC-Lite) ja Nissini neljakolvilisi esipidurisadulaid. Uued tiivakesed säilitavad surujõudu, aga 10% väiksema segamismomendiga kurvis. Sõiduasend pakub juhile paremat kontrolli mootorratta üle. Värviline TFT näidikupaneel võimaldab intuitiivselt sõidurežiime juhtida ning võimsust, mootorpidurdust, HSTC-d ja tagarattal sõitmise abisüsteemi Wheelie Control reguleerida. Kõik seadistused on uut võimsust ja käike arvestades üle vaadatud. Kurvis toimiv ABS sisaldab nüüd uut VÕIDUSÕIDU-seadistust. Täpiks i-l on Smart Key.

 

Failinimi Tüüp Maht
23YM Supersport kataloog application/pdf 3 MB
CBR1000RR-R_FIREBLADE tutvustus application/pdf 992 KB

Tehnilised andmed

  Mootor
Tüüp Vedelikjahutusega 4-takti 16-klappi, DOHC, rida 4
Kubatuur (cm3) 999,9cm3
Võimsus kW / pmin 160kW/14,000min-1 (95/1/EC)
Max väändemoment Nm/pmin 113Nm/12,000min-1 (95/1/EC)
Jõuülekanne
Käigukast 6 käiku
Peaülekanne Kettülekanne
Mõõdud (LxWxH)
Pikkus (mm) 2100mm
Laius (mm) 740mm
Kõrgus (mm) 1140mm
Teljevahe (mm) 1450mm
Sadula kõrgus (mm) 830mm
Kliirens (mm) 130mm
Kütusepaagi maht (l) 16,5L
CO2 heitkogused (g/km) 155
Kütusekulu (l/100km) 6,7
Rehvid
Ees 120/70-ZR17M/C
Taga 200/55-ZR17M/C
Raam
Järeljooksu nurk 23°56′
Järeljooks 100,8mm
Tühikaal 200kg
Pöörderaadius

Hinnakiri

Võimsus kW / pmin Maksumus*

EUR sis. km 22%
2024 CBR1000RR-R FIREBLADE 160kW/14,000min-1 (95/1/EC) 23 474,00
2024 CBR1000RR-R FIREBLADE SP 160kW/14,000min-1 (95/1/EC) 27 644,00

Lisavarustus

23YM Supersport lisavarustus