CMX1100 REBEL

Lihtne ja võimas

CMX500 Rebel suurem ja julgem vend: CMX1100 Rebeli. Võttes põhiolemuse, tänu millele see väiksem mootorratas on nii eriline, ning lisades rohkem jõudlust, iseloomu ja rikkalikult Honda tipptasemel tehnoloogiat, pakub see täiustust – või midagi hoopis teisest segmendist – paljudele sõitjatele, kes otsivad midagi pisut erilisemat. See on tahtlikult kujundatud kahestunud isiksusega mootorrattana, mis tunneb end koduselt rahulikul muretul sõidul, kuid samas pakub põnevaid elamusi ka käänulistel teedel.



Kirjeldus

CMX1100 Rebel on 21. sajandi bobber’ina kahesuguse iseloomuga – puhas ja lihtne stiil on äärmiselt minimalistlik. See on loodud rahulikuks ja mugavaks sõiduks, kuid tänu 1084 cm³ kahe paralleelse silindriga mootorile, millel on ülivõimas pöördemoment madalatel ja keskmistel pööretel, pakub see ka kurvilistel teedel põnevat sõiduelamust.
2023. aastal liitub tooteperega spetsiaalne Touring-versioon CMX1100T Rebel. T nimes viitabki Touringule ning CMX1100T Rebel on loodud selleks, et muuta pikemad maanteesõidud veelgi mugavamaks ja praktilisemaks. Mugavust lisab uus spetsiaalne eesmine kate ja tuuleklaas, mis pakub suuremat kaitset ilma eest. Praktilisuse tagavad ülemiste hingedega uued kõvad pagasikotid, mis sobivad ideaalselt üldilmega ja on 35-liitrise kandevõimega.

Juhid, kes vahetavad väiksema mootorratta suurema vastu, oskavad hinnata Rebeli mõistlikke mõõtmeid ja kaalu (istme kõrgus on vaid 700 mm ja tühimass 223 kg), samal ajal kui kogenumatele juhtidele pakub veermiku juhitavusvõime kohest naudingut tänu jäigale torukujulisele terasraamile, 43 mm padrun tüüpi esikahvlile, Piggyback-tüüpi tagumistele amortisaatoritele ja neljakolvilisele radiaalpaigaldusega esipidurile. Ja kõik juhid naudivad ühtemoodi (CRF1100L Africa Twinilt pärit) 1084 cm3 paralleelse kahesilindrilise mootori pakutavat iseloomu ja jõudlust; sellel 64 kW tippvõimsuse ja 98 Nm suurima pöördemomendiga mootoril on väga tugev alumise ja keskmiste pöörete jõud ning iseloomulik tunnetus ja väljalaskeheli.

Suure Rebeli lihtsustatud stiil on minimalistlik. Ees ja taga on paksude rehvide peal terasest porilauad; ümmarguses esitules segunevad vana kooli välimus ja uue kooli LED-tuled ning see sobib kokku ümmarguse negatiivse LCD-näidikupaneeliga. Tagumise istmepadja saab samuti kiiresti ja hõlpsalt eemaldada. Pinna all on palju tipptasemel elektroonikat: mootorijuhtimissüsteem Throttle By Wire (TBW), mis pakub kolme vaikesõidurežiimi ning lisaks neljandat, kasutaja kohandatavat varianti, kolmeastmeline Honda Selectable Torque Control (HSTC), Wheelie Control, kiirushoidik ja lisavarustusse kuuluv Hondale iseloomulik topeltsiduriga ülekanne kuuekäigulise käigukasti jaoks.

See klassikalise välimuse ja moodsaima tehnoloogia eriline kombinatsioon tähendab seda, et uus CMX1100 Rebel pakub midagi värskendavalt ainulaadset turule, kus tõelist uuenduslikkust on raske leida.

Failinimi Tüüp Maht
23YM Street & Touring Category Brochure application/pdf 6 MB

Tehnilised andmed

 

                    CMX1100 REBEL                   CMX1100 REBEL DCT
Mootor
Tüüp Vedelikjahutusega neljataktiline kaheksaklapiline Parallel Twin
Kubatuur (cm3) 1084cm3
Läbimõõt x Käik (mm) 92 x 81,5mm
Surveaste 10,1: 1
Võimsus kW / pmin 64kW/7,000min-1 (95/1/EC)
Max väändemoment Nm/pmin 98Nm/4,750min-1 (95/1/EC)
Toitesüsteem Sissepritse
Käivitus Elektristarter
Jõuülekanne
Käigukast 6-käiku 6-käiku DCT
Peaülekanne O-rõngastihendiga kett
Mõõdud (LxWxH)
Pikkus (mm) 2240mm
Laius (mm) 853mm
Kõrgus (mm) 1115mm
Teljevahe (mm) 1520mm
Sadula kõrgus (mm) 700mm
Kliirens (mm) 120mm
Kütusepaagi maht (l) 13,6L
CO2 heitkogused (g/km) 114 123
Kütusekulu (l/100km) 4,9 5,3
Rehvid
Ees 130/70B18
Taga 180/65B16
Raam
Järeljooksu nurk 28°30′
Järeljooks 110mm
Tühikaal 223kg 233kg

Hinnakiri

Võimsus kW / pmin Maksumus*

EUR sis. km 22%
 REBEL CMX1100 ABS   DCT 64kW/7,000min-1 (95/1/EC) 12 190,00
 REBEL CMX1100 ABS 64kW/7,000min-1 (95/1/EC) 11 173,00
REBEL CMX1100T ABS DCT 64kW/7,000min-1 (95/1/EC) 13 490,00

Lisavarustus

21YM Street and Touring Accessories Brochure_PRICED